
Kako piše Klix.ba, ne osporavajući staru izreku da kilogrami nisu prijatelj upravljivosti automobila, u Porscheu kažu da potencijalni kupci električnog Cayennea ne treba da brinu o deklarisanoj masi, jer je u praksi neće ni osetiti, što je rezultat smeštaja baterija ispod poda, novorazvijenih osovina/guma i superiornog adaptivnog oslanjanja koji će pružiti optimalan odgovor u svim situacijama.
"Ponosni smo, jer smo uspeli u namjeri da napravimo električni Cayenne koji vozaču daje osećaj da je lakši od 75 kilograma lakšeg istoimenika sa 4-litarskim V8 motorom", rekao je Michael Schätzle, drugi čovek na projektu trećeg Porscheovog modela koji pokreće samo struja.

Podsećanja radi, električni Cayenne (za koji Schätzle takođe tvrdi da se na neasfaltiranim podlogama snalazi bolje od konvencionalno pokretane verzije) u standardnoj verziji raspolaže sa 442 KS i 835 Nm obrtnog momenta, a jedno punjenje baterija obezbeđuje prelazak do 642 kilometra (WLTP). Značajno snažnija verzija krije se iza naziva Turbo, a dva elektromotora u tom slučaju proizvode 1.156 KS i 1.500 Nm obrtnog momenta, što obezbeđuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,5 sekundi i 260 km/h.
Električni Cayenne neće ostati Porscheov najteži automobil, jer se već zna da u Štutgartu pripremaju još veći SUV s tri reda sedišta koji će se nuditi i u kombinaciji koju će pokretati samo elektromotori.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Porsche