home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
ZF menjač

Električni motori su u stanju da podrže značajnu količinu obrtnog momenta pri nultom broju obrtaja u minuti, favorizujući ubrzanje.

Pored toga, potpuno električni automobili nemaju standardan menjač, jer se elektro-motor pokreće homogeno u mnogo širem opsegu brzina. Jednostavno rečeno, moguće je doći do velikih brzina i značajnog ubrzanja pri kretanju korišćenjem transmisije jednog omera.

Kako prenosi B92, nemački proizvođač auto-delova specijalizovan za menjače ZF je otkrio da radi na električnom pogonu u kombinaciji sa menjačem s dve brzine. Kako tvrde iz čuvene nemačke kompanije, ovaj motor će osigurati poboljšanje autonomije i veću efikasnost automobila. Pored toga, upoređujući verziju sa menjačem sa jednim stepenom prenosa i modelom sa dvostepenim menjačem istog automobila, pojavljuje se 5% više autonomije.

ZF menjač

Prema informacijama koje je dostavio ZF, druga brzina će se aktivirati kada je dostignuta brzina od 70 km/h, što omogućava uštedu energije, posebno na otvorenim putevima gde motor radi na nižim brzinama. Ovo je isti princip koji se nalazi na motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, gde najviši stepen prenosa dozvoljava da se pogonski mehanizam "odmori", obezbeđujući veću autonomiju na autoputu i ​​dugim deonicama.

Takođe, ZF bi želeo da opremi menjač sa kraćim prvim stepenom prenosa kako bi se punom električnom automobilu omogućio efikasniji start na startu i lakšu vuču prikolice. Snaga motora sa dvostrukim stepenom prenosa bi bila 190 KS, tako da se lako može prilagoditi srednjim i kompaktnim vozilima. Takođe, postoji kontrolna jedinica za inteligentno upravljanje skaliranjem.

Upravljačka jedinica, zahvaljujući pomoći satelitskog navigatora, automatski podešava "eko" režim kako bi uštedela energiju na osnovu udaljenosti između vozila i najbliže stanice za punjenje.

Izvor: B92.net

Foto: ZF



čitanja : 1463



Komentari