
Bugatti Chiron je nedavno oborio svetski rekord od 0-400-0 km/h za samo 42 sekunde. Sve su potkrepili videom, a na nedavno održanom salonu u Frankfurtu izloženi Chiron na prednjoj maski je imao broj 42 koji se odnosio upravo na broj sekundi koji je bio potreban za postizanje ove brzine i ponovno zaustavljanje na nulu.
Švedski proizvođač hyper automobila Koenigsegg je očigledno pomno pratio ovaj poduhvat svog konkurenta, pa Bugattijev rekopd nije bio dugog veka...
Sada su objavljeni i zvanični podaci: Koenigseggov fabrički vozač Niklas Lilja je švedski hiperautomobil iz stajanja poterao do 400 km/h za zapanjujućih 26,88 sekundi pritom prešavši distancu od 1958 metara, a 9,56 sekundi i 483 metra kasnije potpuno se zaustavio. Uređaj za merenje AiM EVO5 je izmerio da je za celi poduhvat bilo potrebno 36,44 sekunde i pređenih 2441 metar.
Za poređenje, Bugattiju Chironu je za isti poduhvat bilo potrebno 41,96 sekundi na deonici od 3112 metra, a za volanom je sedeo Juan Pablo Montoya.
Agera RS je tako Bugatijevoj raketi pokazala ko je novi šerif u gradu na aerodromskoj pisti Vandel u Danskoj.
Izvor: Jutarnji.hr/autoklub
Foto: Koenigsegg
Jedan čovek preslišao Bugati iza koga stoji gigant VW sa svim resursima, BRAVO !
Preko 600m kraći put i skoro 6 sekundi, nije malo.
Neverovatan rezultat!
Sta tek "rade" One:1 i Regera, RS nije najbrzi model koji proizvode?
Evo nadjoh neke podatke (wikipedia), One:1 za 20 sekundi do 400 kmh iz mirovanja i jos 10 za zaustavljanje. Ako je tacno to je svega 30 sekundi 0-400-0, sto je stvarno neverovatno (a vec bugatijev rezultat je fenomenalan). Izgleda da je regera nesto sporija do 400 kmh nego One:1.
Svaka cast grofu za postignuto. Sa druge strane, ovo se znalo i cim su stigle prve specifikacije Chirona, gde je imao losije vreme do 300km/h nego One:1. Ko je pratio, setice se sta sam komentarisao. Drago mi je narocito zbog toga sto VW nije uspeo da ispuni obecanje da ce Chiron biti "atleta", a toliko se "duvaju". Vizuelno jeste dobar, za razliku od Veyrona, ali skoro 2 tone je previse. Pitam se kako bi Chiron isao sa 600 kg manje, a eto domaceg zadatka za VW.