
Opel Motorsport je pripremio i trkačku verziju nove Astre K, po pravilima TCR serije (Touring Car Racing Series), čija premijera će po poslednjim najavama biti održana 15. oktobra u Belgiji, na stazi Circuit Jules Tacheny.
Premijera Ferrarija F12 GTO / Speciale sledeće nedelje

Kao što je već dobro poznato, u Ferrariju pripremaju olakšanu i pojačanu verziju Ferrarija F12, koji bi mogao da ponese oznaku F12 Speciale ili F12 GTO.
Ovako bi mogao da izgleda Volkswagen Tiguan sa sedam sedišta

Grafički dizajner Remco Meulendijk iz studija RM Design je napravio render Volkswagenovog Tiguana sa sedam sedišta, koji je naravno baziran na novom Tiguanu.
DeltaWing GT

Firma DeltaWing Technologies je objavila prve fotografije konceptnog GT-a. Radi se o kompaniji koja proizvodi automobile sa užim prednjim delom i sa širokim zadnjim. Praktično, radi se o vozilu koje podseća na Nissanov Delta Wing koji se jedno vreme koristio za takmičenje na trkama izdržljivosti kao što je trka 24 sata Le Mana.

Kako prenosi Beta, timovi Fors Indija i Zauber uložili su zajedničku žalbu Evropskoj uniji u kojoj navode da su mehanizmi Formule 1 o donošenju odluka i raspodeli prihoda nezakoniti, nepravedni i štetni.

Kako piše TopSpeed, Tesla Model X svakako nije prvi automobil sa revolucionarnim sistemom otvaranja vrata, jer su i ranije, proizvođači imali interesantne ideje i koncepte...

Kako piše B92, japanski proizvođač saopštio je da je samo u Sjedinjenim Državama do sada primio više od 1.900 narudžbina za model Mirai koji pogon dobija od vodoničnih gorivnih ćelija.

Serijska proizvodnja "juga" je zvanično krenula 2. oktobra 1980. godine u Kragujevcu i nastavila se sve do 2008. godine sa skoro 800.000 napravljenih primeraka za evropsko i američko tržište. Danas, 35 godina kasnije, prisećamo automobila koji je mnogima verno služio, dok su ga drugi sistematski opisivali kao "najgori automobil na svetu".

Prva etapa relija na Korzici ostaće upamćena po izuzetno obilnim kišama, koje su preplavile servisni parking, trasu jednog brzinca i koje su takođe izazvale brojne druge teškoće organizatorima. Zbog oštećenja nastalih u odronima otkazan je jedan od tri predviđena brzinska ispita, a na dva preostala bili smo svedoci brojnim zanimljivostima.

Skandal koji je potresao Volkswagen, u vezi s korišćenjem spornog softvera koji je smanjivao nivo štetnih izduvnih gasova prilikom testiranja, mogao bi da bude bolniji za VW nego skandal koji se desio naftnoj kompaniji BP prilikom izlivanja nafte u Meksičkom zalivu 2010. godine.