home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Corolla

Prošle nedelje je u Španiji isporučeno 3-milionito Toyotino hibridno električno vozilo, Corolla GR SPORT, ponosnom novom vlasniku Nicolásu Jiménezu. Corolla GR SPORT, proizvedena u Velikoj Britaniji, izdvaja se od ostatka porodice Corolla zahvaljujući svom sportskom dizajnu inspirisanom Toyotinim uspesima u moto sportu.

Nicolás Jiménez je objasnio da se odlučio za hibridni električni automobil Toyota, jer mu je auto neophodan za vožnju u centru Madrida: „Danas je ograničenje ulaska u centralne zone mnogih gradova realnost. Nisam razmatrao nijednu drugu mogućnost osim hibridne, jer zone s niskim emisijama neće dopreti samo do gradova poput Madrida ili Barselone, nego i do mnogih drugih.

Odabrao sam Corolla GR SPORT zbog dizajna, zbog kojeg se i ja osećam 30 godina mlađe. Mlad sam u srcu i ovo je verzija Corolle koja mi najviše odgovara. Otišao sam u Toyota salon zbog Yaris hibrida, ali kada sam bacio pogled na Corollu shvatio sam da još bolje odgovara mojim potrebama. Veličinom, ali i zato što je to automobil koji omogućava i putovanje na velike udaljenosti i udobno kretanje u gradu poput Madrida.“

Predsednik i izvršni direktor Toyote Španija, Miguel Carsi, prisustvovao je primopredaji nove Corolle Hybrid: „Za Toyota Španiju je velika čast isporučiti 3-milionsko hibridno električno vozilo. Nakon brzog rasta hibrida, uzbuđeni smo što kupci koji traže automobile sa više sportske privlačnosti razmišljaju i o hibridnim električnim pogonima. To naglašava njihovo poverenje da naša hibridna tehnologija može da pruži potrebno zadovoljstvo i performanse u vožnji.“

Toyota je počela sa prodajom hibridnih električnih vozila u Evropi 2000-te godine. Danas kupci mogu da biraju između 20 različitih hibridnih električnih modela brendova Toyota i Lexus u Evropi, koji su u 2019. godini činili 52% ukupnog obima prodaje, a 63% u zapadnoj Evropi.

Toyotina dugoročna strategija da se fokusira na hibridne električne pogone u većem delu svoje game je omogućila kompaniji da postane lider u ispunjavanju strožih propisa o emisijama u Evropi, pri čemu je potpuna hibridna tehnologija većinu vremena neverovatno efikasna u radu bez emisija, specijalno u gradskim centrima.

Tri miliona prodatih hibridnih električnih vozila u Evropi je važan korak jer naglašava masovnu privlačnost Toyota hibrida kod evropskih kupaca. Toyota je već prodala više od 15 miliona hibridnih vozila u svetu, smanjujući emisiju CO2 za više od 120 miliona tona.

Izvor: PR Toyota



čitanja : 665



Komentari