home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

I pored promene imena, popularni Mercedesov kompaktni kabriolet je zadržao sve vrline koje ova klasa neguje već dve decenije. Upravljivost, “nestašan” pogon, dva sedišta i bogata ponuda motora

 (Dalje)



Najviše opreme i prostora za najmanje novca, uz najniže troškove održavanja i dobar imidž, najčešći su zahtevi prosečnog kupca automobila u Srbiji. Suzuki na njih ima novi odgovor – "baleno"

 (Dalje)

Žuta boja sa žutim detaljima je učinila da "korsa" koju smo testirali bude vrlo upadljiva i privlačna slučajnim prolaznicima. Mi dodajemo i sjajan motor, kojem ne bi odoleli ni najveći petrolhedovi

 (Dalje)

Subaru automobili poznati su po integralnoj transmisiju i bokser motorima, bez da je zaboravljen izvestan familijarni aspekt. Dolaskom kupea "BRZ", tradicija je ostavljenja po strani, kako bi se udovoljilo starteškom partneru Toyoti

 (Dalje)

Fiat je 1988. godine, sa jasnom željom i odlukom da postane ozbiljan igrač na tržištu porodičnih hatchback automobila, predstavio prvu generaciju modela Tipo.

 (Dalje)

Porscheov 911 GT3 jedan je od poslednjih branilaca stare automobilske škole. Atmosferski motor, visoki obrtaji, elektronika koja ne guši vozački doživljaj… Nažalost, ovog modela odnedavno nema u ponudi proizvođača iz Štutgarta, ali to nas nije sprečilo da u njegovim performansama uživamo na stazi Grobnik, u Hrvatskoj.

 (Dalje)

„Hjundai i20“ u Evropi se prodaje duže od godinu dana, a kod nas je stigao tek oko Salona automobila u Beogradu.

 (Dalje)

Na najvećem svetskom tržištu već možete da kupite novi „borgvard BX7“, koji u Evropu stiže 2017. godine. Ekipa „Auto Bilda“ je imala ekskluzivnu priliku da donese prve utiske

 (Dalje)

Nissan Qashqai je definitivno jedan od modela odgovornih za tržišni „bum“ u segmentu kompaktnih krosovera. Sada je restilizovan, taman toliko da ga je Nissan unapredio na svakom planu

 (Dalje)

Novi Renault Megane u sebi ima više sportskog duha nego što bi se u prvi mah moglo pomisliti. U to smo se uverili tokom putovanja na trku Formule 1 za VN Monaka

 (Dalje)

Prisutan više od jedne decenije u Brazilu, Ford EcoSport okušao se pre par godina i na Starom kontinentu. Misija nije urodila plodom, zbog čega je proizvođač poradio na svom pulenu, ne bi li ga koliko-toliko doveo na nivo konkurenata

 (Dalje)

„Tojota rav4“ je verovatno pravi model na čijem životu možemo da primetimo promene u automobilskoj industriji u poslednje dve decenije. Original je bio lansiran 1994. godine kada su Japanci shvatili da se mnogima dopada ideja o robusnom, 4x4 nalik automobil, sa visokom pozicijom sedenja i jednostavnom tehnikom, ali i upravljanjem i potrošnjom klasičnog modela C segmenta. Zato i ne čudi da je prva generacija delila komponente sa „korolom“.

 (Dalje)

"Honda akord turer 2.2 i-DTEC" sa pređenih 120-130.000 kilometara košta između 9.000 i 10.000 evra

Ko će da plati registraciju od 65.000 dinara?

Osma generacija "akorda" ima mnogo vrlina uz tek poneku sitnu manu, ali je na nekim tržištima neobjašnjivo loše prošao - kod nas u slučaju polovnih automobila glavni problem je cena registracije za vozila sa sjajnim 2,2-litarskim dizelima

 (Dalje)

Vozilo južnokorejskog giganta “Hjundaija” već 30 godina, otkako je predstavljena prva generacija, žestoko grabi ka samom vrhu svetske auto-industrije

 (Dalje)

Ponekad skraćenice mogu da vas zbune i navedu na pogrešan zaključak. Recimo, oznaka „GLE“ kod Mercedesa ! Ne, ne radi se o potpuno svežem automobilu već o dobrom, starom modelu „ML“ koji je redizajniran i prilagođen novoj nomenklaturi.

 (Dalje)