home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Obnovljeni Citroen C2

4 Apr 2008 - 13:41 Noviteti Link

Posle nedavnog blagog osvežavanja modela C3 Pluriel (o tome više OVDE), na red za doterivanje bora došao je i Citroen C2, koji je publici prvi put predstavljen još u septembru 2003. godine na salonu automobila u Frankfurtu (od tada je prodato skoro pola miliona primeraka ovog automobila, tačnije nešto preko 480.000). Za razliku od pomenutog C3 Pluriela, estetske modifikacije na C2 su ipak nešto veće i najviše vidljive na restlizovanom prednjem kraju, koji je dobio novi izgled maske hladnjaka (oivičena hromom i sa većim znakom Citroena) i drugačije oblikovani branik. Promene zaokružuju doterana zadnja svetla, kao i bogatija paleta boja, novi dizajn aluminijumskih točkova i kvalitetniji materijali u unutrašnjosti. U paleti motora obnovljenog C2 se posebno ističu 1,6 litarski HDi dizelaš (sa 80kW/110KS pri 4000 o/min. i 240Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min.), koji po fabričkim tvrdnjama troši 4,4 litara goriva na 100 km (emisija CO2 iznosi 119 grama po kilometru), kao i 1,4 litarski 16V benzinac od 66kW/90KS sa Citroenovim Start & Stop sistemom za smanjenje potrošnje goriva. Paletu još čine : benzinci 1.1i (61KS), 1.4i (75KS), 1.6 16V (110KS) i 1.6 16V sa 125 konja, kao i dizelaš HDi 70.






Izvor : www.politika.co.yu

Krajsler Balkans (Chrysler Balkans, www.chrysler.co.yu), uvoznik jedne od američkih legendi, Krajslera, predstavio je prošle nedelje u novom izložbenom salonu u Ulici Omladinskih brigada na Novom Beogradu najnoviji model čuvenog Sebringa kabrioleta i novi model Grand Vojadžera.

Novi Sebring najpopularniji je kabriolet u SAD, a na naše tržište stiže u tri varijante: sa tvrdim krovom, krovom od skaja i platnenim. U odnosu na prethodni model novi Sebring prilagođen je evropskim standardima, sa izuzetnom završnom obradom i znatno višim kvalitetom izrade. Ima četiri odvojena sedišta i najviši nivo opreme (koža i elektronika), sa motorom od šest cilindara, 2,7 litara, 189KS i šestostepenim automatskim menjačem.

Kako je istakao direktor Krajsler Balkansa Dragoljub Petrović, posebno iznenađenje je cena ovog prelepog automobila koja je sa carinom i PDV – om 37.500 evra. Drugi model je sa četvorocilindričnim motorom 2,4 litara i 173 KS.

Predstavljen je i novi Krajsler Grand Vojadžer sa dva benzinska motora i jednim dizelom koji će biti najinteresantniji za naše tržište. Ima "komon reil" agregat od 2,8 litara snage 163KS pri 3.800 o/min.

 



Novi Mini Clubman je konačno i zvanično stigao i na naše tržište (svetsku premijeru je naime imao još u septembru prošle godine na 62. salonu automobila u Frankfurtu). Najzanimljiviji detalji Clubmana vezani su za njegova vrata, odnosno njihov raspored. Mini Clubman naime sa suvozačeve strane ima i manja, pomoćna vrata za lakši ulazak na zadnja sedišta (tzv. samoubilačka vrata kao kod Mazde RX8), dok se zadnja vrata otvaraju iz dva dela (50/50), kao kod nekih komercijalnih vozila. Najveća razlika u odnosu na obični Mini je u stvari veća dužina (za 24 cm) i produženo međuosovinsko rastojanje (sada 2,55 metra - povećanje od 8 cm). Tu su i povećane staklene površine i težina veća za 75 kg. Posledica većeg rastojanja između osovina jeste više mesta za putnike pozadi (dodatnih 8 cm za noge) i za 100 litara veća zapremina prtljažnika (sada 260 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima 930). Pažnju privlače elementi (u istoj boji kao i krov), koji okružuju zadnja svetla i C stubove kao i to da oba krila zadnjih vrata imaju svaka svoj brisač. Što se palete motora tiče, Clubman pokreću isti agregati kao i standardnu hatchback verziju, osim najmanjeg 1,4 litarskog benzinca sa 95KS. Dakle, u ponudi su verzije sa 1,6 litarskim atmosferskim motorom od 120KS i 160Nm (201 km/h, ubrzanje do 100 km/h za 9,8 sekundi, potrošnja 5,5 litara), 1,6 litarskim turbo agregatom od 175KS i 240Nm (224 km/h, ubrzanje 7,6 sekunde, potrošnja 6,3 litra) i 1,6 litarskim common-rail dizelašem od 110KS i 240Nm (193 km/h, ubrzanje 10,3 sekunde, potrošnja 4,1 litre na 100 km). Sva tri motora se serijski opremaju manuelnim menjačem sa 6 stepeni prenosa, dok će se kao opcija nuditi i automatska transmisija sa takođe šest brzina. Cene u Srbiji idu od 22.780 za model Cooper Clubman sa 120 konja pa do 26.980 evra za Cooper S Clubman sa 175KS. Uvoznik Minija za Srbiju je kompanija Delta Motors d.o.o. (Kralja Milana 31a, Beograd, www.mini.co.yu).

 



Nemački magazin AutoBild je u svom najnovijem broju objavio još jednu impresiju najverovatnijeg izgleda budućeg Golfa VI, ovog puta u njegovoj otvorenoj kabrio verziji koja bi trebalo da se pojavi već naredne godine. AutoBildovi renderinzi obično i nisu daleko od konačnog proizvoda, a da li su u pravu i ovaj put, pokazaće vreme. Ipak, postavlja se pitanje svrsishodnosti Golfa VI Cabrio u situaciji kada već postoji VW Eos kao predstavnik nemačke fabrike u ovoj klasi (Audi A3 Cabrio, Ford Focus CC, Renault Megane CC). Delimičan odgovor verovatno leži u činjenici da će Golf Cabrio sa mekim sklopivim krovom (podiže/spušta se automatski za 10 sekundi i pri brzinama do 32 km/h) ipak biti pristupačniji širem krugu zainteresovanih kupaca nego što je to Eos, koji ima skuplje rešenje sa metalnim skopivim krovom. Nekih novih detalja o Golfu VI nema, pa ovde samo podsećanje na ono što je do sada poznato. Dakle, novi Golf baš i ne donosi neku dizajnersku revoluciju. Jednostavno, budući da je Golf najvažniji model fabrike, rukovodstvo VW-a nema nameru da dizajnerskim eksperimentima ugrozi poziciju bestselera koju Golf ima. Osim toga, i dimenzije će biti veoma slične postojećem modelu. Očekuje se da novi Golf stigne na tržište krajem 2008. godine, dok ga Amerikanci neće videti do 2009. ili čak 2010. godine. Ono što je zanimljivo jeste glasina da navodno postoji mogućnost da Golf VI ne bude ponuđen u verziji sa troja vrata, čiju ulogu bi preuzeo nedavno predstavljeni novi Scirocco. Kao i ranije, i Golf VI će pokretati široka paleta benzinskih i dizel agregata, među kojima se nalaze benzinski 1,4 TSI, novi 1,6 TSI, 1,8 TSI i 2,0L sa 260 konja koji bi pokretao novi Golf GTI (sadašnji ima 200KS), kao i 1,9 i 2,0 litarski TDI dizelaši. U ponudi će se kao opcija naći i Volkswagenov DSG menjač sa duplim kvačilom. Pominje se i mogućnost ugradnje 3,6 litarskog V6 motora iz Passata R36, koji bi u Golfu razvijao 281KS, kao i hibridnog modela (kombinacija dizel i elektomotora) ali se ovaj poslednji ipak neće pojaviti tako skoro.



GTA Concept iz Španije

4 Apr 2008 - 00:55 Vesti Link

Iz Španije, tačnije iz kompanije GTA Motor, stiže novi sportski automobil GTA Concept, koji će se u prodaji pojaviti naredne godine. Za sada auto doduše postoji samo u formi modela u razmeri 1:4, dok će prvi prototip u prirodnoj veličini biti napravljen tokom ove godine. Španci su za pogon odabrali Pontiacov V10 agregat (u paru sa šestostepenim menjačem), koji u ovom automobilu razvija svih 800 konja, što će po najavama biti dovoljno za maksimalnu brzinu od 340 km/h. GTA Concept će biti izrađen od laganih materijala kao što su karbon, kevlar i titanijum, a deo opreme biće i karbon-keramičke kočnice i veliki panoramski krov. Cena za ovaj kompletno ručno izrađeni auto za sada još nije saopštena.



Posle završetka manifestacije BG Car Show 02 mnogobrojni uvoznici i prodavci su nastavili sa odobravanjem popusta i poklona prilikom kupovine novih automobila.   

 

HONDA : Na popustu je Honda Accord, koja je, bez obzira na pogonski agregat i opremu, sada jeftinija za 7%. Tako najjeftiniji Accord 2,0 Comfort sada košta 19.424 evra sa PDV-om. Uvoznik Honde za našu zemlju je firma Delta Automoto (www.deltaauto.co.yu).

FORD : Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila za Srbiju (www.ford.co.yu), u ponudi ima nekoliko modela Forda Focus sa bogatim paketima opreme i po posebnim cenama. Tako Focus 1,6 košta 14.990 evra, a Focus 1,6 TDCi 16.490 evra.

CITROEN : Vitro Group, ovlašćeni uvoznik ovih francuskih automobila za našu zemlju (www.vitrogroup.co.yu), u saradnji sa Hypo Leasingom nastavlja sa odobravanjem posebnih uslova prilikom kupovine automobila na operativni lizing. To znači da visina mesečne rate može da iznosi 100% plate.

SUZUKI : Zastupnik Suzukija za Srbiju, beogradski Euro Sumar (www.suzuki-yu.co.yu) odobrava popust za SX4 Sedan, koji umesto 17.200 sada staje 15.900 evra. 

SEAT : Španski proizvođač i dalje na sniženju ima poseban model Cordoba Special Edition, koji treba platiti 11.990 evra sa PDV. U opremi Cordobe Special Edition se nalazi klima uređaj, ABS, servo volan, farovi za maglu, el. podizači prozora, centralna brava i dva vazdušna jastuka. Seatove automobile kod nas prodaje firma Porsche SCG (seat-scg.com).

LADA : Uvoznik Lade za našu zemlju, beogradska firma Jugo Lada d.o.o. (Ul. Patrijarha Joanikija 17d, tel. 011/234 0216), još uvek ima na sniženju modele Lada 1118 i 1119 (Kalina) i popularne Nive. Tako Kalina 1118 (limuzina) košta 8150 evra, Kalina 1119 (hatchback sa 5 vrata) ima cenu od 8250 evra sa PDV-om, Niva staje 8300 evra.

KIA : Uvoznik Kije za Srbiju (Kia auto d.o.o., www.kia.co.yu) odobrava sniženje za Sorento (popust ide i do 5000 evra pa njegova osnovna verzija košta 27.490 evra sa PDV-om), dok je Kia Sportage jeftiniji za 3000 evra (bazni model staje 19.990 evra),  

OPEL i CHEVROLET : MVM Motors iz Novog Sada (Zrenjaninski put bb, tel. 021/443-543, www.mvmmotors.com) kupcima svih Opelovih i Chevroletovih modela sve do 1. maja poklanja skuter.

SAAB : AUTOSAB BG d.o.o. (www.saab.co.yu) tokom akcije svim zainetersovanim kupcima nudi model 9-3 Sport Sedan po ceni već od 24.800 evra.

RENAULT : Do kraja aprila traje tradicionalna akcija "Zeleno srce", tokom koje su praktično svi modeli ovog francuskog proizvođača na popustu. Clio II je na popustu od 1200 evra, Megane sedan je jeftiniji za 3000 evra, ostali Megane modeli (Berline, CC, Grandtour i Coupe) imaju cenu nižu za 2500 evra, Scenic i Grand Scenic su jeftiniji za 2800, Thalia za 2300, Espace i Vel Satis za 2000, a Kangoo za 1300 evra. Clio III Expression staje 11.499, Clio Grandtour (karavan) košta 12.999 evra, dok je Twingo Dynamic dostupan po ceni jeftinijeg Twinga Expression i košta 10.527 evra. Zvaničan sajt uvoznika Renault Nissan Srbija je : www.renault.co.yu

MAZDA : Mazda3 je na sniženju od 1500 evra, pa osnovni model (sa 1,4 litarskim benzincem i petora vrata) sada može da se dobije već za 14.999 evra, dok Mazda5 ima cenu umanjenu za 1800 evra. Mazdine automobile u Srbiji prodaje firma Profil Internacional iz Beograda (www.mazda-profil.co.yu). Ovde i napomena da popusti za Mazdu traju do 30. aprila.

BMW : Kupci modela BMW 520d i BMW X3 2.0d na poklon dobijau automatski menjač, dok svi koji se odluče za BMW 530d na poklon dobijaju xDrive pogon na sva četiri točka. Automobile ovog bavarskog proizvođača kod nas prodaje firma Delta Motors (www.bmw.co.yu).

FIAT : Kompanija Delta Automoto (www.deltaauto.co.yu) na sniženju ima Fiat Grande Punto (- 900 evra), Lineu (- 800 evra) i Bravo (- 1000 evra), svi sa bogatim Dynamic paketom opreme i svi proizvedeni 2007. godine (u pitanju je ograničena količina).

LANCIA : Modeli Lancije Y proizvedeni 2007. su na popustu od 1200 evra, pa Y 1.2 košta 14.200, a Lancia Y 1.4 staje 16.272 evra.  

ZASTAVA: Do 7. aprila Zastava Promet Beograd (www.zpb.co.yu) odobrava popust za Zastavu 10, koji se, u zavisnosti od paketa opreme, kreće od 10 do 12 odsto.



Ekskluzivni distributer i serviser švedskog Saaba za našu zemlju, AUTOSAB BG d.o.o. (Stevana Prvovenčanog 28, Beograd, tel.011/3974-289 i 3974-749, www.saab.co.yu) počeo je sa prodajom specijalne edicije modela 9-3, nazvanog 9-3 Turbo X. Ovaj model pokreće pojačana verzija 2,8 litarskog V6 turbo benzinca, koji umesto standardnih 255KS, sada razvija 206kW/280KS i 400Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do stotke za 5,7 sekunde (podatak za limuzinu, dok karavanu treba 5,9 sekundi), a maksimalna brzina iznosi 250 km/h. Motor može biti uparen sa 6-stepenim manuelnim ili 6-stepenim automatskim menjačem, dok je pogon na sva četiri točka (Saabov XWD sistem integralnog pogona sa novim elektronskim eLSD diferencijalom, koji raspodeljuje snagu između prednje i zadnje osovine, ali i između levog i desnog zadnjeg točka). Budući da se ovde radi o specijanoj seriji modela 9-3, u Saabu su se potrudili da i vizuelno odvoje Turbo X od standardnih modela. Za to se brinu jedinstvena crna boja karoserije, 18-inčni točkovi (opcija 19-inčni), nešto agresivniji aero body kit ("dublji" prednji branik, novi spojler na poklopcu prtljažnika, novi dupli završetak izduvnog sistema), kao i modifikovana unutrašnjost. Saab 9-3 Turbo X je dostupan dostupan u obe karoserijske verzije : kao klasična limuzina (Sport Sedan) i kao karavan (Sport Combi). Limuzinu u Srbiji treba platiti 56.500 evra, a karavan 58.000 evra (cene su sa PDV-om).




Nissan je saopštio da je za oko tri i po godine proizvodnje (od septembra 2004. godine do danas) prodao milion primeraka modela Tiida (na nekim tržištima kao Nissan Versa), koji se inače prodaje u 165 zemalja. Tiida je na japanskom tržištu startovao u septembru 2004., 2005. u Kini (gde je 2006. osvojio titulu Automobila godine), 2006. u Severnoj Americi, da bi tek 2007. stigao i u Evropu, pa i kod nas. Nissan je inače krajem januara ove godine u Japanu startovao i sa prodajom blago obnovljene Tiide (i u hatchback i u sedan verziji, nazvanoj Tiida Latio). Kao i u slučaju redizajniranog modela Note, i obnovljena Tiida ne donosi neke epohalne promene u dizajnu eksterijera i interijera, ali svaka promena na ovom automobilu je i te kako dobrodošla. Konkretno, najveće promene su zadesile prednji kraj automobila (maska hladnjaka, branik, svetla), dok je hatchback varijanta dobila i osveženi izgled zadnjih svetala i branika. Uz novi dizajn poklopaca točkova, to je to. Što se unutrašnjosti tiče, redizajnirana je instrument tabla i centralna konzola, kvalitet materijala i završne obrade je na višem nivou, a tu je i novi dizajn presvlaka za sedišta.



Ze’ev Drori, prvi čovek kompanije Tesla Motors, je za Financial Times potvrdio da će njihov sportski automobil na elektro pogon Tesla Roadster, od trećeg kvartala 2009. godine biti dostupan i kupcima na Starom kontinentu. Što se cene tiče, ona će za Evropljane iznositi 100.000 evra (156.000 dolara), dok u Americi ovaj auto košta nešto ispod 100.000 dolara. Bez obzira na ovu razliku u ceni, Drori je uveren (između ostalog, zbog veće cene goriva) da će Tesla Roadster biti dobro prihvaćen među evropskim kupcima. Očekuje se da najvažnija tržišta za Teslu Roadster budu Nemačka, Francuska, Holandija, kao i Norveška i Danska, dok će kupci u Velikoj Britaniji morati da sačekaju još neko vreme, budući da nema planova za skoro predstavljanje verzije sa volanom na desnoj strani. Inače, proizvodnja Tesle Roadster je počela sredinom marta ove godine, a plan je da u početku fabriku napusti do pet automobila nedeljno, dok će početkom naredne godine proizvodnja porasti na više od 100 komada mesečno. Treba reći da je celokupna ovogodišnja proizvodnja već prodata (radi se seriji od 600 komada), ali svi zainteresovani kupci već sada mogu izvršiti rezervaciju za automobile, koji će biti proizvedeni 2009. godine. Inače, u ovoj kompaniji se nadaju da će 2010. godine dopuniti svoju paletu i drugim automobilom na elektro pogon, tačnije sportskom limuzinom za pet putnika.



Toyota Auris SR

3 Apr 2008 - 01:10 Noviteti Link

Posle Aurisa SR180, Toyota je u Velikoj Britaniji kupcima ponudila još jednu posebnu varijantu svog modela C segmenta – novi Auris SR. U ponudi su dva motora, tačnije 1,6 Dual VVT-i benzinac i 2,0 D-4D 130 dizelaš, a u oba slučaja standardna oprema podrazumeva aluminijumske točkove od 17 inča, spušteno sportsko ogibljenje (by Toyota Motorsport), zadnji krovni spojler, zatamnjena stakla, kvake na vratima i retrovizore u boji karoserije, svetla za maglu, automatski klima uređaj, kožni volan sa audio komandama, devet vazdušnih jastuka i audio sistem sa šest zvučnika. Auris SR se nudi u verzijama sa troja i petora vrata, a cene u Velikoj Britaniji startuju od 14.495 funti, pa naviše.



Fiat Idea BlackStar

3 Apr 2008 - 01:07 Noviteti Link

Fiat je lansirao doterani MPV model Idea za 2008. godinu (modifikovani gril sa novim Fiat logom, bogatija paleta boja, drugačiji alu točkovi, kvalitetniji materijali u interijeru), a istovremeno je svetlost dana ugledala i posebna edicija ovog automobila, nazvana Idea BlackStar. Ovu specijalnu Ideu BlackStar karakterišu, između ostalog, crna sedišta presvučena alkantarom, aluminijumski točkovi, Fiatov inovativni Blue & Me sistem (između ostalog omogućava upotrebu telefona tokom vožnje na jednostavan i bezbedan način), kao i poseban BlackStar logo na zadnjem stubu. U paleti pogonskih agregata Idee BlackStar se nalaze tri benzinca (1.2 16v sa 80KS, 1.4 8v od 77KS i 1.4 16v sa 95KS) i dva Multijet dizelaša (1.3 sa 70 konja i 1.3 Multijet 16v sa 90KS). Cene se kreću od 14.400 evra za model 1.4 sa 77KS BlackStar do 19.800 evra za Ideu BlackStar 1.3 Multijet 16v od 90 konja.  



Nakon Mercedesa SLR McLaren u Coupe varijanti, koji je prestao da se proizvodi krajem prošle godine, ista sudbina zadesiće tokom 2009. i njegovu otvorenu Roadster verziju. Prošle godine je inače ukupno napravljeno 275 komada ovog automobila (14 više nego 2006.), ali je to i dalje manje od 400 do 500 primeraka godišnje, koliko su Mercedes i McLaren prvobitno planirali. Ipak, njegovo mesto u gami neće ostati dugo upražnjeno, budući da Mercedes za 2010. godinu planira novi superauto SLC, za čiji izgled je inspiracija pronađena u modelu 300SL Gullwing, a pokretaće ga 6,2 litarski AMG-ov V8 motor sa oko 600KS. 



VIDEO I :

VIDEO II :




Seat je danas objavio prve zvanične fotografije i video nove generacije svog modela Ibiza, čiju najavu smo mogli da vidimo kroz studiju Bocanegra SportCoupe, predstavljenu na nedavno završenom salonu automobila u Ženevi. Novu Ibizu (ne bez razloga) španski proizvođač opisuje kao najvažniji model u svojoj novijoj istoriji, čiji je primarni zadatak da se uhvati u koštac sa rivalima, kao što su nova Ford Fiesta, Opel Corsa, VW Polo, Škoda Fabia, Fiat Grande Punto, Renault Clio i Peugeot 207. Jedan od aduta je svakako svež i dopadljiv izgled, za koji je zaslužan bivši Lamborghinijev dizajner Luc Donckerwolke. U svakom slučaju, ovakva Ibiza, nabijena snagom i emocijama (snažni bokovi, "namršten" pogled, veliki prednji otvor za vazduh, moderniji i kvalitetniji interijer sa jednostavnim i čistim linijama) biće izuzetno opasan konkurent pomenutim automobilima B segmenta. Kako što je to već običaj, nova Ibiza je veća od svog istoimenog prethodnika, pa tako dužina iznosi 4052 mm (dosadašnji model ima 3953 mm), širina 1693 mm, visina 1445 mm, međuosovinsko rastojanje je 2469 mm, zapremina prtljažnika je narasla na 292 litra (ranije 267 litara), širi je i trag točkova, dok će putnici na zadnjim sedištima imati više mesta za noge. Kupci će na početku moći da biraju između benzinskih motora, zapremine 1,2 (sa 51kW/70KS), 1,4 (63kW/85KS) i 1,6 litra sa 75kW/102KS (svi standardno upareni sa manuelnim petostepenim menjačem). Paletu pogonskih agregata će naravno dopuniti i dizelaši, tačnije 1,4 TDI (80KS), 1,9 TDI (90KS) i 1,9 TDI (105KS). Kasnije se očekuje i sportska Cupra varijanta sa 1,4 TSI agregatom od 170 konja. Seat će kupcima u novoj Ibizi ponuditi i sedmostepeni DSG menjač sa duplim kvačilom i sistem Hill Hold Assist. Inače, zvanična svetska premijera nove generacije Ibize biće održana 23. maja na domaćem terenu salonu automobila u Madridu (Salón del Automóvil de Madrid).

VIDEO : nova Seat Ibiza




Na krilima izuzetnog uspeha novog Fiata 500, italijanska fabrika ubrzano radi na proširenju karoserijskih varijanti ovog retro modela. Jedna od njih (pored kabriolet izdanja) jeste i mali gradski karavan Giardiniera sa troja vrata, kojim bi Fiat od 2010. godine ušao u borbu za kupce sa Minijevim modelom Clubman. Iako će 500 Giardiniera zadržati isto međuosovinsko rastojanje (2300 mm) kao i standardni Fiat 500, zahvaljujući dužem krovu i povećanju zadnjeg prepusta nudiće više mesta za glave putnika pozadi, kao i prtljažnik veće zapremine. Što se motorizacije tiče, ona će obuhvatati već poznate agregate iz standardnog modela, odnosno radi se o 1,2 i 1,4 litarskim benzincima (sa 69 i 100KS), kao i 1,3 litarskom Multijet dizelašu sa 75 konja (pominje se i sportska Abarth varijanta sa 135KS). Ipak, pre Giardiniere, Fiat će novi 500 predstaviti u Cabrio verziji sa klasičnim platnenim umesto trenutno veoma popularnog rešenja metalnog sklopivog krova, koji bi samo nazidao cenu ovom modelu (koji ni u postojećoj, standardnoj verziji nije baš jeftin). Kako se pretpostavlja, i kabriolet će koristiti 1,2 i 1,4 litarske benzinske motore koji se nalaze i u klasičnoj hatchback verziji, dok se ugradnja dizela u ovaj mali kabrio (dužine nešto preko 3,5 metra) još ne može sa sigurnošću potvrditi. Kako bilo, Fiat 500 Cabrio će imati premijeru u martu naredne godine na salonu automobila u Ženevi, posle čega će početi i prodaja. Za sve one koji nemaju strpljenja da čekaju 2010. godinu, kada Fiat treba da startuje sa proizvodnjom svoje Giardiniere, rešenje već sada nudi italijanski dizajn studio Carrozzeria Castagna, koji je na nedavnom salonu u Ženevi predstavio originalni Fiat 500 WoodyWagon (na trećoj slici). Najkraće rečeno, Castagna 500 WoodyWagon predstavlja produženu varijantu Fiata 500, čime je milanska firma postala i prva koja je promenila osnovne dimenzije i oblik ovog gradskog mališana. Sem produženog zadnjeg prepusta (čime je povećana i zapremina prtljažnog prostora na 440 litara), WoodyWagon ima i veće zadnje bočno staklo, nova zadnja svetla, stakleni panoramski krov, vrata prtljažnika koja se otvaraju u dva dela, veće aluminijumske točkove i detalje od drveta na karoseriji (time opravdava i ono Woody u svom imenu).