home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M3
 
BMW iX3 donosi novo dizajnersko rešenje ili, bolje rečeno, povratak na staro, sa smanjenim ‘bubrezima’. Ali BMW-ovi dizajnerski stručnjaci ne veruju da su nedavno otišli predaleko s velikim maskama hladnjaka, navodeći određena tržišta, poput Kine, koja traže velike ‘bubrege’.

Na pitanje da li su BMW-ove maske postale previše radikalne, direktor dizajna BMW Grupe Adrian van Hooydonk nije se složio, prema australijskom CarExpertu.

– Ne, jer zavisi gde se nalazite u svetu. U određenim područjima sveta, poput Kine, ljudi još uvek traže velike maske hladnjaka. Dakle, ovo je svojevrsna nezgodna situacija u kojoj se nalazite kao globalni brend.

BMW XM

Van Hooydonk tvrdi da je BMW primio na znanje sve negativne komentare o dizajnerskim rešenjima na M3, seriji 7 i XM-u:

– Ali to nikada nismo videli u prodajnim brojkama. U stvari, sasvim suprotno. Dakle, na neki način nismo osećali da moramo da reagujemo.

Drugim rečima, tržište je prihvatilo velike maske.

Izvor: Revijahak.hr / CarExpert

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 67



Komentari