
Kineski Nio će otvoriti svoju prvu evropsku fabriku u septembru i iako neće proizvoditi automobile, igraće važnu ulogu u tekućoj ekspanziji kompanije.

Da li možete da se setite imena nekog direktora, šefa ili vlasnika automobilske kompanije? Na to pitanje će valjda 99 posto ljudi spontano odgovoriti s – Ilon Mask. Niti jedan čovek nije u istoriji bio u toj meri personalizacija neke automobilske kompanije, njeno lice i naličje, kao harizmatični Amerikanac koji se prilično uspešno bavi svim i svačim.

Samo mesec dana nakon što je prva Nevera s oznakom #000 izašla iz Rimčevog pogona u Zagrebu, automobil s oznakom #001 je isporučen svom vlasniku – svetskom šampionu Formule 1 iz 2016. i velikom zagovorniku održive ekonomije.

Najveći ruski proizvođač automobila Avtovaz, koji je obustavio deo proizvodnje zbog sankcija i nedostatka komponenti, objavio je da nudi radnicima u fabrici u Iževsku jednokratnu isplatu od oko 3.000 dolara da dobrovoljno daju otkaz.

Ferari će izvršiti opoziv 23.555 vozila zbog potencijalnog problema sa kočnicama koji bi mogao da dovede do gubitka funkcije kočenja i do sudara.

Da li će se ovime srušiti još jedan stereotip, onaj o nepouzdanosti italijanskih automobila?

BMW grupa je više nego udvostručila svoj profit na 16,1 milijardu evra u prvoj polovini 2022. u poređenju sa istim periodom prošle godine.
Novi videomaterijal koji se pojavio na internetu sugeriše da se u Mercedes-AMG-u pripremaju za obaranje trenutnog rekorda kruga na čuvenoj nemačkoj stazi Nürburging Nordschleife u kategoriji produkcijskih automobila.

Ilon Mask kaže da litijumske rafinerije „štampaju novac“, dok najveći svetski proizvođač ulazi u projekat izgradnje ogromne fabrike za proizvodnju čvrstih baterija.

Britanski korisnici su sve manje zainteresovani za nabavku električnih automobila, pokazuje studija sajta CarGurus u direktnom poređenju rezultata u odnosu na godinu pre.

Aktuelnim BMW električnim modelima će se sredinom ove decenije pridružiti nova generacija vozila sa nultom emisijom štetnih gasova, baziranih na onome što bavarska kompanija naziva Neue Klasse (Nova klasa).

Grupacija Stellantis je po prodaji električnih vozila u prvoj polovini godine na evropskom tržištu pretekla Teslu i približila se Volkswagen grupi.

Ferrari Testarossa je naslednik modela 512 BBi, predstavljen je na Sajmu automobila u Parizu 1984. godine te je odmah postao istinski hit. Proizvedeno je nešto manje od 10.000 primeraka u periodu od 12 godina, a automobil prikazan na fotografijama je jedan od samo 390 primeraka proizvedenih za severnoameričko tržište 1988. godine.

Nissan je kratkim saopštenjem potvrdio da će aktuelna generacija Maxime prestati da se proizvodi 2023. godine.

Jedan od razloga zašto ljudi izbegavaju kupovinu električnog vozila je dugo vreme čekanja da se baterija napuni. Tesla to priznaje i sada ulaže u sadržaje oko svojih punjača.