
Rumunija je bila jedna od zemalja socijalističkog bloka gde inženjerstvo nije imalo veliku tradiciju, ali je rukovodstvo države bilo željno da proizvode sopstveni automobil. Sredinom šezdesetih, Rumuni su postigli dogovor s francuskim Renoom, od kojeg su dobili licencu za model Reno 12.

Pitanje koje provejava poslednjih godina je da li se veliki nemački proizvođači automobila u perspektivi suočavaju s ozbiljnim problemima?

Električna vozila su danas sastavni deo portfolija mnogih proizvođača automobila. Postali su dakle normalna pojava, a ideja je mnogo starija nego što se misli – prvi električni automobili pojavili su se još četrdesetih godina prošlog veka.

Novi Škoda Kodiaq je zaista primamljiv. Njegov dizajn, ogroman unutrašnji prostor i moderna oprema brzo će vas osvojiti. I za to je potrebno samo 60 sekundi. Pogledajte.

Konzorcijum britanskih firmi koji se zajedno nazivaju „Vision148“ najavljuje Ford Sierra RS500 restomod pod nazivom „Carbon Piranha“, ali za sada nije otkriveno kada možemo očekivati njegovu zvaničnu promociju.
U Italiji postavili anti-selfi semafor

Semafori i njihova primena su se oduvek prilagođavali trendovima, pa je tako u planu uvođenje semafora s belim svetlom za autonomna vozila. Ali, u Italiji se pojavila potreba za anti-selfi semaforima. O čemu se u stvari radi kad pominjemo anti-selfi semafore?
Cupra Terramar najavljen za 3. septembar

Brend Cupra je još ranije najavio da će narednih godina ponuditi više elektrifikovanih vozila. Španci navode da će to biti modeli koji će stajati između tradicionalnih segmenata i imati potpuno samostalni dizajn.

Prodaja električnih automobila u Nemačkoj posrće pre svega zato što su skupi, i uopšte - uz neke izuzetke - puno skuplji od svojih benzinskih rođaka, rekao je stručnjak za automobilsku industriju Ferdinand Dudenhöfer u novoj studiji tržišta.