Mercedes 300SL stajao 40 godina u garaži

Jedan od najpoželjnijih i najvrednijih klasičnih automobila, Mercedes 300SL Gullwing iz 1955., pronađen je nakon četiri decenije u jednoj garaži u gradu Santa Monika u Kaliforniji.
Da ste bili u svojim dvadesetim početkom 1970-ih i da su vam
roditelji poklonili ovakav automobil kada ste diplomirali, sigurno biste svaki
slobodan trenutak provodili za njegovim upravljačem.
Upravo to je radio i Tom Wellmer davne 1971. sve do trenutka dok se na njegovom
Mercedesu nije pokvario menjač. Umesto da ga odšlepa do servisa, Tom ga je
parkirao u svoju garažu, gde je ostao zaboravljen sledećih 40 godina.
Inače, reč je o vozilu koje je poslužilo kao inspiracija za
savremeni Mercedes SLS AMG.
Potpuno je neverovatno da je jedan ovakav automobil ležao odbačen u prašini
toliko dugo, naročito kada je otkriveno da nije u pitanju “običan” 300SL
Gullwing, već jedan od samo 29 sportskih primeraka ovog modela.
Verzija koja je pronađena u garaži imala je karoseriju od lagane legure,
prozore od pleksiglasa, spušteno vešanje, veće kočnice, bregastu osovinu
visokih performansi i drugačije točkove u odnosu na serijski model.
Prema informaciji sa tržišta, restaurirani klasik poput ovog Mercedesa dotiže
cenu od 2,5 miliona dolara.
Preuzeto sa : B92.net
@auto
G65 AMG
http://www.benzinsider.com/2011/10/spyshots-of-the-mercedes-benz-g65-amg/
Ovaj 300 SL je jedan najboljih sportskih automobila ikada. U to vreme imati onaj dizajn i performanse.
@Pitbull
Sa G65 mozes nekome kucu da srusis. :D
www.moto.rs/nova_generacija_mercedesbenz_s_klase_sigurno_ce_izvrsiti_revoluciju_automobila_visoke_klase-pc-8659.i
Kakvo je doslo vreme? Produzis automobil za nekoliko centimetara i to se zove revolucija.. Bice da je slovo r visak..
@Panchev9
Мора ова С класа да им буде добра иначе су га уфитиљили начисто!!! Комотно га је стигла седмица у продаји, по први пут. Значи сад морају да надмаше себе да би се одржали у игри...
Иначе та продужена револуција важи само за Кинезе. ;)
Гагиба
Meni je sadasnja spolja bas dobra.. Unutra dosta manje..
Ako ce prevazici sami sebe, to mora da podje naopako..
Kinezi: tamo gde je najbitnije su "kratki", pa se na ostalim poljima "produzavaju" kako bi "skratili muke"..
@Panchev ne brini se, Mercedes nikada nije razocarao sa inovacijama barem sto se S klase tice.
hehe to je nebitno koliko je dugacak auto nego uvek S klasa donosi inovacije koje drugi samo sanjaju. Imate primer kod svih S klasa ranije... Tata za komplet auto industriju. :)
hh
Veruj mi da se nimalo ne brinem.. Vise razmisljam o ovim naglim padovima u temperaturi..
Meni ta klasa automobila (S, 7 i 8), sluzi za razbibrigu..
Toliko toga je do sada izmisljeno, da ne mislim da cu da se ne znam kako i neverovatno da se iznenadim sa novom S klasom( ili konkurentima)..
@Mclaren 00:22
Kao i uvek. :)
A za 23:55 drugi pasus,poštovanje. :)
https://www.youtube.com/watch?v=J97CStUYBIw
:)
@Panchev9
Nije u tome revolucija,već u ovome (izmedju ostalog)
http://news.carlist.my/driven-mercedes-benz-magic-body-control-car-news/
Jedna od stvari po kojima S klasa opet revidira pojam tehnologije i luksuza.
E i S klasa uvek donose revoluciju u automobilsku industriju. Dovoljno je samo pogledati primere kojih ima pregršt.
pitic kupi novi auto bild..ima tvoja mecka c63 amg..protiv m3..sta reci osim c63 amg je napredovao..ali jos nije ni blizu savrsenog m3..
