
Hyundai Motor Group procenjuje da će i u novoj godini zabeležiti slabašan rast prodaje automobila, nakon anemičnog rezultata u 2018., podsećajući na neizvesnost zbog trgovinskog protekcionizma i na slabost na velikim tržištima poput SAD-a i Kine.
Južnokorejski proizvođač automobila je suočen s brojnim problemima zbog kojih se njegov udeo na kineskom i američkom tržištu smanjio a zaustavljen je i njegov uspon na listi vodećih proizvođača automobila na svetu.
Tako su propustili priliku koju je pružio uzlet sportskih terenskih vozila (SUV), a suočeni su i s pretnjom američkih carina i s istragom u SAD-u o mogućim propustima u programu opoziva automobila. Kaskaju i na polju tehnoloških inovacija, kao što je razvoj visoko automatizovanih vozila.
„Neizvesnost u poslovanju je sve izraženija budući da globalna privreda kontinuirano posustaje. Širom sveta se podižu protekcionistički zidovi", izjavio je zaposlenima očekivani novi šef grupe Euisun Chung.
"Interno se suočavamo s izazovima poput stabilizovanja poslovanja na glavnim tržištima poput SAD-a i Kine i paralelnog jačanja naših kapaciteta za podsticanje budućeg rasta ", rekao je Chung u sedištu grupe u Seulu.
Hyundai i Kia zajedno zauzimaju petu poziciju na listi vodećih proizvođača automobila na svetu. Za ovu godinu su zacrtali „konzervativni cilj" o prodaji 7,6 miliona automobila, što bi predstavljalo povećanje od tri posto u odnosu na prošlu godinu.
U 2018. nisu postigli zacrtanih 7,55 miliona prodatih vozila, zaostajući za ciljevima četvrtu godinu zaredom. U 2017. su prodali 7,25 miliona vozila.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs