
Škoda nakon predstavljanja Rapida i nove Octavije nastavlja da obnavlja svoju gamu. Tako je danas ovaj češki proizvođač (ali u VW vlasništvu) i pre ovogodišnjeg Salona automobila u Šangaju objavio prve zvanične slike i detalje o restilizovanoj verziji svog najvećeg modela Superb.
Dakle, dok čekamo na Octaviju RS, obnovljeni Yeti i novu Fabiju, pred nama je restilizovani Superb koji će i dalje biti dostupan u hatchback (ostaje Twin Door sistem otvaranja vrata prtljažnika) i karavan verzijama.

U odnosu na dosadašnji Superb, ovaj novi karakterišu izmenjeni prednji deo (svetla, svetla za maglu, maska, branik, hauba), kao i doterani zadnji deo (svetla, branik) koji je do sada i najviše bio na meti kritika.

Treba pomenuti da je i Superb dobio dorađeni Škoda logo, novi dizajn alu točkova od 16 do 18 inča, bi-xenon prednja svetla sa integrisanim LED dnevnim svetlima, nove boje (metal grey i moon white), najnoviju generaciju Automatic Parking Assistant-a, 6,5-inčni ekran osetljiv na dodir, 3-kraki i 4-kraki volani će biti dostupni u devet varijacija, a tu su i nove boje i dezeni za sedišta kao i nova dvobojna kombinacija (braon / slonova kost) enterijera u Superbu L&K.

Škoda navodi da se obnovljeni Superb odlikuje i smanjenom potrošnjom goriva (u zavisnosti od verzije i do 19 %), a tome doprinose i start-stop sistem i sistem regenreacije kočione sile koji su standard kod svih Superba sa dizel motorom i kod baznog benzinca 1.4 TSI sa 92 kW.

U saopštenju se posebno ističe da Superb GreenLine ima potrošnju od samo 4,2 l/100 km i emisiju CO2 od 109 grama po km.
Takođe, Superb 2.0 TDI sa 103 kW sada može da ima i šestostepenu manuelnu transmisiju kod 4x4 verzije, dok 2.0 TDI sa 125 kW 4x4 sada dolazi i sa šestostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Superb hatchback ima zapreminu prtljažnika od 595 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1700 litara), a Superb Combi 633 litara (1865 litara sa oborenim zadnjim sedištima).
Restilizovani Superb će se na evropskom tržištu inače naći u prodaji krajem juna.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ne, ne i ne! Sada je jos ruzniji. Posebno zadnji deo limuzine. Pozadi podseca Audijeve modele. Trebalo je to mnogo originalnije.
Mada, dok ga ne vidim uzivo... A, i ovako nisam odusevljen izmenama, pa necu ni kada ga budem uzivo video. Kada bih morao da biram, izabrao bih karavan verziju. Bez obzira da li mi je potrebna, ili ne.
HAH.... baš fino... od napred "maxi Rapid" a od pozadi, "zastareli Audi"... :))
šteta... kod mene je ipak "bolje ružno" neg "bez veze"... ;)
E baš je lepši, dobio je definiciju, a bio je malo sa onim štopovima ....
E sad je to to. Najpraktičnija limuzina u klasi, najviše daje i traje. Nije džabe best large combi.
Napred je dosta ruzniji, prednji deo ne dirati- ima lepe farove, pozadi su mogli da smanje malo stopove.
A da li će biti i čelične felne od 17 cola? Insignia CDTI baš bogato i lepo sa njima izgleda.
Lici na Audi sa zadnje strane ali mnogo bolje izgleda nego ranije. Dobro je sto su izbacili onaj odvratni volan, sad ovo vec lici na nesto.
moj komsija je vozac direktora kolubare kopovi,kupili su Skodu SuperB 3,6 V6 4x4 dsg al to cudo ide sacuvaj boze :D
Zadnji stopovi i dalje predimenzionisani, ali lepse grafike. Taman unapredjen koliko je potrebno da nastavi uspesan trzisni zivot. Odlicna kupovina.
vozio sam se u 2.0tdi.al kako puca adrenalin u ovoj v6 a trosi oko 16,17 u gradu al nema veze
Karavan izgleda korektno a limuzina kao i dosad , nesklaburno i disproporcionalno ,al uostalom izgled joj nikad i nije bio adut.
Za praktičnost veliki plus ,posebno u karavanskoj verziji.
@ nepoznata persona ng
I svaki VW je lepši od ovoga:
http://www.motorstown.com/images/lincoln-car-05.jpg
http://www.autoinfoz.com/model_photo/small/buick-lacrosse-cxs-01.jpg
http://www.netcarshow.com/pontiac/2004-grand_prix_gtp/1024x768/wallpaper_06.htm
http://cars-database.com/data_images/models/ford-scorpio/ford-scorpio-04.jpg
Ovo je nevidljivi best buy u klasi "kola na metar". Meni je lepsi stari, imao sam samo problem sa zadnjim svetlima. Ni sada nisu resili taj problem. Karavan pre redizajna anytime.
Meni se dopada, ali sam siguran da ima svoje probleme s obzirom na cena/kolicna momenat.
Umesto ovoga trebale su samo nove materijale da uvedu u nutrasnjost i par novih boja.
Redizajn radi redizajna a nista zapravo nije promenjeno.
Eto, sad je super.Sada ce biti jos bolje stilski odradjen nemacki slem iz II world war, pa ce biti jedan od najpedantnije obradjenih i bestbuy najneprodavanijih automobila u d segmentu u Evropi, ne znam sta je sa ovi narodom, sto nece da pazare ovo cedo prakticnosti.