
Hyundai će do kraja naredne godine najsnažniji i30 ponuditi i u kombinaciji s automatskim menjačem sa dva kvačila (DCT – Dual Clutch Transmission).
Iz južnokorejske automobilske kompanije Hyundai stigle su informacije da će model i30 N biti dostupan i u kombinaciji s automatskim DCT menjačem. Razlog odluke je nezadovoljstvo dosadašnjim rezultatima prodaje najsnažnijeg modela i30 koji se za sada nudi samo s ručnim 6-stepenim menjačem.
Hyundai i30 N s automatskim menjačem je pominjan i pre same premijere modela kojim u Hyundaiju žele da konkurišu najboljim sportskim automobilima iz C segmenta, a analize su pokazale da je mnogo potencijalnih kupaca odustalo od i30 N, jer ne žele automobil s ručnim menjačem.
I dok se tradicionalisti "osipaju" na pominjanje automatskih menjača u sportskim automobilima, u Hyundaiju razmišljaju i o verziji i30 N s integralnim pogonom koji bi svoje mesto pod suncem tražio u dvorištu u kojem dominiraju Volkswagen Golf R, Ford Focus RS i Audi S3 Sportback. Prvi čovek Hyundaijevog N odeljenja Albert Biermann rekao je da bi s integralnim pogonom stiglo još više konjskih snaga.
Podsećanja radi, i30 N pokreće dvolitarski četvorocilindarski turbo benzinski motor koji se može dobiti sa 250 ili 275 konjskih snaga.
Izvor: Klix.ba / Motor1
Foto: arhiva Autoblog.rs