Кад год поменете да су Мерцедес и ТАТА исто, увек ме насмејете. само што је ТАТА корак испред Мерцедеса-има модел Нано...мада и Мерцедес има Смарта....све у свему у праву сте, ту су негде!!! :)))
@Panchev tako se uvijek mislilo za bilo sta, npr. izasao televizor u boji i mislilo se da ne moze bolje...
Ne znam šta je baš izmišljeno na S klasi i u čemu je rekorder?
Po meni sem kamionskih motora i maksimalne potrošnje rekorda nema!
@Energy
Pa mnogo onda ti ne znaš. Ja mislio ti neki stručnjak.
Ne bih dužio,ako te zanima,uzmi uči. Podugačak je spisak.
Posle ovoga što si napisao,ne mogu da te smatram stručnjakom uopšte. Ovakvu glupost ne bi ni totalni laik napisao. Možda ti ABS,ESP,sigurnosni pojas,Air-bag,deformabilne zone (prva bezbedna karoserija),Activ Body control,pa sad Magic Body control u novoj pomognu da nešto naučiš a? To su samo neke od stvari. Sve što danas ima svaki automobil je patentirao upravo Mercedes.
Moguce da je napredak taj magic body, ali me mrzi da citam dugacak tekst..
Sve sto je Magic je pomalo fikcija..
@PITBULL
Заборавио си на ткз Голицач Шије и на Ретровизор Мигавце који су заправо једини прави Мерцедесови патенти, све остало су измислили и усавршили компоненташи и независне компаније попут Боша, Сименса или ЦФ-а, а додуше десило се да их Мерцедес први откупи и примени у аутомобилима камионима и слично...
@Gagiba
Magic Sky roof,Magic body control itd. :) Kod Mečke je sve magično. :) Zato ko jednom sedne,više ne menja marku. :)))
@Panchev9
Tako kažu novinari,da je neverovatna razlika. Uostalom,može se pročitati u tekstu sve.
@PITBULL™
Ništa od nabrojanog MB nije smislio. Pao si na ispitu!
Jedino ove žmigavce....
A što pomenu Pančev, magic body ne znam ni šta je a mrzi me da tražim. Sigurno nešto skupo a bez veze.
ABS izmislili francuski inžinjeri, prvi moderni sistem upotrebio Krajzler, GM, Ford. Nercedesa nigde...
ESP je prvi upotrebio Micubiši, a goli ASR (koji je danas deo ESP) je razvio BMW a Mecedes ga je pratio u tome...
Sigurnosni pojas, naravno prvi primenio Volvo....
Air Bag naravo prvi primenili GM i krajzler...
Gde je ovde Mercedes??
Sedi, dole 1 -- pao si! Sramota, a ja mislio da nešto znaš!
@McLaren
Nemoj tako. Ja sam vama objasnio.
Dajte nešto što gde je MB veliki inovator!
Evo ja ću vam pomoći, i reći da je MB prvi u premijum segmentu primenio hrabro Komon reil na turbodizelu.
Mercedesu nije svojstveno da stavlja neispitane stvrai, što je i logično. Evo taj Komon reil je baš sistem koji je pokrenu lavinu priča da Mercedes nije ono što je bio po kvalitetu. A tu ima i istine.
Zato dajte te revolucionarne sisteme Mercedesa. Ajde!
@Energy
Ma u pravu si,lažu novinari ! :)
I Auto je prvi izmislio GM,Volvo bla bla. Pročitaj malo nešto o automobilizmu pa se javi. Evo daću ti ja AUTO , da saznaš ko je prvi napravio automobil,patentirao sve što danas svaki auto koristi. Koji je prvi napravio dizel auto,direktno ubrizgavanje,deformabilne zone,itd,itd. A ti i dalje čitaj Wikipediu. :)
@PITBULL™
Ma ne mlati šrfe! Nisam ti ja Toma.
Daj dokaz za nešto!
@Energy
Daću ti časopis AUTO-a,ili bilo koji drugi možeš da uzmeš,saznaćeš. A to rekla-kazala,wikipedia i ostale stvari što neko nažvrlja,to samo tebi može da bude verodostojno.
@PITBULL™
Evo ti jednog mog komentara koji je neki dan Mange napisao a u vezi Mecedesa i F1:
"Ovde bi hteo da podsetim ljubitelje Mercedesa kako je Mercedes 1995 godine ušao u F1, kao firma koja apsolutno nije imala kapaciteta da napravi ni osrednji motor F1 V10.
