home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai Motor Group je predstavio svoju novu strategiju razvoja pogonskih sistema. Predstavljena su četiri nova motora i dva nova menjača.

U okviru konferencije koju je Hyundai organizovao, predstavljeni su nova rešenja kao i plan za razvoj novih, efikasnijih, agregata kao i pogonskih sistema koji koriste gorivne ćelije (vodonik).

Nova generacija pogonskih agregata je iz serije „Smart Stream“ i koriste moderne tehnologije kako bi Hyundai/Kia grupa u budućnosti bili sposobni da zadovolje buduće regulative štetnih emisija.

Novi 1,6 litarski benzinski i dizel agregati iz Smart Stream serije nude povećanu efikasnost, ali su takođe projektovani da mogu da se integrišu u hibridne pogone koje će kompanije iz ove grupe nuditi. Nova generacija motora je kompaktnija i lakša, a plan je da se dalje radi na termalnoj optimizaciji ovih agregata. Benzinski 1.6 turbo poseduje CVVD sistem kontinualno promenljivog vremena otvaranja ventila koje će obezbediti da ovaj agregat optimalno reaguje u različitim režimima rada i opterećenja. Predstavljen je i novi osmostepeni automatski menjač sa duplim kvačilom (DCT).

Hyundai/Kia grupa planira da do 2022. predstavi kompletnu Smart Stream gamu koja će se sastojati od 10 benzinskih i 6 dizel motora, kao i šest različitih menjača.

Na konferenciji je izneta teza da ova grupa veruje kako će SUS motori biti dominantni pogonski sistem sve do 2025, ali da će učešće plug-in hibrida i električnih vozila sa vremenom rasti. Kako bi odgovorili na ove zahteve, ova grupa će početi sa povećanjem broja električnih, hibridnih i pogonskih sistema sa gorivnim ćelijama. Plan se oslanja na intezivno povećanje kapaciteta baterija i EV autonomije.

Najavljena je i novo FCEV vozilo sa vodoničnim gorivnim ćelijama čiji pogonski sistem nudi 163KS i autonomiju od 800km.

Izvor: Nacionalnaklasa.com



čitanja : 1039



Komentari