
Chrysler Group je javnosti predstavio modifikovanu paletu Ram pick-up modela, modelske godine 2014. Najvažniji novitet je ipak dizel motor za 2014 Ram 1500.
To je EcoDiesel agregat, a radi se o istom 3,0 litarskom V6 motoru sa 240KS i 569 Nm obrtnog momenta (u paru sa osmostepenim automatikom) kao i kod 2014 Jeepa Grand Cherokeeja. U saopštenju se ne navodi podatak o potrošnji ovog modela, a saopšteno je da će 2014 Ram EcoDiesel koštati 2.850 američkih dolara više od slično opremljenog modela Ram 1500 sa 5,7 litarskim HEMI V8 motorom sa 395 konja.

Sem ova dva pomenuta motora, 2014 Ram 1500 će biti dostupn i sa 3,6 litarskim Pentastar V6 agregatom koji ima 305KS i 364 Nm.

2014 Ram 1500 je između ostalog dobio i novi park assist system, kao i dve nove boje: Blue Streak i Granite Crystal.
Cene za 2014 Ram 1500 počinju od 24.200 dolara, za bazni model sa Pentastar V6 motorom.
Takođe, 2014 Ram Heavy Duty i Cab Chassis su dobili 6,4 HEMI motor sa 410KS pri 5600 o/min. i 582 Nm, uparen sa šestostepenim automatikom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Za Mileta antenu ! : )
Dobar enterijer.
Sto se tice potrosnje, ako mile tvrdi da benzinci trose oko 16l onda ce ovaj 8. : )
Realno, po gradu ima da pije 14-15.
@Pitbull,
ram ima najkvalitetnije enterijere, mada je i izasao kao poslednji na ostaje da se vidi sta ford sprema sa f-150 za 2014 godinu kada ce novi model da debituje.
problem sa ovim dizelom je sto je preko $30,000 u najjeftinijoj verziji i posto na njega nece biti veliki popusti. obican ram 1500 sa 5.7l v8 hemi moze da dobije i $6,000 popusta, znaci oko $18,000 na kraju ... dizel ce biti retkost tako da ce i popusti biti retkost. mnogo bolji izbor je fordov v6 ecoboost benzinac ... slican obrtni momenat, oko 120 vise konja, a moze da se dobije za daleko manje novca.
mile antena
Posebno je dobra ova kombinacija boja u enterijeru.
To što si naveo za benzince + to što je dizel slabo zastupljen u USA na pumpama koliko znam, govori da će se slabo prodavati dizeli u odnosu na benzince.
A enterijer je stvarno za 10.
Nisam znao da RAM ima najbolji enterijer. Ne razumem se baš u "Amere" da znam koje karakteristike odlikuju kog proizvodjača.
Znam samo da Kadilak važi za vrh, ili kako ga drugačije zovu, američki Mercedes. :)
P.S. Znam najviše o Jeep-u, koga gotivim ( pre svega Grand Cherokee ), kao i pojedine američke legende, kao što su Korveta, Viper, Camaro novi mi se svidja, a i Hamer ( H2 ) je upečatljiv, ako ništa drugo. :)
To su modeli koji mi se svidjaju i koje bi vozio.
Mada mi se ne svidja šta su uradili sa Korvetom i Viperom.
"Italijanizovali" ih. Po meni su trebali da nastave da furaju svoj fazon, prepoznatljiv, kao do sad...
Što reče Kazutoshi Mizuno, tvorac GTR-a, kad je govorio o nastalom dizajnu , "mi nismo hteli da napravimo još jednog Ferrarija, Lamborghinija, Poršea". I zato je nastalo to što je nastalo.
GTR je prepoznatljiv, jedinstven, ima svoj fazon.
I Korveta i Viper su ga imali i meni se to svidjalo.
Sad su malo izgubili identitet, po meni neuspešno kopiraju Italijane, što je greška.
Treba da furaju svoj fazon, jer ljudi koji kupuju Korvetu i Vipera to hoće, a ne kopiju Ferrarija itd.
Takodje bi voleo da se javi neki stručnjak za Francuze, da objasni razlike, tj karakteristike izmedju Pežoa, Citroena, Renoa...
Tu mislim na udobnost, vozne osobine, ostalo se vidi. :)