
Otkako je Apple smenio Coca Colu kao najvredniji brend na svetu, tehnološke marke se kotiraju sve bolje. Auto industrija ima sve više predstavnika.
Najvredniji auto brend je i dalje Toyota, ali padom vrednosti od 6 % morala se zadovoljiti 7. mestom. S druge strane, u stopu je prati Mercedes, najsvetliji primer godine s 10-procentnim rastom. Ostavivši i IBM iza sebe, stigao je do odličnog 9. mesta. I ne samo to, na evropskom kontinentu veći godišnji rast su zabeležili samo modna kompanija Zara i francuski Hermes, kompanije koje zajedno vrede daleko manje od Mercedesa. Kad smo kod Evrope, recimo da je u top 100 najvrednijih marki ušlo 36 njih iz Evrope, od kojih je njih 27 beležilo rast.
Na 13. mestu je BMW čija vrednost se nije menjala u proteklih godinu dana, dok je u top 20 najjačih svetskih brendova po prvi puta ušla i Honda, i to zahvaljujući rastu od 3 %. Hondin napredak dolazi nakon lansiranja modela Clarity FuelCell s nultim zagađenjem, sportskog Civica Type R, ali i značajnih dostignuća u segmentu avio industrije, moto industrije i proizvodnje radnih mašina.
U prestižno društvo najvrednijih autobrendova po prvi put ušao je Ferrari na 88. mestu.
Poredak auto brendova u Top 100 najvrednijih brendova donosimo u nastavku:
7. Toyota
9. Mercedes-Benz
13. BMW
20. Honda
33. Ford
35. Hyundai
38. Audi
39. Nissan
40. Volkswagen
48. Porsche
69. KIA
73. Land Rover
87. MINI
88. Ferrari
98. Tesla
Interbrand studija postoji 18 godina. Izveštaj analizira kako snaga brenda određuje uspeh kompanije, stavljajući fokus na finansije proizvoda i usluga te generalno na ukupnu snagu brenda.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs