home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

“Infiniti” se oslonio na pomoć matične kuće, zatim na francuski deo grupacije “Reno-Nisan” i na kraju na “Mercedes” da bi sa modelom „Q30“ ušao u segment premijum kompaktnih automobila.

 (Dalje)



Dve godine nakon prve restilizacije, atraktivni DS3 ponovo je "napuderisao nos". Prilika da se oslobodi znaka Citroena i usvoji nova prednja maska nazvana "Double Wings"

 (Dalje)

Četvrta generacija Renoovog hečbeka C segmenta je u potpunosti drugačija od svog prethodnika. Kvalitet izrade, upotrebljena tehnologija i opšti utisak u vožnji momentalno stavlja ovaj automobil na čelo klase

 (Dalje)

Nepunih šest meseci nakon limuzine, Renault Talisman dobio je karavan izvedbu, nazvanu kod nas Grandtour. Posve očekivano, uzevši u obzir da je u segmentu ovakva karoserija često traženija od trovolumenske

 (Dalje)

Fijat je pun nade i očekivanja predstavio svoje adute niže srednje klase na tržištu Evrope. Na svetskoj premijeri koja je održana u Torinu prisustvovala je i ekipa Auto magazina, koja se sa putovanja vratila puna utisaka

 (Dalje)

Sukob dva prestižna SUV modela zaista može da se okarakteriše kao hladni rat, ali ne u smislu sukoba istoka i zapada... Ovi modeli se jedan drugom prvenstveno suprotstavljaju “hladnim” i svedenim dizajnom, potpuno drugačijim od većine konkurenata

 (Dalje)

„Elantra“ se za dve i po decenije od neuglednog modela sa Micubišijevim motorom transformisala u jedan od najprodavanijih automobila na planeti. Evolucija je bila pažljivo planirana jer je Hjundai izbegavao da „elantru“ ponudi u zemljama gde ne postoji interesovanje za kompaktnim limuzinama, kao što je zapadna Evropa. Tako je „elantra“, pored domaćeg terena i Azije, počela da pobeđuje u SAD i na istočnoevropskom tržištu a potpuno nova, šesta generacija stigla je i kod nas!

 (Dalje)

O popularnosti „Folksvagenovog“ modela „tiguan“ može dugo da se raspravlja, ali niko ne može da porekne da se „krosover“, nastao kao potreba da se i nemački gigant uključi u moderne tokove, za kratko vreme prilično etablirao u automobilskim krugovima tako što niko o njemu ne priča kao kompaktu sa povišenim klirensom, već pravom, zrelom automobilu koji je od samog nastanka osvojio armiju kupaca.

 (Dalje)

Dačija je proširila svoju popularnu verziju "stepvej" na kombi "doker" i MPV "lodži". Testirali smo "doker stepvej" sa turbo benzinskim motorom od 115 "konja" krcatu dodatnom opremom

 (Dalje)

I pored promene imena, popularni Mercedesov kompaktni kabriolet je zadržao sve vrline koje ova klasa neguje već dve decenije. Upravljivost, “nestašan” pogon, dva sedišta i bogata ponuda motora

 (Dalje)

Najviše opreme i prostora za najmanje novca, uz najniže troškove održavanja i dobar imidž, najčešći su zahtevi prosečnog kupca automobila u Srbiji. Suzuki na njih ima novi odgovor – "baleno"

 (Dalje)

Žuta boja sa žutim detaljima je učinila da "korsa" koju smo testirali bude vrlo upadljiva i privlačna slučajnim prolaznicima. Mi dodajemo i sjajan motor, kojem ne bi odoleli ni najveći petrolhedovi

 (Dalje)

Subaru automobili poznati su po integralnoj transmisiju i bokser motorima, bez da je zaboravljen izvestan familijarni aspekt. Dolaskom kupea "BRZ", tradicija je ostavljenja po strani, kako bi se udovoljilo starteškom partneru Toyoti

 (Dalje)

Fiat je 1988. godine, sa jasnom željom i odlukom da postane ozbiljan igrač na tržištu porodičnih hatchback automobila, predstavio prvu generaciju modela Tipo.

 (Dalje)

Porscheov 911 GT3 jedan je od poslednjih branilaca stare automobilske škole. Atmosferski motor, visoki obrtaji, elektronika koja ne guši vozački doživljaj… Nažalost, ovog modela odnedavno nema u ponudi proizvođača iz Štutgarta, ali to nas nije sprečilo da u njegovim performansama uživamo na stazi Grobnik, u Hrvatskoj.

 (Dalje)