
BMW prolazi kroz težak period u Kini gde je potražnja usporila. Pored toga, oko 1,5 miliona vozila je pogođeno potencijalno neispravnim integrisanim kočionim sistemom koji je isporučio Continental. To uključuje 320.000 vozila koja još nisu isporučena kupcima. Ovi nepredviđeni problemi su sada zaustavili proizvodnju u najvećoj fabrici kompanije u Evropi.
Smeštena u južnoj Bavarskoj, lokacija Dingolfing je trenutno na pauzi. Prestala je da proizvodi automobile u četvrtak popodne (12. septembra) i neće nastaviti sa radom do utorka ujutro (17. septembra). Portparol BMW-a je za Automobilewoche potvrdio da su pauzu u proizvodnji izazvala dva problema pomenuta na početku članka.
BMW je 2023. godine proizveo 291.907 automobila u fabrici Dingolfing, što je čini četvrtom najproduktivnijom lokacijom, posle Dadonga (Kina), Spartanburga (SAD) i Tiesija (Kina). Tu se prave novi M5 limuzina i M5 Touring zajedno sa redovnim modelima Serije 5. Pored toga, tamo se proizvode i modeli Serije 4 i M4. Vodeća limuzina Serija 7 i potpuno električni iX se sklapaju na istoj nemačkoj lokaciji zajedno sa Serijom 8.
Lokacija u Dingolfingu zapošljava oko 18.500 ljudi zajedno sa oko 900 pripravnika.
Nemačka fabrika je 2023. godine proslavila pola veka proizvodnje automobila, tokom koje je napravljeno više od 12 miliona vozila. Pored proizvodnje automobila, lokacija u donjoj Bavarskoj proizvodi i električne motore, do danas oko 1,5 miliona. Takođe, tu se proizvode i karoserije za Rolls-Royce vozila.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs