
Iako ne postoji i ne proizvodi nove automobile već godinama, Saabovi su i dalje prisutni na putevima, a njihovi vlasnici ih paze, maze, ali i voze. Ljubav je to koja se rađa na prvi pogled i dodir, bezrezervna i večna.

Električni sportski automobil EL1 predstavlja omaž legendarnom Audiju Quattro S1, a sada ulazi u serijsku proizvodnju. Proizvođač je otkrio da s jednim punjenjem baterija može da kompletira dva kruga na stazi Nirburgring.

Toyota je za modelsku godinu 2024 u Japanu doterala sportski model GR 86, koji će tamo biti dostupan i u specijalnom izdanju GR86 40th Anniversary Limited.
Hoće li Honda CBR750R uskoro postati stvarnost?

Zahuktava se situacija na tržištu motocikala srednje kategorije. Sasvim je očigledno da je opseg od 650 do 800 kubika postao izuzetno uzbudljiv. Bez obzira da li vam se sviđa neograničeni šarm motocikala kao što je Yamaha MT-07 ili modeli kao što je Honda CB750 Hornet, kristalno je jasno da segment srednje kategorije ima po nešto za skoro svaki tip vozača.

Vijetnamski proizvođač električnih vozila VinFast planira da isporuči svoja prva električna vozila u Evropu ove godine nakon dobijanja regulatornog odobrenja, rekao je njegov izvršni direktor, Le Thi Thu Thuy. Sve to se dešava dok Evropska unija razmatra nametanje carina svojim kineskim konkurentima.

Ovaj znak je na nemačke puteve uveden 2020. godine. Dodatni znak označava zajedničko putovanje s najmanje tri osobe u vozilu te, posledično, benefite koje ti vozači i putnici imaju.

Tokyo Motor će ubrzati proizvodnju električnih vozila Toyota i luksuznih Lexus brendova, objavio je list Nikkei u petak.

Nova studija koju su sastavili Rocky Mountain Institute (RMI), Systems Change Lab i projekat EEIST tvrdi da bi električna vozila mogla da čine više od dve trećine ukupne prodaje novih automobila do 2030., što je značajno veći udeo od mnogih drugih nedavnih analiza.
Lamborghini Huracan u Bronksu "osvanuo" na gajbicama

Vlasnik Lamborghini Huracana je na teži način naučio da ne treba parkirati svoj automobil na ulicama Bronksa.

Kada je Ferrari 1996. godine predstavio model 550 Maranello, to je značilo važnu prekretnicu za čuvenu italijansku marku. Bio je to prvi Ferrarijev dvosed sa 12-cilindarskim motorom koji je smešten napred umesto u sredini još od 1973. godine kada je model 365 GT4 BB nasledio legendarnu „Daytonu“ (365 GTB/4).