
Škoda je ovih dana obeležila još jedan značajan jubilej. Sa proizvodnih traka glavne fabrike češke kompanije sišao je 15-milionito vozilo.

Poslednjih dana proizvođači automobila kao da se nadmeću ko će više promovisati električnu mobilnost, odnosno da se razdruži sa starim svetom benzinaca i dizelaša.

Model ŠKODA OCTAVIA je pobedio u okviru nagrade "Women's World Car of the Year 2020" ("Ženski svetski automobil 2020. godine") u kategoriji "Family Car" ("Porodični automobil").

Nissan Navara se na evropskom tržištu nalazi već dugi niz godina, počevši od prve generacije D22 iz 1997. godine, pa do danas, gde se aktuelna treća generacija D23, uz povremeni “fejslift” (najnoviji prošle godine), nalazi još od 2014. godine.

• Električna: Međunarodna “360 stepeni”
kampanja postavlja samopouzdane nove ljude u središte pozornice
• Emotivna: “Feeling good” TV reklama
probuđuje novi, samopouzdan stav
• Otvorena: Kreativci, dizajneri i
muzičari kao ambasadori brenda
• Uzbudljiva: Nova Mokka sa
inspirativnim i inovativnim dizajnom i vrhunskim tehnologijama

McLaren F1 je bio proizveden u svega 64 primerka i jedan takav se trenutno prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama.

U režiji YouTube kanala KM77, novi Hyundai Tucson je pristupio testu "severnog jelena."


Jeep koristi oznaku „Cherokee“ od 1974., a danas se ona nalazi na dva popularna SUV modela. Godine 2013., tokom finalnih dana ere Chrysler grupe, pre spajanja s Fiatom, predstavnici Čirokija su izjavili za The New York Times da ih niko nije konsultovao pre nego što je Jeep preimenovao Liberty u Cherokee.

Osvajanjem maksimalnih 5 zvezdica na testiranju Euro NCAP-a novi Renault Mégane Conquest je ušao u krug najsigurnijih vozila na tržištu.

Na svetu postoje skupoceni primerci Shelby Cobre i njihove replike, a jedan interesantni i unikatni primerak traži novog vlasnika.

Jedan od najpouzdanijih načina za merenje popularnosti jeste Google pretraživanje putem Google trendova. Specijalizovani britanski portal Compare the Market je iskoristio podatke "guglanja" automobilskih marki pa je izradio studiju popularnosti.

Dok većina autobrendova tradicionalno koristi rendere i tizere u svrhu promocije, britanski Lexus pošao je drugačijim stopama – i to doslovno. U saradnji sa dizajnerskom kompanijom RTFKT, Lexus je predstavio sportske patike inspirisane modelom IS 350 F Sport.

Još 2016. godine Holanđani su počeli da ispred pešačkih prelaza ugrađuju LED svetla da bi vozače automobila i drugih vozila upozorili na dolazak biciklista.

Mercedes je nedavno predstavio svoj inovativni ‘Hyperscreen‘, a sada možemo da saznamo više o tehnologiji
Mada na nemačkom jeziku, novi video nam pruža još bolji uvid u neke od ključnih karakteristika enterijera, kokpita i krovnog otvora budućeg najvećeg električnog Mercedesa. Pritom ga je najbolje gledati na pametnom telefonu s obzirom na njegov portretni izgled, piše Jutarnji.hr.