
U petak uveče, 27.9. 2019. u centru VRNJAČKE BANJE, u 21 čas, ceremonijalnim startom će biti otvoren naš NAJPOZNATIJI i NAJSTARIJI automobilskin reli. Glavni organizator je AUTO MOTO SAVEZ SRBIJE, uz svoje partnere.. ………. a na čelu cele manifestacije biće DEJAN STOJIĆ, predsednik AUTO MOTO SAVEZA SRBIJE, jedan vrlo sposoban čovek i odličan poznavalac automobilskih prilika, naš višestruki šampion automobilizma, koji je u kompletan projekat uključio stručnu ekipu saradnika i ukupno oko 400 funkcionera.
Maserati najavio nove modele

Maserati je otkrio svoje planove o novim vozilima za koje se najavljuje da će biti razvijeni, elektrifikovani i proizvedeni u Italiji.

Audi ima ambiciozan plan: taj nemački premium proizvođač želi da smanji emisiju CO2 svojih vozila za 30 posto do 2030. godine, a do 2050. godine želi da bude neutralan po pitanju klime u celoj kompaniji.

Po podacima koje je objavio JATO Dynamics, u avgustu je na evropskom tržištu prodato 1.070.276 novih automobila, a najprodavaniji je i dalje Volkswagenov Golf.

• Svako prednje svetlo
potroši samo 13 vati sa oborenim snopom
• Ušteda do 1,3 grama CO2 po
kilometru prema Novom evropskom ciklusu vožnje (NEDC)
• Specijalna reflektorska
tehnologija omogućava optimalno osvetljenje
Kawasaki kupio Bimotu?

Glasine koje stižu iz Italije sugerišu da je Kawasaki kupio kompaniju Bimota, kao i svu njenu intelektualnu svojinu.

Karavanske verzije popularnih sportista su redovno unikati rezervisani za najbogatije, a ponekad se desi da jedan takav auto nastane u garaži entuzijaste.
Peugeot Boxer 4×4 Concept

Peugeot je izabrao Le Bourget sajam u Francuskoj (od 28. septembra do 6. oktobra) kao mesto promocije koncepta Boxera sa 4x4 pogonom.

Maserati je saopštio da je u Grugliasco fabrici proizveo jubilarni, i to 100.000-ti primerak modela Ghibli.
Trojka koja je začetnik dinastije

Bez obzira na to da li su se nalazile na pobedničkoj ili gubitničkoj strani, većina automobilskih industrija patila je u periodu neposredno nakon Drugog svetskog rata. Posebno tokom pedesetih godina, kompanije širom Evrope tražile su rešenje i put ka konačnoj obnovi i on je poprimao različite oblike.