
Kako prenosi Beta, kompanija Fijat - Krajsler automobili Srbija (FCA) prirediće svečanost povodom početka proizvodnje novog, redizajniranog modela "500L".
Svečanosti u kragujevačkoj fabrici će prisustvovati premijer Srbije Aleksandar Vučić i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, najavila je Vlada.
Proizvodnja modela "500L" počela je u kragujevačkoj fabrici pre pet godina.
Kompanija FCA koja ima 3.000 zaposlenih, osnovana je 2008. godine i u većinskom je vlasništvu italijanskog Fijata koji poseduje 67 odsto akcija, a Vlada Srbije ima udeo od 33 odsto.
Nova fabrika FCA u Kragujevcu je otvorena aprila 2012. godine i do sada je u nju investirano više od 1,3 milijarde evra, od čega 850 miliona u opremu. FCA je 2016. godine izvezao automobile u vrednosti oko 1,1 milijarde evra i najveći je izvoznik u Srbiji.
Izvor: Beta.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Al su ga „redizajnirali“ ... isto kao što im se investcije i izvoz mere u milijardama evra.
How yes no.
Za godinu dana, kada ističe onaj tajni (veoma nepovoljni) 10 godišnji ugovor potpisan sa FIAT-om, ja se nadam da će država naći nekog normalnog investitora koji bi zamenio FIAT jer ovo je šega od automobila, a sada i redizajnirana šega od automobila. FIAT je najgore rešenje za Zastavu. Tu pre svega mislim na privatizaciju Zastave koja se pritom nije ni desila već samo prodaja imovine i to za 1 evro, dok su Zastava i njeni dugovi ostali na teret države. Tako bi i moja pokojna baba mogla da vrši privatizaciju. To je sasvim pogrešan model privatizacije automobilske industrije. Da je FIAT došao u Srbiji sa misijom da od Zastave napravi novu Škodu ili Daciu, možda bi prodaja za 1 evro, kao i subvencije možda i imale smisla. Ovako šta nam vredi FIAT kada ne ispunjava svoje obaveze, otpušta radnike, ne vraća uloženo i prodaja mu ide sve lošije.
Mislis li da je tako lako naci novog invenstitora, drzimo se Fiata dok i njega nismo izgubili, a to kakvi su ugovori to niko ne zna, moze samo da se nagadja
Puno srece redizajniranom zelim.
@vvc, ne obraćaj pažnju na ta dva trolera, vidiš da se na svakoj temi o Fiatu jave da ga blate.
Ovo je pozitivna vest koju treba proslaviti.
Čestitam na redizajnu najboljoj firmi i najvećem izvozniku.
Izgleda još jedan komponentaš dolazi u Kragujevac. Znaćemo za neki dan.
Trol ili već bot je onaj koji se na svakoj temi o „Fijatu“ javlja da ga neposobno brani.
Posle isteka tog famoznog ugovora,moze li Srbija da isprasi Fiat iz Kragujevca i da tu dodje neko drugi?npr Renault.
Ljudi moji kakve vi iluzije gajite o "normalnim" investitorima , u zemlji devastiranoj u svakom pogledu , gdje strani ambasadori diktiraju stvari , modus operandi će uvijek biti isti a tu Fiat nije izuzetak , nego pravilo.
Tako da nebitno kako se on zvao , lešunari u vidu krupnog kapitala djeluju uvijek isto a najranjivije su kvazi države kakva je i Srbija.
Djordje
Djole nemoj da si na kraj srca.
U bivsoj i vise nikada sastavljenoj tzv "BiH",koja je I Republika Srpska dio,ali kao I da nije,ambasadori i razni visoki prestavnici stvarno diktiraju sta ce te i kako ce te.Ovdje je malo drugacije,ti ambasadori laju,neki cak i zareze ali to im je sve sto i mogu.Srbija radi onako kako ona hoce a ne kako ambasadori tamo neki zele.Oni mogu samo da zele i da zamisljaju sta je za nas bolje a sta ne.Srbija da njih slusa vec bi odavno bila u Nato-u,priznala Kosovo,naprasla cetri Rusa iz Nisa,udarila sankcije Rusima,ne bi uzmala Rusko nauruzanje itd...Srbija nije bas tako jadna kao sto vecina nas pljuje I sprda se.Dok nas god napadaju sa svih strana, a napadaju nas,znaci da smo dobri,da vrijedimo,da valjamo.Zasto niko ne napada tzv "BiH"? Zato sto svi znaju da je to nakaradna tvorevina,gdje se jedan Srbin,Hrvat i Musliman ne mogu dogovoriti oko vremenske prognoze pa neki ambasador ili visoki predstavnik samo posalje sms ovoj gospodi za sutrasnje vrijeme i zdravo.I za taj sms on dobije mjesecnu platu od 20.000 maraka.Dobijaju oni i u Srbiji velike plate,salju oni i sms-ove,al to ne prolazi niti ce da prolazi.
Mi kakvi smo ,za bolje i nismo, zato najbolje da ćutimo i radimo.Za vasu informaciju prosečna plata u Rumuniji skoro dve prosečne srpske.