Angažovala je malu privatnu englesku firmu Ilmor, Maria Ilijena, koja se profesionalno bavila snabdevanjem agregata u mnogim takmičenjima pa i u F1.
Kasnije su kupili navedenu firmu i ona dan danas radi isti posao pod okriljem Mercedesa. Naravno i u Indi kar šampionatu je mehanizam bio identičan i sa istom firmom.
Zato ja Mercedes nikada nisam ozbiljno shvatao u autosportu, već samo sam to shvatao kao čist marketing."
Autor Mange 05 Okt 2011, 21:41
Autor Energy saver 09 Okt 2011, 14:54
Ovakvu istoriju i ja poznajem..
Najbitiniji je razvoj motora medju konkurencijom.. Tu su direktne razlike medju proizvodjacima.. Ko je tu bolji, pravi razliku..
Sigurnosni sistemi i ostalo se u najvecem delu vezuje za dobavljace..
@PITBULL™
Nemoj Auto časopise, sranje i sl. Budi ozbiljan! Mercedes je sjajan auto ali nemo mu davati pijetete koje nema.
Niti je najudobniji, niti ima najkvalitetniji enterijer, ni dizajn, ni vozne karakteristike, ni bezbednost...
Trajnost je nešto u čemu je pri samom vrhu. Auto za bogate ljude, za svaki dan. Kao VW za obične male ljude srednje klase. I tu je kraj.
@Energy
Daću ti časopis AUTO,da pročitaš malo i naučiš nešto. A priče rekla kazala,pričaj nekom laiku.
Verujem da nikad nisi čuo za Blicen Benc,najbrže vozilo svog vremena,od kojeg ništa nije bilo brže u periodu od 10 godina,ni na zemlji,vodi ni na nebu. Nemam nameru ja da te edukujem,ako te zanima,edukuj se sam. Meni priče ne možeš da prodaješ. Bilo je za 125 godina Mercedesa,članak u svakom časopisu,Top Speed,Vrele Gume,SAT,Auto,Turbo itd...
Idi reci im svima da nemaju pojma,nek pitaju tebe... I nek se izvine što su plasirali "dezinformacije" :))) naravno,nek napišu ko je "stvarno" prvi,kao i prvi automobil.
Obama kaže da je to Ford,ti sigurno veruješ u to. :)
@Panchev9
Pa i tu je Mercedes najbolji. :)
500 ima 435 konja. BMW-ov pandan ima 407.
u DTM-u Mercedes ima 510 konja,BMW 480.
350 cdi ima 265 konja,Audi i BMW imaju 245. (single turbo svi).
63 AMG ima 570 konja,a u SLS-u Black Series će imati 650,atmosferski motor !
SL65 AMG ima 670 konja,to ovi nemaju. Itd,oš još? :)
O obrtnom momentu neću ni da priačm. To ovi mogu samo da sanjaju. :)
Najnoviji A6 3.0 tdi 2011 ima 500nm,baš kao moj 320cdi iz 2003-e. :)))
@PITBULL™
Prvi moj komentar na ovoj temi je bio da je Mercedes bio i ostao poznat po kamionskim motorima, baš kao taj Bilcen Merc od 16 litara i slično.
Ne izmišljaj pusti novine i novinare, koji su sjebali Svet!
Sve moderno na kolima su smislili Ameri, a u bezbednosti lider je bio Volvo!
I to što pripisuješ Mercedesu obično stoji Bosh, koji nije merc, već multinacionalna kompanija.
Znači. samo primere! Na kraju dela navedi nešto iz tih đubre novina!
I kad već skupljaš novine, nađi mi test nekih kola, koja su na njemu jako ocrneli!
Zadnji ocrnjen auto u Bildu je bio Mercedes A klase, kad se prevrnuo na testu Severnog Jelena! Tad su mu ugradili ESP, kad nisu umeli da ga naprave a to nije ni blizu pionirstva u ESP.
@Panchev9
https://www.youtube.com/watch?v=5oXioAJridM
Toliko,odo ;)
pa i amg 63..ima vise kubika konja njut metara..ali m3..ga odvalio..jos treba da uce da naprave dobar auto..
amg 63, je vozilo za bogate picane koji i ne znaju zašto su ga kupili, i što bi sa njim, osim da se slikaju u njemu i pored njega a uzgred ga lako voze za razliku od čistokrvnih sportista.
Ni jedan pravi zaljubljenik u auto sport se ne b ni okrenuo za njim!
@Energy
Poslednji test što sam gledao u Auto bildu A klase ,nisu našli nijednu manu ! za svaku preporuku,posebno kao polovnjak. Jesi gledao skoro onu listu kvaliteta? Bilo je na blogu,Mercedes u vrhu,BMW dosta ispod,Audi još iza BMW-a. Pogledaj svaki uporedni test,videćeš. Nemamo šta da razjašnjavamo,sve se zna.
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_E-Class/
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_S-Class/
Pogledaj ovaj gore test S600 vs alternative. :)
Biće ti jasno sve. :) Mečka se ne naginje,najbrža je,kralj komfora,jednostavno the king. :)
ja to sve znam..ali pitic ne..kazes da su japanci izmislili esp..koje godine.su ga stavili u auto..
@Energy
Eto brate,ispoštvao sam te,sad stvarno moram da idem. A ti i dalje raspravljaj sam sa sobom ili sa ivanom i njima sličnim. Verovatno ćete se složiti. ;) I za kraj :
https://www.youtube.com/watch?v=XFwbIRdCXzQ
i
https://www.youtube.com/watch?v=fkLATjo6Oyo
Toliko,Pozz !
@PITBULL™
Ono za A klasu je bilo, kad je nastala, davno!
U Mercedesu su razmišljali posle skandala da prekinu proizvodnju i ukinu model!
Tada su u njega ugradili ESP i napravili veštačku tvorevinu!
Ja sam prvi za Mercedes, ali za ono gde su dobri, za limuzinu a posebno kad bude mogao E klasu, taman.
pitic imas posto citas novine u auto bildu c63 amg..i m3..pa vidi koliko je brza..i sta kazu..
Ja odavno pricam da je Ford prvi napravio AUTOMOBIL sa 4 tocka...Dve godine posle Bencovog automobila na 3 tocka!
Jel si cuo mozda za Fordizam?Uci malo,edukuj se o Henriju Fordu...
Nema Bencovizma ili neceg takvog...Vec Fordizma!
Veruj ti i dalje u novine...Plati Mercedes sve i kaze to i to napisite ;)
@PITBULL™
U oba videa što si postavio, i BMW M5 i Audi R8, su "tvom" AMG sa kamionskim motorom dali lepu foru, to jeste AMG je imao "JUMP START", ako znaš šta je to, i opet rezultat je bio kao šatro identičan. Gde bi bio ovaj AMG, po krivinama, na običnom putu? Pa jedan običan Audi quatro 4.2, bi ga pojeo!
@dusan
http://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Benz#Benz_.26_Cie._and_the_Motorwagen
Ford je nastao 1903-e. Ovi su se do tad naproizvodili automobila (sa 4 točka). :)
Ako ćemo o "izmima" onda je Mercedizam sve što ima veze sa automobilom. :) Rodonačelnik-tata. :)
@Energy
Sigurno...
https://www.youtube.com/watch?v=vTaMyxtWppI
Nego,jel i ono gore jump start,kod S600? ;)))
@Energy saver
Најурио си PITА што није лепо са твоје стране али добро... ;))
Тај Меџик контрол који помиње је нека карабуџевина која је буквално затрпала цео гепек Слона, па ти види шта је то у питању, а наводе тамо да неће моћи да се инсталира у Е класу јер ће превише отежати возило. Ради се заправо о томе да путем сензора аутомобил испитује површину пута и на основу података припрема огибљење на претпостављене наступајуће девијације. Каже батица који га је тестирао да је ефикасан систем на неким макадамским изровареним путевима али да нема практичну примену на нормалном асфалтираном коловозу. За претпоставити је да купци нових С класа не силазе често на рупом прекривене земљане путеве. Значи још једна узалудна инвестиција Мерца (изузев евентуалног маркетиншког ефекта код појединаца којима пада вилица када виде пун гепек компијутера). Мерцедес потпуно самостално стоји иза пројекта а планирају да га пусте у серију 2014. Видећемо..
Иначе PITА кад притераш уза зид за аргументе уколико се не позове на извесне часописе које креирају полуписмени новинари, обавезно аргументе тражи у видео клиповима снимљеним мобилним телефонима... ;))))
@PITBULL
Nemoj da si smesan...Ford je nastao mnogo ranije...
Ti o Henriju Fordu imas da ucis na Fakultetu...Fordizam...Valjda to dovoljno govori? Kad je on krenuo da radi sa trakama,da ne jure ljudi po fabrici,nego da traka ide ka njima,i kad je 'stancao' ko zna koliko automobila mesecno,Mercedesovi radnici su jos trcali po delove...
@Energy
Ma pusti ga...Covek je ogranicen,samo vidi jedno i u drugo ne veruje...Ja sam spreman da dajem casove Pitbullu o Ferdinandu Porseu,Henriju Fordu kad god on hoce...
@Gagiba
http://onlycarsandcars.blogspot.com/2010/10/mercedes-benz-g55-amg-black-and-white.html
Slika br 3.
A gledaj ovaj klip,spec za tebe ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ydayL9X2I24
Najjači novinar. :)
Za G klasu,ne postoje prepreke :)
https://www.youtube.com/watch?v=J97CStUYBIw
:)
@dusan
Kad je nastao prvi Ford i kako se zvao?
A prvi je Mercedes,a ne Ford.
Kad se spomene automobilizam,najveće ime je Mercedes (rodonačelnik istog). :)
Znam da bi ti sve dao da nije tako i da te to nervira,ali...
Pročitaj malo o patentima koje je patentirao Kral Benc pa se javi !
A je li istina da sadašnji motor 250 CDI ima neke "tegobe" sa brizgaljkama i da se to skoro češće "menja" nego svećice na nekim benzincima?
@PITBULL
Ne znam ime modela,gledao sam emisiju o tome!Kazu,bio malo tezi za voznju,imao neke poteskoce,ali je bio prvi sa 4 tocka!Ali marketing je cudo,i fanovi neceg veruju u to sto neko kaze.Mene nema sta da nervira,stvarno...Ja znam pravu istinu,na fakultetu sam i ucio Fordizam,moze dosta toga da se sazna kada se uzme knjiga.Ti da ne volis Audi,za tebe ni Quattro ne bi bio prvi savrseni 4x4 pogon,vec neki tamo 4matic...Otvori malo oci,sire.
Sve što je postigao i primenio Mercedes je napravio do 1930god. Od prvog Dizela u automobilu, normalnih kočnica na svim točkovima, hladnjaka za rashladnu tečnost motora.
Sve kasnije što su inovirali je dalji razvoj već uveliko pronađenog, kao recimo prva su firma u Evropi, koja je primenila Air Bag, ali se u Americi to već uveliko primenjivalo.
Mercedes nije veliki inovator i nije trkački automobil sigurno a šta jeste, to je već pitanje.
@dusan
Šta bi sad? Činjenice,ne praznu priču? Učio si na fakultetu a ne znaš???
Prvi auto je Mercedes 1886-e. A sa četri točka imaš Velo i Victoriu 1894-e.
A Ford je nastao 1903-e,T model. E lupetalo jedno,bez veze hejtuješ.
Uvek kad je Mercedes tema,najviše komentara bude. Jave se svi hejteri. :)
Haha,TATA !
Ajte još malo pljuvanja,onda čaša vode pa opet ! :)
Daće vam Tata još puno materijala za sekiraciju. :)
@PITBULL
Mercedes prouzrokuje max. komentara, baš kao i fiat, zato što ovde ima masa ljudi koja im daje nadautomobilske osobine, bezgrešnost u ekstremnom smislu.
Ford je prva firma koja izmislila pokretnu auto montažnu traku i počela autoindustriju.
Evo jos jednog mercedesovog izuma. Ovo do sada nije vidjeno u premium klasi:
http://img695.imageshack.us/img695/5370/enterr.jpg
хехехехе..опет Тата...мож бити да би му лепше стајало да га зовеш Махиндра... ;)))
@PITBULL
Ne pominje se nigde njegov prvi automobil u skoli ;) Ja ti kazem gledao sam emisiju,znas sta,ova kablovska je dobra stvar,moze mnogo toga da se vidi i cuje,istinito...Kad si vec kod T modela,pa to je u tom vremenu bio najbolji automobil,najprodavaniji...Par godina posle njega razni ameri izbacuju slicne automobile,jako dobre...Dok je Mercedes jos bio na tri tocka :D
Necu ja ko ti da dajem ovde klipove snimane mobilnim telefonima...Samo sto ono sto je neko drugi uradio,nije toliko propraceno kao za Benca,pa i ja toliko godina pratim automobillizam,pa sam tek pre par meseci to saznao...
