home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M4 GT3 EVO
 
BMW je spojio motorsport, gejming i anime u jednoj izložbi. U centru pažnje je fizički primerak BMW M4 GT3 EVO koji je prethodno predstavljen u igrama Fortnite i Rocket League. Izložba u BMW Welt traje od 20. decembra do 11. januara i nudi posetiocima mogućnost fotografisanja sa automobilom koji je prešao iz virtuelnog u stvarni svet.

Šta je izloženo

Na izložbi je BMW M4 GT3 EVO obojen u livery inspirisan kostimom glavnog junaka iz anime serije BLEACH, Ichiga Kurosakija. Pored automobila, u Fortnite prodavnici pojavljuje se i PUMA patika iz BMW M Motorsport kolekcije koja prati isti dizajn. BMW je ranije uveo kreator automobila u Fortnite kroz ostrvo Hypnopolis 2023. godine, gde su igrači mogli da dizajniraju BMW iX2. Pre toga, modeli kao što su BMW M240i, BMW 1 Series i prva generacija BMW M3 debitovali su u Rocket League.

BMW M4 GT3 EVO

Zašto ovo ima smisla

Ovaj potez nije samo marketinški trik. BMW koristi digitalne platforme da testira interesovanje i vizuelne koncepte pre nego što ih predstavi u stvarnom svetu. Prelazak iz virtuelnog u fizički prostor potvrđuje da dizajn i narativi iz gejming kulture mogu da funkcionišu i kao stvarni proizvodi. BMW M4 GT3 EVO ovde postaje most između fanova automobila i mlađe publike koja prati igre i anime.

BMW M4 GT3 EVO

Marketinški i kulturni uticaj

Kombinacija Fortnite, Rocket League i BLEACH otvara nekoliko prednosti:

* Doseg: igre imaju milione igrača; izložba privlači publiku koja inače ne posećuje muzeje automobila.

* Brendiranje: BMW pokazuje da može da bude relevantan u pop kulturi, ne samo u trkačkim krugovima.

* Merchandising: saradnja sa PUMA-om pretvara digitalni dizajn u fizički proizvod koji se prodaje i promoviše.

* Testiranje ideja: reakcije igrača i posetilaca daju povratnu informaciju za buduće dizajne i kampanje.

Sandra Wittemer, direktor BMW Welt, jasno povezuje motive: izložba spaja fascinaciju motosporta, digitalnu pop kulturu i dizajn. To nije prazna fraza — to je strategija koja koristi emociju i estetiku da proširi publiku.

Koncept kao ulaz u budućnost

Iako je koncept jak, postoji i rizik preterane fragmentacije brenda. BMW to rešava na sebi svojstven način, čime čuva autentičnost trkačkih modela dok eksperimentiše sa elementima pop-kulture. Ključ je u balansiranju: zadržati tehničku verodostojnost automobila i istovremeno prihvatiti kreativne, vizuelne eksperimente.

Preporuka

Izložba BMW M4 GT3 EVO u BMW Welt pokazuje da granice između virtuelnog i stvarnog sveta postaju sve tanje. BMW pametno koristi igre i anime da proširi publiku i testira dizajn. Preporuka za posetioce: pogledajte automobil uživo, obratite pažnju na detalje livery-ja i razmislite o tome kako digitalni dizajn utiče na percepciju trkačkog automobila. Za brendove: ovo je primer kako se inovacija i kultura mogu spojiti bez gubljenja identiteta.

Izvor: Automotoshow.rs

Fotografije: BMW



čitanja : 76



Komentari