
Domagoj Dukec prelazi iz BMW-a u Rolls-Royce da bi preuzeo mesto direktora dizajna kompanije od Andersa Varminga, kao deo revizije dizajnerskih operacija BMW Grupe.
Kako podeća Autocar, Varming je tri godine upravljao Rolls-Royce odeljenjem za dizajn, pošto je prethodno radio pod Krisom Benglom u BMW-u, a zatim je bio postavljen za šefa dizajna u Miniju. Automobili lansirani pod njegovim upravljanjem uključuju električni Spectre, osveženi Cullinan i Phantom, kao i Droptail vredan 20 miliona funti.
Varming će postati šef globalne operacije dizajna BMW Grupe, koja ima sveobuhvatniji pogled na buduću mobilnost u celom portfelju kompanije.
Nove uloge Varminga i Dukeca su među nekoliko značajnih promena za dizajn BMW Grupe, pri čemu je direktor Ejdrijan van Hojdonk preuredio timove "kako bi ispunili promenljive zahteve za dizajnom orijentisanim na budućnost".
Bivši Polestar dizajner Maksimilijan Misoni je angažovan da vodi dizajn BMW modela gornje srednje klase i luksuzne klase, uključujući one iz brenda Alpina.
Glavni dizajner Mini automobila Oliver Heilmer će preuzeti dizajn manjih i srednjih BMW automobila, uključujući i M odeljenje. U Miniju će ga zameniti Holger Hampf.
Izvršni direktor Rolls-Roycea Kris Braunridž je pozdravio "značajan i trajan" uticaj koji je Varming imao na brend i rekao da su "njegovo bogato iskustvo i kreativnost odredili naš budući estetski pravac".

Dukec je dobro poznat kao dugogodišnji šef dizajna u BMW-u, pod čijim nadzorom je brend u potpunosti promenio izgled svojih automobila, pre svega značajne izmenivši maske za sve svoje automobile – potez koji je Dukec opisao kao „polarizujući“, ali i kao „oblikovanje brenda“.
On je u BMW-u više od 14 godina i služio je na različitim visokim pozicijama – uključujući funkciju direktora dizajna za BMW i elektrifikovani podbrend, a zatim u istoj ulozi za M odeljenje.
Pre dolaska u Minhen, bio je viši dizajner za Peugeot i Citroen u PSA Grupi, nakon što je karijeru započeo kasnih 1990-ih kao dizajner eksterijera u Volkswagenu. On će preuzeti "ukupnu odgovornost za sve teme dizajna" u Gudvudu.
Rolls-Royce još nije potkrio koji je njegov sledeći serijski automobil, nakon prošlogodišnjeg lansiranja električnog modela Spectre, ali radi na paketu ažuriranja za Ghost i usmeravaće pažnju na buduća električna vozila jer planira da bude u potpunosti električni brend od 2030.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs