Top Speed test: Škoda Superb

Estetskim izmenama češka kompanija je produžila život popularne poslovne i porodične limuzine, koja je zadržala poznate prednosti poput kvaliteta i prostranosti, a na spisak je sad dodat i dopadljiv dizajn
Ime „superb” je u Škodinoj savremenoj istoriji prisutno od 2001 godine, kada je češka kompanija predstavila prvu verziju popularne limuzine na osnovi popularnog „folksvagen pasata”. Druga generacija je promovisana 2008. godine, a prva ozbiljnija restilizacija je usledila tek ove godine, što je za savremene standarde u automobilskoj industriji prilično dug interval. Zato ni ne čudi što su dizajneri poznatog češkog proizvođača bili prilično detaljni, pogotovo kada je u pitanju zadnji deo automobila, koji je proteklih godina i trpeo najviše kritika.
Sa redizajniranim „superbom” smo se upoznali tokom prezentacije i test vožnje organizovane u okolini Beča, za testiranje smo odabrali tamno plavi automobil pokretan najslabijim benzinskim agregatom. Za njega smo se opredelili zato što smo ovaj model do sada testirali uvek sa snažnim dvolitarskim dizel motorima, o fijim fantastičnim performansama je sve rečeno i poznato, a pretpostavljamo da da najsnažniji benzinci neće biti preterano interesantni domaćim vozačima.
Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs
Dobro zastareo automobil, posebno estetski. I ovaj model je korak unazad u odnosu na prvu generaciju Superb.
Sve u svemu jednostavan "autobus", koji kao tako jednostavan a veliki, nema u ponudi mnogih proizvođača.
Otkud u njega redizajniranoga 1.4 TS od 125 ks, a u octaviju 140 ks?
Inače-fantastična kola u svakom pogledu.
Ne znam po cemu je ovo zastareo automobil???
U svemu je bolji od konkurenata koji su se pojavili ove ili prosle godine.
A karavanu za taj novac nema ravnog.
Najkaravan u preko 20 zemalja, oprema neverovatna, koriste ga ambasade za svoje diplomate.
Fotoćelije na krovu napajaju klimu, kišobrani u zadnjim vratima kao kod Rolls Royce-a, Najveći prtljažnik, 5 zvezdica za bezbednost, pojeo Mondea i Lagunu po prodaji. Passat drugačije kože, a ispod kože original Passat.
A Passat je bestseller u klasi 40 godina. Toliko
Superb je opcija za korisnike sa manjim budžetom. Kad se ne može voziti premijum trojkom, daj šta daš, bolje i Superb, nego ići Busom. Istina je da ovako prostran automobil a jeftin nema. Otmrnost i Superb je kao baba i zviždanje. Ganci car :)
@Engouh
Stari prijatelju, zaista misliš o Superbu kao o Pasatu? Skoda samo ima sličan broj delova kao Pasat. Pa Pasat je jeftino vozilo u Nemačkoj. Ko onda tamo vozi Superb? Pogodi! Posebno kad ima i kišobran :))))
Iskreno, Superb nikada ne bi vozio, nemam ni potrebe za njim.
Posebno me odbija sklop ludi koji se voze u njemu, pa i u Oktaviji, kao nekada u Golfu 2.
U vožnji Superb se ponaša kao neki duži kombi, jednostavno imam utisak lebdenja zadnjeg kraja a unutrašnjost je nepotrebno velika, neipunjena enterijerom, kao vagon. Sam enterijer je dve klase ispod Audija, sedišta tanka, neudobna. Upravo Supeb može da glumi jeftinu službenu limuzinu, jer ima mesta na zadnjij klupi za "rukovodioce". U realnom životu za ovakav auto nema potrebe, jer se mnogo udobnije vozi u vanovima ili poluvanovina, SUV-ovima, pa zato mnogi proizvođači nemaju ovako nešto u ponudi.
Na kraju vozio sam i mnogo bolja i gora kola, ali Supeb u Srbiji je prisutan u propalim javnim preduzećima, koriste je i niži državni služnenici, jeftini preduzetnici.
U mojoj bivsoj firmi disa pazario za sebe Superba 2.0 tsi 2oo ks cini mi se . Onako u full izdanju sa DSG-om,kozom, tac ekranom i zatamnjenim staklima izgleda fino. Bio preko 35 k evra.
Znači,svako ko superba smatra poštenim ekvivalentom plaćenog novca je "seljačina"? Ako sam dobro razumeo.
A ja mislio da se za manje para ne može naći tako konforno vozilo za porodicu,posebno u karavan izvedbi,a da je biznis paket bogat kao da su ga sami korejanci krcali