
Kako podseća Revija HAK, Nissan je ranije već otkrio planove za zatvaranje sedam fabrika i ukidanje 20.000 radnih mesta nakon što je pretrpeo velike finansijske gubitke.
Ivan Espinosa je rekao da britanska fabrika u Sanderlandu neće biti među onima koje će se zatvoriti te da će razmotriti proizvodnju automobila za kineski Dongfeng, kompaniju s kojom Nissan sarađuje u Kini.
U Sanderlandu je jedina Nissanova fabrika u Evropi i najveća britanska fabrika automobila, a Espinosa je ponovio planove za proizvodnju najmanje dva nova električna modela tamo. Međutim, fabrika u Sanderlandu već nekoliko godina radi ispod svojih kapaciteta. U 2024. godini je proizvela samo 282.000 automobila, što je 14% manje nego godinu pre i znatno ispod kapaciteta od 600.000 vozila. Proizvodnja vozila za drugu kompaniju bi pomogla da fabrika bude profitabilnija, kao i da se obezbedi više radnih mesta.
Nissan i Dongfeng već sarađuju na proizvodnji automobila u Vuhanu u Kini.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dongfeng Forthing