Eto idealne prilike za ketering by pečenjara "Fantazija", Obrenovac..
moron
Vidiš kako neki, što fizički, što moralni "gorostasi" mogu da uopšte nemaju problem s panoramom u "novom" modelu..
http://www.informer.rs/vesti/politika/135668/PREMIJER-PREMIJERNO-NOVOM-SRPSKOM-FIJATU-Vucic-provozao-najnoviji-model-ulicama-Kragujevca
Kada si "moralna gromada", tada ti sa 2 metra visine ni peglica nije tesna, a kamo li ovaj "naš" lepi "IMV 1600" ...
"Mislis li da je tako lako naci novog invenstitora, drzimo se Fiata dok i njega nismo izgubili, a to kakvi su ugovori to niko ne zna, moze samo da se nagadja
Puno srece redizajniranom zelim.
Autor vvc 24 Maj 2017, 19:16"
"Lako" u auto-industriji je nepostojeći pojam, osim kada se pribegava ovakvim "investicijama" kao što je FIAT-ova u Kragujevcu, koja na kraju ispade najteža. Zato u startu treba ići na to se što više potrudimo da na bismo našli ozbiljnog investitora. Tu ne mislim da nekog "potplatimo" (kao što je rađeno sa dolaskom FIAT-a) već na to da pregovara neko u ime Srbije ko se razume u to. Zar je moguće da mnoge pametne glavešine ne znaju da to urade, a svojevremeno jedan Prvoslav Raković "čuda činio" po pitanju pregovora sa strancima. Slični slučaj je i sa PIK Takovo. Slabo ko zna da Eurocrem u Srbiju je takođe doveo neki tipa dotični.
http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1163500
Kada bi, za promenu, slali ljude kojima je to struka, kao i bez "kočenja" od strane politike...
Nekad smo znali, ali danas ne znamo. Očgledno je da je do politike. U tome grmu leži zec. Kada politika se ne bi mešala, struka bi brzo našla najbolje rešenje dok ovako kako je sad, dobro je da i ovo malo što radi ikako radi mada sasvim je jasno da smo još jednom propali.
"Vidiš kako neki, što fizički, što moralni "gorostasi" mogu da uopšte nemaju problem s panoramom u "novom" modelu..
http://www.informer.rs/vesti/politika/135668/PREMIJER-PREMIJERNO-NOVOM-SRPSKOM-FIJATU-Vucic-provozao-najnoviji-model-ulicama-Kragujevca
Autor Priapus 25 Maj 2017, 11:54"
Pa onda nazad u Škodu Superb. :)
Da se ne lažemo, FIAT 500l dobar je za slikanje, to mu niko ne može osporiti. Za ostalo tu je Škoda - simply clever, a FIAT 500L simply never. :)))
Možda bi ga i kupio, ali sigurno ne u sklopu kampanje "kupujmo domaće" jer toliki naivac nisam (ništa tu nije domaće).
"Mislis li da je tako lako naci novog invenstitora, drzimo se Fiata dok i njega nismo izgubili, a to kakvi su ugovori to niko ne zna, moze samo da se nagadja
Puno srece redizajniranom zelim.
Autor vvc 24 Maj 2017, 19:16"
"Lako" u auto-industriji je nepostojeći pojam, osim kada se pribegava ovakvim "investicijama" kao što je FIAT-ova u Kragujevcu, koja na kraju ispade najteža. Zato u startu treba ići na to se što više potrudimo da bismo bismo našli ozbiljnog investitora. Tu ne mislim da nekog "potplatimo" (kao što je rađeno sa dolaskom FIAT-a) već na to da pregovara neko u ime Srbije ko se razume u to. Zar je moguće da mnoge pametne glavešine ne znaju da to urade, a svojevremeno jedan Prvoslav Raković "čuda činio" po pitanju pregovora sa FIAT-om. Slični slučaj je i sa PIK Takovo. Slabo ko zna da Eurocrem u Srbiju je takođe doveo neki tipa dotični.
http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1163500
Kada bi, za promenu, slali ljude kojima je to struka, kao i bez "kočenja" od strane politike...
Nekad smo znali, ali danas ne znamo. Očgledno je da je do politike. U tome grmu leži zec. Kada politika se ne bi mešala, struka bi brzo našla najbolje rešenje dok ovako kako je sad, dobro je da i ovo malo što radi ikako radi mada sasvim je jasno da smo još jednom propali.
"Vidiš kako neki, što fizički, što moralni "gorostasi" mogu da uopšte nemaju problem s panoramom u "novom" modelu..
http://www.informer.rs/vesti/politika/135668/PREMIJER-PREMIJERNO-NOVOM-SRPSKOM-FIJATU-Vucic-provozao-najnoviji-model-ulicama-Kragujevca
Autor Priapus 25 Maj 2017, 11:54"
Pa onda nazad u Škodu Superb. :)
Da se ne lažemo, FIAT 500l dobar je za slikanje, to mu niko ne može osporiti. Za ostalo tu je Škoda - simply clever, a FIAT 500L simply never. :)))
Možda bi ga i kupio, ali sigurno ne u sklopu kampanje "kupujmo domaće" jer toliki naivac nisam (ništa tu nije domaće).