I kada sam kao klinac gledao automobile i pricao sa raznim ljudima,klima,koza,podizaci i sve to ostalo,kako su govorili,ubacili prvi ameri...Pa jedan kadilak je 50-tih imao klimu i jos po nesto...Mercedes je klimu,podizace i ta cuda nudio '60-tih ali u predsednickim limuzinama,dok je Kadilak to nudio ranije i po skroz razumnim cenama za sve ljude...
E,moj ti...E,ti i tvoje znanje :)
@Energy
To sam malopre i rekao,o Henriju Fordu i o traci,o tome kako ljudi nisu morali da jure po fabrici,vec imali traku,i samo su stajali i sklapali,tj Ford je to zeleo da ljudi ne bi gubili vreme,najvise da naprave jedan korak i da im sve bude pri ruci...
P.S
I opet je govorio...Svaki Ford mora biti dostupan svakom radniku,a ne samo bogatasima.
Jesu dosta radili,ali je covek i nagradjivao.I pored te trake on je spustao cene automobilu narednih godina...Zna covek pos'o.
ljudi sta se prepirete sa njim..ja sam njega provalio da nema pojma decko je klinac..
evo ovako uzmite mecku 220 cdi..2000..godiste..i otvorite haubu i upalite..a pored njega uzmite staru e34 tds..a i otvorite haubu i upalite ..pa samo to uporedite..i sve ce vam biti jasno..razlika
@dusan
E brate nemas pojma, a jos veca je sramota ako si to ucio al ajd. Ford nije izmislio prvi automobil na 4 tocka vec uveo montaznu traku i prvi krenuo da pravi vozila u velikim serijama dok su ovi drugi proizvodili na prstu jedne ruke i sam MB tad. Citao sam knjigu o Henriju Fordu i taj covjek je u najmanju ruku bio ekonomski genije pogotovo njegova razmisljanja i potezi koje je vukao pogotovo u to vreme. Al opet ne mogu da vjerujem sta ovde neki pisu. Reci da MB, BMW ili Audi ne valjaju ili ih negirati nije zdravo sa razumom nikako. Ja gotivim MB od svih drugih proizvodjaca al sad kad bi mi neko rekao da cu da vozim BMW do kraja zivota i to ne mora biti najnovi vec oni stari modeli potpiso bi odmah.
hh..vidi pa mi reci posto sam ja video . ..meckin motor hoce da ispadne kako se trese a o buci i da nepricam..
@hh
Poštovanje. :)
@dusan
Pa koji je to model? Ja sam ti naveo Mercedese sa 4 točka iz 1894-e. A Ford je nastao 1903-e. Ja pričam činjenicama a ti pričaš priče. Nastavi samo da pljuješ,neću više odgovarati na besmislice. Mercedes the greatest ! :)
meni neko da da mecku 2000..za moju e 32..ja bi je zapalio..pred kamerama..toliko je dobra da je nebi ni bacio u otpad..ma nije ni za otpdno gvozdje..
Mercedes C220cdi sa rucnim menjacem (2010. godiste), u toku voznje (dakle ne u leru) kad se stavi ruka na menjac poprilicno vibrira. Proverio licno!
tomo..2000..godiste..na leru hoce motor da ispadne kako se trese..ja navikao na bmw motore..pa mi nije bilo jasno sta je to..a cekica ko folcvagen
Neki su danas ostavljali komentare, na ovom blogu, na vesti o automobilu nastalom 1884, a sada tvrde da je Mercedes napravio prvi automobil, iako slavi 125 godina postojanja.
@ivan
Nadji drugo mesto gde ćeš da truješ i offuješ. Ja bi te banovao odavno,admin je mnogo tolerantan. Preko 20 pljuvanja si ostavio ovde,još adminima kažeš da su majmuni zato što to brišu. Pročitaj pravila gore,zabranjen je off. Zreo si za ban,a ti pronadji drugo mesto ako ti ovo ne odgovara. Neko gde ćeš moći do mile volje da pljuješ i psuješ.
