
Da li se može meriti popularnost marke automobila? Internet to omogućava. Na video platformi TikTok pobednik je jasan. U početku se video platforma TikTok bavila snimanjem kratkih muzičkih spotova i plesnih isečaka. U međuvremenu, na TikToku u stvari možete pronaći sve.
Automobilske firme su takođe otkrile TikTok za sebe, piše Revija HAK. Društveni mediji su posebno dobar pokazatelj popularnosti robne marke, a podaci o prodaji su ovde sekundarni. Sudeći po pregledima na TikToku na prvom mestu je BMW. Prema britanskom portalu za poređenje Uswitch.com, BMW ima 17,6 milijardi pregleda na TikToku. Ova brojka se odnosi na preglede svih video zapisa s BMW hashtagom do kraja marta 2021.
Bavarska marka je na vrhu s velikom razlikom. Mercedes na drugom mestu ima 9,1 milijardu pregleda. Poslednje mesto na podijumu zauzima Lamborghini. Međutim, preostalih deset najboljih takođe pokazuju da su korisnici TikToka relativno svesni kupovne moći pa je takav i poredak.
BMW 17,6 milijardi
Mercedes 9,1 milijarda
Lamborghini 8,3 milijarde
Tesla 7,2 milijarde
Audi 7 milijardi
Ford 6,5 milijardi
Honda 6,34 milijardi
KTM 5,5 milijardi
Ferrari 4,9 milijardi
Jeep 4,3 milijarde
Pogled na listu najpopularnijih modela pokazuje da je na prvom mestu Ford Mustang. Nissan GT-R i Toyota Supra dele drugo mesto s 2,8 milijardi pregleda. To znači da GT-R predstavlja gotovo sve prikaze Nissana (3,3 milijarde), a Supra takođe ima više od polovine svih 4,3 milijarde Toyotinih pregleda. Zanimljivo je da niti jedan model najpopularnijih marki BMW i Mercedes ne ulazi u prvih deset.
Ford Mustang 3,9 milijardi
Nissan GT-R 2,8 milijardi
Toyota Supra 2,8 milijardi
Chevrolet Camaro 1,5 milijardi
Range Rover 1,5 milijardi
Honda Civic 1,3 milijarde
Lamborghini Huracan 916,7 miliona
Subaru WRX 851,6 milijuna
Lamborghini Aventador 808,8 miliona
Teslin model 760,6 miliona
Izvor: Revijahak.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs