home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema izveštaju o kvalitetu nemačke Dekra-e za 2010. Opel Corsa je automobil sa najmanjim brojem mana ikada.

Ne samo da je ostavila najbolji utisak od 150 modela, već je i prvi kompaktni automobil koji već godinama dominira nad konkurencijom.

Opel Corsa 1.0 65 KS 3 vrata sa klimom, radio CD-om, 2 vazdušna jastuka, ABS-om već od 8.999 evra.

U kombinovanom režimu vožnje potrošnja goriva Opel Corse iznosi 5.6 l/100km, emisija CO2 134 g/km i može varirati u zavisnosti od modela i uslova saobraćaja.

Prikazan izgled automobila je samo ilustracije radi i nije vezan za uslove iz ove ponude. Cene u ovoj akciji su preporučene cene i validne su od 1. juna do 30. juna 2010. ili dok traju zalihe i samo kod Opel dilera koji učestvuju u akciji.

Opel Southeast Europe LLC i Opel dileri zadržavaju pravo izmene ili obustave akcije bilo kad. Za sve detalje i konkretne ponude molimo kontaktirajte Opel dilere. Količine automobila su ograničene. Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po dnevnom kursu na dan realizacije.

Izvor : Opel.rs
 



čitanja : 4249



Komentari

Kakav PR...

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 17:18

Ovo bi sad pazario pre Fabije po ovo ceni. Poštena oprema, i daleko najlepši auto B segmenta...

Autor blitzman 08 Jun 2010, 17:26

Corsica je prelepa :)
Extra auto za ovu kintu :)

Autor Dusan 08 Jun 2010, 17:41

..uh...izvinjavam se ali Opelov motor 1.0 sa 3 cilindra je proglasen za najgori ikada...odmah ga sledi VW-ov...
...samo zbog ovog motora ga n bih uzeo...

Autor Pedja 08 Jun 2010, 17:59

@Pedja
gde je to proglašen?

Autor blitzman 08 Jun 2010, 18:01

...medj' obicnom rajom...za to nema zvanicnog linka...:))

Autor Pedja 08 Jun 2010, 18:08

Kakva je ovo glupost! Opel korsa odavno dominira nad konkurencijom.
Svakakva glupost se može pročitati po novinama!

Autor Dule 08 Jun 2010, 18:37

Da bi auto malo trosio prvenstveno mora da bude lagan dzabe i 500 kubika samo ce da se vucara.

Autor vev 08 Jun 2010, 18:55

@Pedja
koliko ti to obične raje koja ima Opel Corsu 1.0 poznaješ pa da nešto proglašavaš?

Autor blitzman 08 Jun 2010, 19:22

ma corsa je s**nje...
grande punto je zakon...

Autor aleksandar 08 Jun 2010, 19:56

...eto recimo da sam ja samo "cuo" da opelov 1.0 i vw-ov 1.0 su trocilindrasi i da se posle 40-50 hiljada kilometara cuju i rade kao kosilice...i da sam takodje "cuo" da u toj mrtvoj trci dva motora koja su dostojna jedne dobre husqwarna kosilice (ti motori su otprilike i te velicine motora za kosilicu) ipak dobija opelov 1.0...
a od raje...sestra je VOZILA 1.0 (ne treba njoj vise kaze), firma je IMALA sluzbene dve korse, a ja sam pre 2 godine VOZIO dobrih 4 meseca polo 1.0...dakle...
protiv korse nemam nista niti protiv Pola...imam samo protiv 1.0 trocilindrasa...i ODGOVORNO tvrdim da su djubre...

Autor Pedja 08 Jun 2010, 19:58

@Pedja
onda poštujem, ali za ono prvo ne verujem, tj vrlo je nemoguće:) Ali ipak ko vozi 10.000km godišnje po gradu, ne treba mu nizašta bolji:)

Autor blitzman 08 Jun 2010, 20:14

Sto se tice tih 3. cil. motora i ja sam davno cuo "cilindar manje, briga više". Ali, osim što navodno imaju povoljan moment ( i u pravilu se baš lepo čuju ), kako vidim i čitam, to je neka vrsta buducnosti ...
Inače, jedna moja drugarica je kupila pre oko 2 godine ovakvu corsu dizel sa 3 vrata ( motor 1,3 CDTI, neki malo jači, sa baš dobrom opremom - ne sećam se naziva, čak ima i "grejanje volana" ) i to je platila skoro 18.000 EUR-a. Lep i opremljen auto, koji ide kao "mećava", pri čemu deojva baš zna da vozi.
Medjutim, tek kada ju je kupila, shvatila je da u gepek corse ne može da stavi svoje štapove za golf ... Kakva ironija. I komfor ...

Autor Moron 08 Jun 2010, 20:15

A gde je to korsa lider B segmenta i otkad to? I šta da radim sa troja vrata, a najžešće je smešno buljava, grande punto je za ovu korsu remek delo 21. veka. Otkad se pojavila liči mi na grbavo prase. Fabija je auto za ovo.

Autor Dejan L 08 Jun 2010, 20:24

Corsa nikada nije bila lider B segmenta!
Fiesta je puno bolji izbor, ova Corsa je zrela za penziju!

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 20:27

@Dejan L
za mene je uvek bila lider segmenta, a pogotovo 2006 kad se pojavila. O ukusima se ne raspravlja, i meni je grande lep, ali bi ga vozio jedino da mi ga poklone...

@carobnjak
bila je lider kad se pojavila.
Kako može da bude zrela za penziju posle 4 godine?

Autor blitzman 08 Jun 2010, 20:42

@blitzman
ukusi su jedno a "liderstvo" drugo!
Da bi neki model bio lider mora imati nesto sto ga izdvaja od konkurenata, ili da je najprodavaniji u segmentu...
Corsa to apsolutno nije , niti je ikada bila ali jeste pri vrhu!
4 godine je puno i vreme je za zamenu ili bar ozbiljniji lifting, deluje zaista zastarelo naspram Fieste, kako spolja tako i enterijer...
A da li znas da su Corsa i Grande blizanci?

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 20:50

@carobnjak
nisam znao, ali moraš priznati kad je izašla Corsa bila je bomba... Znam da su im isti dizeli...

Autor blitzman 08 Jun 2010, 20:52

@blitzman
dele platformu i dizel motore, to vazi i za prethodnu generaciju Corse!

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 20:55

@carobnjak
uuu, ona prethodna genracija Corse je bila tuga i jad... Za razliku od Punta:) Mora da su im Latini nešto zakinuli kod platforme:))))))))))

Autor blitzman 08 Jun 2010, 20:58

@blitzman
na sta mislis, sta joj fali?

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 21:02

P.S. Punto mk2 nema veze sa Corsom sto se tice platforme!

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 21:05

@carobnjak
šta joj ne fali, parkiraj Corsu 2004, pored fabije 2004, pa onda vidiš šta joj sve fali... Tesna, ružna, gadan enterijer, jedino sa 1.7di je išla kao metak, vozio sam jednom prilikom(tu generaciju, mislim da je bila 2003god)

Autor blitzman 08 Jun 2010, 21:06

P.S. uporedio sam ta dva pošto sam išao sa tečom kad je kupio Fabiju 2004 da ih gledamo...

Autor blitzman 08 Jun 2010, 21:07

@blitzman
nista nije ruznija od Fabije!
Cak je i stara Fabia lepsa od ove nove, barem meni, mada i mnogi tako misle...

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 21:13

@carobnjak
i meni je stara Fabija mnoooogo lepša, ali i ova nova je dobar auto, samo ružniji od starog:))))

Autor blitzman 08 Jun 2010, 21:16

@blitzman
niko ne spori njen kvalitet, mozda je najbolja od svih navedenih modela ali ja ne mogu da je svarim, podseca me na babu medju devojkama... :)))

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 21:18

@carobnjak
još kad joj nalepe onaj beli krov, izgleda ko Smederevac:))))) A mislim da ga naplate 500eura... Kad ovo Predrag pročita, zamrzeće me:))))

Autor blitzman 08 Jun 2010, 21:21

@blitzman carobnjak
Nova fabia je rugoba, pravljena da se u njoj može sedeti kao u lokalnom autobusu. A korsa je bila i ostala primer krša u svakom pogledu.

Autor Dule 08 Jun 2010, 21:23

@Dule

a sta bi bio tvoj izbor?

"Nova dilema: sta kupiti za oko 9000 eura? Fiestu, Corsu, Fabiu, Grande Punto, Clio 2, Twingo, Thaliu, Punto Classic ili Sandero sa full opremom, novi Spark, i20?"

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 21:30

@blitzman
ne znam gde je Predrag ali znam da se na mene nece naljutiti... :)))

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 21:34

Sto se tice diskusije o "trocilindrasima" - da je to losa ideja, ne bi i drugi preuzimali od Opel-a i VW-a taj koncept. A sad ih imaju skoro svi.

Problem je u samim vozacima (moram da primetim, slican problem kao sa Zastavom) - sedne u auto, a u mislima sedi u BMW-u i vozi u skladu sa mislima, a ne realnoscu. I posle nesto stalno "riknjava". Pa riknjava brate.

Autor Cika Sima 08 Jun 2010, 21:35

carobnjak
Najbolja opcija je talija ili clio storija, pa šta kome više odgovara.

Autor Dule 08 Jun 2010, 21:42

@Dule
nova Thalia je ok ali taj Clio je model iz '98.!!!
Ne kapiram sta vidis u njemu?

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 21:56

Clio Storia jeste matorac ali je potvrdjen automobil...
Tesko za 9 nesto da se kupi...

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:01

P.S. Punto classic je za njega maneken!
Malo je nerealno tako zastareli model stavljati ispred najsavrenmenijih!

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:01

Nije classic maneken nego su "zemljaci" po starini...

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:02

Carobnjak
Hajde, reci ti nama sta bi ti i zasto izabrao ili jos lakse, suzi nam ponudjeni izbor na 3 komada...

Autor Moron 08 Jun 2010, 22:03

@Panchev9
kako tesko, svi nabrojani modeli su za 9000!
Citas ti vesti? :)))

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:05

@Moron
odgovor sam vec dao ali u vesti o Skodi Fabiji, pod 20:53 :)))

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:07

Za moje paramtetre...

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:07

@Panchev9
a to su?

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:08

@Panchev9
jesu generacija ali je Punto i tada bio lepsi, a danas je razlika jos veca...

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:09

Ipak vise nego sledece...
1.0 65 KS 3 vrata sa klimom, radio CD-om, 2 vazdušna jastuka, ABS-om već od 8.999 evra.

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:09

@Panchev9
a sta bi ti za te pare? Alu felne i kozna sedista???
Ili motor od 130ks?

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:11

Nisam mislio o lepoti nego o nepromenljivosti istih...
Ono sto sam se vozio za voznju je ipak bolji Clio...
Punto laksi za odrzavanje itd...

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:12

Tesko za 9 nesto da se kupi...
Ponovo da procitas...

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:12

@Panchev9
kakvoj nepromenljivosti, ne razumem?

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:13

@Panchev9
da li si ti video sta je tema diskusije?

"Nova dilema: sta kupiti za oko 9000 eura? Fiestu, Corsu, Fabiu, Grande Punto, Clio 2, Twingo, Thaliu, Punto Classic ili Sandero sa full opremom, novi Spark, i20?"

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:14

carobnjak
Clio 2, koji se pravi od proleća 2001, je redizajniran, sa otklonjenim primećenim nedostatcima, je značajno moderniji i kvalitetniji od dacije i punta iz Zastave. Na novom cliju 3 je praktično ista mehanika kao i na ovome, jedino su značajnije promenjene spoljne dimenzije.

Autor Dule 08 Jun 2010, 22:15

Koliko puta da ponovim carobnjaku...
Moje nisljenje je da je realno mala ponuda za taj novac...
Nadam se da razumes da i to moze biti misljenje...
Ok

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:16

@Panchev9
razumem ali to nema veze sa ovom pricom, ok?

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:18

@Dule
Clio 2 se pravi od 1998. i nemoj da siris dezinformacije!!!
2001. je dobio samo nove farove i neke nebitne detalje!
Ako cemo tako onda je Punto Classic model iz 2003. I sta sad?

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:21

Ne bas...
Ako je tema neki izbor, verovatno se moze reci i da taj izbor ne zadovoljava...
I time postaje veza sa ovom pricom...
Ok

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:22

@Panchev9
bas si naporan veceras! Tema je sta kupiti za 9000 a ne sta se dobija za 9000 tj. da li je tebi to dovoljno!
U suprotnom bi pricali o sumi od 15000! Sad je jasnije?

P.S. procitaj naslov pove vesti...

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:24

Dule je u pravu...
Clio jeste 98 ali je i punto 99...
Posle su bili samo redizajni kako blagi kad je u pitanju eksterijer, tako i minimalni kada je u pitanju enterijer...
Jedina vlika razlika jeste ponuda opreme kod sadasnjih modela...

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:25

carobnjak
Clio 2 od 2001, ima značajno bolju antikorozivnu zaštitu, pojačanu školjku, drugu paletu motora, osim osnovnog 1.2, drugačiji enterijer, udobnija sedišta, drugačiji upravljački mehaizam.

Autor Dule 08 Jun 2010, 22:25

@Panchev9
kako je u pravu kad ja tvrdim da je iz '98. a on iz 2001.???

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:26

Ala si tvrdoglav... :)

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:26

@Dule
jeste ali je to u sustini isti model, fejslifting ne spada u "novi model". Isto to je uradjeno i na Puntu mk2 ali 2003. s tim da antikorozivnu zastitu nije trebalo poboljsavati! :)

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:27

@Panchev9
ti si tvrdoglaviji a jos se ni ne uklapas u temu tj . u 9000... :)

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:28

carobnjak
Punto je redizajnom dobio samo drugačiju, mnogo ružniju i manje aerodinamičnu prednju masku i drugačiji brzinomer. A što se korozije tiče znaj da nije baš imun.
Klio od 2001 je značajno bolji auto, čak bez neke mane a što se dizajna tiče je dve stepenice od punta.
Nekada sam imao punta a sad imam klia i mogu ti reći da je razlika u svemu vidljiva a posebno udobnost, potrošnja goriva i pouzdanost.

Autor Dule 08 Jun 2010, 22:34

@Dule
ja ga vozim i zadovoljan sam. Kad sam birao auto Clio je odmah ispao iz igre zbog ruznoce mada sam ipak probao da sednem u njega ali nisam bio zadovoljan prostorom napred, posebno po visini. Punto je tu zakon, dizajn takodje ( samo verzija sa 3 vrata)...
Odrzavanje je najjeftinije i najjednostavnije u klasi a to je u Srbiji ipak na prvom mestu!

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:43

P.S. zaboravio si na motor 1.3 multijet koji je dobio Punto 2003. i da je proglasen za najbolji dizel te kubikaze...
Zatim benzinac 1.4 je isto nov motor.
Takodje je instrument tabla potpuno nova a ne samo brzinomer! Sedista isto tako...

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 22:45

Kad se rodih u Maseratiju :)

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:46

carobnjak
Ništa nije promenjeno na puntu od sedišta i instrument table osim instrumenata. Na instrument tabli imas one dve "šerpe" u koje bi mogao da sipaš čorbu, katastrofa i dizajnerso ergonomski promašaj.
Punto me je koštao kao vatra, od kompjutera, preko servo volana, klime a motor je bio samo za grad i prilično je trošio.
Ništa cena održavanja nije jeftinija u odnosu na klija, čak su neki vitalni delovi skuplji.
Od punta sam dobio lumbago, koji je isčezao u kliju. Na prvi pogled bi se reklo da je punto veći i udobniji za veće ljude ali to nije tačno.

Autor Dule 08 Jun 2010, 22:53

Ej tema je Corsa :)

Autor Panchev9 08 Jun 2010, 22:56

carobnjak
A što se ružnoće tiče, ovaj redizajnirani punto je pravi seljački auto i jedino se može porediti sa loganom.
A reno je dva sveta ispred.
I ja sam mislio da je punto "ceo svet", jer mi je bio prvi auto, ali sad je drugačije.
Nadam se da će sledeći biti bolji i od ovog klija.

Autor Dule 08 Jun 2010, 22:58

@Dule
ja sam ih uporedjivao i potpisujem da Punto ima vise mesta! Moj ima podesavanje lumbalnog dela kao i po visini, mozda bi te to spasilo patnji sa kicmom... :)))
Punto jeste tvrdji ali meni to odgovara, nekako mi je sigurniji i stabilniji, doduse moj ima sire gume pa je mozda zato tako...
Sedista jesu drugacija, kod novog su reljefna!
Ne znam o kakvim rupama za corbu pricas, Punto ima barem deset ostava za sitnice i bas je odlicno ergonomski resen! Uostalom Italijani su majstori u tome za razliku od Francuza...
Uporedjivao sam i cene rezervnih delova, ne postoji povoljniji model! Naravno, ne u Delti!

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:02

Postoji jedan model koji se 10 godina proizvodio bez izmena i dan -danas je svez a bio je svetlosnu godinu ispred svih konkurenata kada se pojavio, zove se Peugeot 206! Njemu skidam kapu!

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:03

@Dule
ne vidim nijedan argument da se neki model nazove "seljacki" ?!? Kakav ti je to rezon, profesionalni?

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:05

carobnjak
Turski "šit" delovi imaju i za klija i punta. Na moja kola ja to više ne stavljam, jer sam za punta pojedine delove i tri puta menjao.
A "šerpe" su ti one dve rupe na instrument tabli od tvrde plastike iz kojih predmeti "iskaču". Tako mi je mobilni i razbio glavu! A sedišta su ista osim dizajna platna koje je u novom čista sintetika i ima one ružne žute žuto ili sivo obojene delove.
Ako misliš da porediš reno i fiat zaista si smešan čoveče! Ili ti je to prvi auto - prva ljubav! Onda te razumem.

Autor Dule 08 Jun 2010, 23:10

carobnjak
Zašto skidaš kapu pežou 206, koji je po svemu lošiji od renoa klia 2, osim spoljašnjg izgleda i to kako za koga!
Propada torzija, potrošnja udobnost, zastareli motori, kvalitet.

Autor Dule 08 Jun 2010, 23:13

@Dule
kazem ti da sam ih detaljno uporedio, i jos par modela. Moje kriterijume je ispunio jedino Punto! Naravno kao polovni auto za pare koje sam imao, dok u vecinu nisam mogao ni da se smestim...
Kupujem samo originalne delove, odakle vam ideja da se mogu naci samo u Delti?!?
Te serpe o kojim pricas nisu deo instrument-table, samo ime ti kaze...
Mobilni lepo stane u udubljenje ispod rucne kocnice,dok su ta udubljenja (serpe) pogodna za manju torbicu, novine itd.
Zasto ih ne bi poredio kad su direktni konkurenti, po ceni takodje?
Kad saberes i podvuces, ti ispade smesan! :)))

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:17

@Dule
napisao sam zasto! Kad Clio 2 dostigne broj prodatih primeraka kao 206 onda se javi pa da caskamo! :)))

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:19

blitzman & carobnjak

Niste lepo pričali o Fabii, ali se neću naljutiti na vas :))

Fabia je u pogledu mnogih karakteristika u prednosti u odnosu na ostale automobile B segmenta, a jedina po meni izražena mana je nepreglednost. Vrlo je komforna, stabilna, prilično udobna, tiha, startna, brza, sa puno ostava za sitnice...

Opel Corsu nisam kupio zbog: zujavih motora, velike cene (u trenutku kada sam kupovao auto), nepreglednosti, veoma uskih prednjih sedišta koja me žuljaju, i zbog previše zakošenog vetrobranskog stakla, u kome se kompletna instrument tabla, vidi kao lik u ogledalu...

P.S. Čaki, zašto je tebi Fabia 2 toliko ružna ("baba među devojkama"). Meni spreda liči na neke tvoje Italijane ;)?

P.S. Blitzman, šta fali belom krovu ;) ?

Autor Predrag 08 Jun 2010, 23:27

@Predrag
pa nisam ni sumnjao da ces se naljutiti posto znas moje misljenje za Fabiju...
Podseca me na Feliciju od napred a to je 2 koraka unazad a ne napred, eto zato!
utisak ne moze pobeci... :)))

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:34

@carobnjak

Mene Škodita 2, spreda podseća na Grande Punto ili Maserati, zbog zakošenih ivica ;)

Autor Predrag 08 Jun 2010, 23:39

@Predrag
kojih zakosenih ivica? Kod Fabije je sve pod pravim uglom... :)))

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:44

@carobnjak

Stani ispred Fabie 2, i videćeš kako joj se prednji deo nastavlja na bočne strane, preko zakošenja (kao kod tvog Grande Punta) :)))

Autor Predrag 08 Jun 2010, 23:53

@Predrag
necu ja to moci da vidim...:)

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:54

@Predrag
kad izlazi nova Fabia? Mislim da je vreme...

Autor carobnjak 08 Jun 2010, 23:56

@carobnjak

Zašto?

Autor Predrag 08 Jun 2010, 23:56

@Predrag 08 Jun 2010, 23:27
ču šta mu fali?:)
Fale mu samo beli krugovi na gumama i može 50godina u rikverc:)))

Autor blitzman 09 Jun 2010, 01:15