home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Škoda Kodiaq RS

Da li mislite, da kada kupite sportsku verziju određenog automobila, dobijate sportske performanse ali i značajno bolju upravljivost? Vaša očekivanja su logična, ali kod modela Škoda Kodiaq RS ona su uzaludna.

Ako želite ono najbolje od evropske ponude SUV modela Škode, verovatno ciljate na model Kodiaq RS. Ovo je i najskuplji proizvod koji nam češki proizvođač danas nudi. Međutim, brzina i agilnost apsolutno ne odgovaraju očekivanjima i ceni automobila

Test španskog magazina km77 u potpunosti pokazuje slabosti ovog automobila. Na takozvanom testu "Severnog jelena", vozeći brzinom od 77 km/h, izvodi se manevar izbegavanja unapred precizno raspoređenih čunjeva. Škoda Kodiaq RS je pokazala opasne slabosti u oblasti upravljivosti.

Većina automobila sa lakoćom prolazi ovaj test, a nakon toga španske kolege povećavaju brzinu kako bi ispitali na kom nivou je limit automobila. Nažalost, kod Kodiaqa su išli u drugom smeru. Pri brzini od 77 km/h, Kodiaq RS je izraženo podupravljao, što je rezultiralo odstupanjem od idealne putanje prednjim delom ka spoljnoj liniji puta. Bilo je potrebno smanjiti brzinu na 75 km/h i tek tada je Kodiaq RS uspešno prošao test, što je ispod svakog nivoa.

Da stvar bude zanimljivija, u aprilu 2017. godine realizovan je isti test Kodiaqa, ali u verziji Style. Na testu ovog modela, čunjevi su počeli da lete tek pri brzini od 79 km/h i to pri aktiviranom komfornom modu oslanjanja. Bila je u pitanju verzija opremljena turbo-benzinskim motorom 1.4 TSI, 4x4 pogonom i manuelnim menjačem, koja u testiranoj verziji ima masu od 1.653 kg (sa vozačem). U poređenju sa "standardnim" modelom, Kodiaq RS sa vozačem ima masu od 1.880 kilograma. Stiče se utisak, da je masa najveći neprijatelj dobre upravljivosti, posebno ako je ona najvećim delom skoncentrisana iznad prednje osovine.

Izvor: Automagazin.rs



čitanja : 882



Komentari