
Auto je u potpuno fabričkom stanju, lakiran u karakterističnu Imperial tamno zelenu boju s antracitnim kožnim presvlakama u kabini.
Ono po čemu se ovaj model ističe je njegov mehanički deo: ispod haube ima 3,6 litarski redni 6-cilindraš s dva Garret turbo punjača za ukupnih 385KS i 569 Nm.

Motor snagu na zadnje točkove prenosi putem 6-stepenog ručnog menjača preuzetog iz Chevroleta Corvette ZR1 iz tog doba.

Performanse su za početak 1990-ih bile više nego fantastične za jednu sportsku limuzinu: od 0 do 100 km/h je ova Omega ubrzavala za 4,9 sekundi i postizala najveću brzinu od 285 km/h.
Danas Opel Lotus Omegi ekskluzivnost obezbeđuje i ograničena proizvodnja, navodi Jutarnji.hr.
U početku je svetlost dana trebalo da ugleda 1000 primeraka, ali na kraju je iz fabrike izašlo 950 primeraka između 1990. i 1992. godine od čega 284 sa znakom Lotusa i 666 s oznakom Opela od čega je 415 od njih bilo namenjeno nemačkom tržištu.
Ovaj konkretni primerak s brojem šasije 0619 je jedan od onih primeraka za nemačko tržište s volanom na levoj strani, a uvezen je u Ujedinjeno Kraljevstvo 1997. kad je i registrovan.
Silverstone Auctions procenjuje da će ponuda za ovaj automobil iznositi oko 80.000 evra, na internet aukciji koja će se održati 27. avgusta.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Silverstone Auctions