
Ford je ponudu pick-up modela za 2019. godinu proširio i verzijom Limited koja pod haubom krije 3,5 litarski twin-turbo EcoBoost V6 motor poznat iz Raptora.

Nova generacija Mercedesa A klase je prvo u februaru predstavljena u formi hatchbacka sa 5 vrata, a zatim je u aprilu na sajmu automobila u Pekingu promociju imala i produžena sedan verzija koja će se prodavati u Kini.

Venucia (pod-brend kineske kompanije Dongfeng-Nissan) za četvrti kvartal ove godine najavljuje start prodaje svog novog crossovera T60.

Land Rover nastavlja da osvežava gamu motora u svojim modelima pa je tako i Range Rover za modelsku godinu 2019 dobio jači V6 dizel agregat.

Subaru je nedavno predstavio model WRX STI Type RA, ali je po svemu sudeći, najbolje ostavio samo za domaće tržište.

Poslednji, 100-ti primerak supersportskog modela Huayra Coupe je ofarban u boje F1 bolida Luisa Hamiltona.

Bugattijev Chiron ima snagu, brzinu, ekskluzivnost, cenu od nekoliko miliona dolara, ali nema panoramski krov. Sada međutim ima i to...

Porsche je danas i zvanično predstavio restilizovanu verziju svog najmanjeg SUV modela Macan koji je inače od 2014. godine do sada prodat u više od 350.000 primeraka širom sveta.

Još jedan novitet na kineskom SUV tržištu je i redizajnirani model Senova X55 iz kompanije Beijing Auto.

Japanski gigant Toyota otkrio je limitiranu seriju sportskog kupea 86 TRD Special Edition, ali bez promena u snazi.

Audi je u proteklom periodu već promovisao više noviteta (Q8, novi A1 Sportback, obnovljeni A4 i doterani TT) ali pre odlaska na odmor ljudi iz Audija će predstaviti i potpuno novi Q3 druge generacije (prva generacija je inače prodata u 1.1 milion primeraka).

Nakon modela E100, kineski Baojun je pripremio još jedan električni gradski automobil, nazvan E200.

Očigledno su SUV-Coupe modeli trenutno pravi hit u Kini pa će to pokušati da iskoristi i kompanija Changan sa svojim novitetom CS85.

Kompanija Aston Martin vratiće manuelne verzije svog modela Vantage, a one će biti spremne za lansiranje u ovo vreme sledeće godine, sudeći prema glavnom inžinjeru kompanije Metu Bekeru.