
Aktuelni Nissan GT-R (R35) je ušao u proizvodnju u decembru 2007, a ipak nema ni traga od naslednika R36.
Međutim, kako piše Motor1, japanski proizvođač automobila već razmišlja o najmanje jednoj generaciji unapred, jer je Ashwani Gupta iz Nissana za Top Gear izjavio da će u nekom trenutku doći do radikalne promene. Potvrđujući neizbežno, superautomobil će na kraju ostati bez motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
„Mislim da je prerano reći kada, ali definitivno će [električni GT-R] doći jednog dana. Međutim, Nissan ističe da EV tehnologija još nije spremna za aplikaciju tako visokih performansi.
Isto važi i za Nissan Z: „Trenutno, kada radimo sve simulacije elektrifikacije na ovim automobilima, ne nalazimo pravu tehnologiju da definišemo šta je 'Z', a šta 'GT-R'. I na kraju krajeva, ovo nisu samo automobili, to je naša kultura“.
Gupta je opisao Z i GT-R kao lepoticu i zver, pominjući da igraju različite uloge u liniji proizvođača automobila. Takođe je naveo da se njihovo pozicioniranje neće promeniti, što znači da će superautomobil uvek biti na vrhu hijerarhije.
S tim u vezi, knjige narudžbina za GT-R su u Japanu zvanično zatvorene za modelsku godinu 2022. Za sada je nejasno da li će se vratiti za modelsku godinu 2023 u svom starom obliku R35. Twin-turbo V6 zver je već uklonjena u Evropi zbog propisa o buci. Pored toga, Nissan je prestao da prodaje automobil u Australiji 1. novembra 2021. godine, kada je stupio na snagu stroži test na bočni udar.
Ivan Mitić - Autoblog.rs