home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota bZ3

Izvršni direktor auto-kompanije Toyota Motor Kodži Sato (Koji Sato) dao je oštru procenu rada japanskog proizvođača automobila koji predstoji u Kini, rekavši da mora da proizvodnja vozila mora da bude brža jer konkurencija na svetskom nivou sve više raste.

Toyota je u Kini pod pritiskom lokalnih brendova kao što je BYD, koji na tržištu deluju veoma agresivno, u vreme kada je potražnja za e-vozilima sve veća.

„Moramo da povećamo našu brzinu i napore da čvrsto ispunimo očekivanja kupaca na kineskom tržištu“, rekao je izvršni direktor Toyote tokom intervjua za okruglim stolom sa članovima stranih medija u Tokiju, preneo je Reuters.

„S obzirom na uticaj sajma automobila u Šangaju, verujem da će Kina postati napredno tržište za EV“, istakao je Sato.

Najveći svetski proizvođač automobila po prodaji je iskoristio sajam u Šangaju da predstavi dva nova EV, i tim potezom se nada da će udvostručiti broj svojih vozila na kineskom tržištu.

Toyota bz Sport Crossover Concept

Kompanija je ranije ovog meseca saopštila da će lansirati 10 novih modela EV na baterije i uspostaviti specijalizovanu jedinicu koja će se fokusirati na vozila sledeće generacije, dok nastoji da pojača svoj pohod na svetsko tržište.

Toyota bZ Flex Concept

Toyota je prošle godine prodala samo 24.466 električnih vozila širom sveta, uključujući svoj luksuzni brend Lexus, što čini 0,25 odsto njene globalne prodaje od 9,5 miliona vozila. Od tog broja, 2,7 miliona su bili hibridi i vozila sa gorivnim ćelijama.

Izvor: Biznis.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota



čitanja : 451



Komentari