Kakve budale čoveče!
PITBULL, brate ne nerviraj se! ne isplati se, veruj mi. To deca neka napaljena nađu blog neki, pa se hrane time što se raspravljaju sa nekim. Lepo se kaže na internetu ,,ne hrani trola. Što ga više hraniš, veći mu je apetit"
Nego, polako, sad će auto da dođe i da uradi svoje, možda je dečko trenutno zauzet, ili nije na blogu. On ne toleriše mnogo ovakav vid komunikacije, pogotovo od novih ljudi.
brate, Sad ću da da konektujem telefon sa kompom, pa da prebacim slike na hard, pa da vidim da uploadujem negde, pa će auto da objavi pa ćete da se nagledate malo. Pusti ovo ovde.
@MasterHaosis
Ma opušteno brate. Ne nerviram se ja,već oni. Vidiš da ostavljaju uvek bezbroj negativnih komentari na temi TATE. :) Valjda je jače od njih,ne mogu da suzbiju frustracije pa ovde našli da ispoljavaju. Neka ih nek piskaraju,a @auto će da odradi svoje. :)
@Dakara
Потпуно се слажем. :))
Сваки аутомобил је добар док је нов!! Половњаци могу бити кршеви било које да су марке. Брат од ујака набави Е39 каравана у М опреми 525д. Мрцина од аута. Крцат и прерцат опремом, звекне му мотор после месец дана са непуних 300 000 на сату: Jbg.. :))
A пре њега је пола године возио Е36 316и исто са преко 300 000 и тврди да се никада није слађе навозао. Само плин му сипао и пар пута уље за 30 000. Све зависи како се очува ауто.
Овај горе на слици кад му се макне прашина и угради плин, има да бије по џадама... ;)))
Ахахаха..опет Тата...
Питбул, кад би знали Индијци колико их хвалиш послали би ти једног самозапаљивог Нана на коришћење бар!!! ;))
@MasterHaosis
Evo ja cu prvi ovde :)
http://www.dodaj.rs/f/2H/S3/3UWwudwU/dsc00949.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3K/EP/2EoDoAnG/dsc00950.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1B/iD/2P4QqbJ9/dsc00951.jpg
http://www.dodaj.rs/f/2Z/pe/4UbrJ8JA/dsc00952.jpg
Imam i slike ostalih sa skupa ali ovo je tema o Mercedesu ;)
@Panco
Čaša,ko da je sad iz fabrike izašao. :)
@Gagiba
Hahaha,cenim tvoju duhovitost,ali brate i sam znaš na koga se odnosi. :) A tvoje pojačano prisustvo uvek kad je tema Mercedes,govori da si ti jedan pritajeni obožavalac. Onaj što misli da je BMW najbolji ,sve dok ne sedne u Mečku. :)
Panco, da, ali ja bi bi moje lično da prebacim, a ne neke koje sam našao. Zapravo niko osim mene na blogu i nije slikao ništa ja mislim tamo. Bilo je dosta ljudi sa fotoaparatima, kamerama, telefonima, ali sumnjam da ima neko ko posećuje blog. Možda ima. Nego, salon je zatvoren u 8. pre pola sata.
@MasterHaosis
Ne brini druze sve slike su moje nego nemam ni vremena ni zivaca da stavljam watermarkove, licno sam bio na tom skupu kod Juge tako da nista tu nije sporno :)
@Panco
Imaš li brate još nekih zanimljivih?
Znam da si pun egzotike. :)
Pozz
Imam ih podosta neke sam ja uslikavao a neke sam nalazio preko neta cisto zbog neke licne arhive. Uglavnom se u poslednje vreme vise bavim oldtimerima ali se trudim da ne zapostavim ni ove modernije
Da ne bih previse spamovao vest evo na sta sam naisao u skorije vreme (obrati paznju na ove kutije razbacane :) ):
http://www.dodaj.rs/f/v/U5/4Km4BPe8/dsc00971.jpg
http://www.dodaj.rs/f/F/E5/2Xzmwmvq/dsc00970.jpg
http://www.dodaj.rs/f/M/EJ/Ls13uSw/dsc00975.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1w/13D/1tDnZloL/dsc00974.jpg