
Više uopše nema dileme da će svi BMW M modeli u budućnosti postati hibridi, ali javna je tajna da će tim preobražajem uvesti 4-cilindraše.
Naime, kada bi, primera radi, aktuelni BMW M3 i BMW M4 dobili elektromotor i baterijski paket masa bi se povećala za najmanje 200, a verovatno blizu 300 kg, što bi osetno izmenilo sve dinamičke karakteristike i u svakom pogledu otupelo oštricu u peglanju krivina.
Gubitak glavne karakteristike – savršenog balansa mase od 50:50 osetno bi umanjilo stabilnost, a veća masa u svakom pogledu bi umanjila agilnost i povećala tromost na upravljaču. Kako bi eliminisali sve te neželjene efekte nemački inženjeri jedino rešenje vide u rezanju cilindara. Time bi barem delimično smanjili masu. Koliko će fanovi BMW M modela biti ‘oduševljeni’ činjenicom da će se pod haubom nalaziti 4-cilindraši ne usuđujemo se ni pomisliti.
Izvor: Autopress.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs