home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Čini se da osim pomenute fortune, Infiniti Q50 ima sve sastojke neophodne za uspeh. Atraktivno dizajniran, sa proverenim dizel motorom i sveobuhvatnom opremom, Infiniti je izuzetno interesantna alternativa nemačkim premijum brendovima. Osnovno je pitanje, da li to dovoljno za uspeh...

 (Dalje)



Sa dvadesetak hiljada prodatih primeraka u Evropi u periodu 1999-2009, Honda S2000 nije čest prizor na putevima Starog kontinenta, a o Srbiji da i ne govorimo.

 (Dalje)

Iako su mali sedani namenjeni pre svega nerazvijenim i istočnim tržištima, Fijat pokušava da vrati ovakav koncept u Zapadnu Evropu. Osim dizajna, među adutima su kvalitet konstrukcije, završne obrade i materijala ali i prilično bogata oprema

 (Dalje)

Iako su SUV modeli u trendu, za prevoz višečlane familije ništa bolje od jednog velikog i temperamentnog vana, kakav je recimo novi Ford S-Max

 (Dalje)

* testirani megan 1.5 dCi je 2012. godište i prešao je 160.000 kilometara. Cena ovakvog primerka na tržištu polovnih automobila je oko 6.500 evra

Pojavom četvrte generacije Renoovog "megana", došlo je vreme da se primerci treće nađu na stranicama rubrike o polovnim automobilima. Model koji se na tržištu pojavio 2008. godine, naprečac je osvojio srca publike pre svega zbog kupe verzije koja je u neku ruku odredila dizajnerski pravac čitave grupe automobila koja se svodi pod konkurenciju.

 (Dalje)

Seatov odgovor na "nisan kaškai"

Nisan je pre tačno deset godina sa originalnim „kaškaijem“ napravio pometnju u segmentu komaktnih SUV modela. Proizvođači su manje-više brzo prihvatili izazov Japanaca ali nisu baš svi bili spremni. I, dok danas Nisan polako najavljuje redizajn aktuelne druge generacije „kaškaija“, Seat je polako na scenu stupio sa svojim prvim krosoverom nazvanim „ateka“.

 (Dalje)

Ne, ovo nije „tipo“ kojeg smo poznavali s kraja prošlog veka. Ovo je kompaktni automobil istog imena, ali drugačije filozofije, pa čak i namene.

 (Dalje)

Druga generacija modela BMW X1 dolazi sa osveženim i prostranijim enterijerom, povećanim kvalitetom izrade, kao i novom osmostepenom automatskom transmisijom

 (Dalje)

Novi "nisan iks-trejl" je, za razliku od većine "modernih" SUV vozila i "krosovera", stvarno skrojen tako da sem asfalta, bez problema može da savlada i zahtevnije terene!

 (Dalje)

Mercedes je jedini proizvođač od “velike nemačke trojke” koji u ponudi ima veliki luksuzni kabriolet, ali i pored toga, u njega je uloženo kao da ima najžešću postojeću konkurenciju. Šta sve nudi jedan od najprestižnijih kabrioleta današnjice saznali smo tokom međunarodne prezentacije u Nici.

 (Dalje)

- Fijat predstavio tipo hečbek i sport vagon i kompletirao porodicu
- Novi hečbek je pravi naslednik ikone iz 1989. Ponuda prostora je natprosečna, a performanse iznad očekivanih

Tipovanje na „tipa“ poprima masovne razmere! Čak 37.000 vozila već je prodato u EMEA regionu (Evropa s Bliskim istokom). Najjača italijanska ofanziva tek počinje... Ekipa Kurira u Torinu je prisustvovala premijeri novog tipa hečbek i tipa sport vagon.

 (Dalje)

BMW opisuje svoj sistem pogona na sve točkove - xDrive, kao najinteligentniji na tržištu. Mogućnost isprobavanja ovog naprednog pogona u luksuznim i dinamičnim SUV modelima, i to na klizavoj podlozi, sigurno je želja svakog vozača. Kompanija Delta Motors, u saradnji sa BMW Group, pružila nam je priliku koju smo sa zadovoljstvom iskoristili.

 (Dalje)

Druga generacija Mercedesovog modela CLS već je nekoliko godina na tržištu, ali ova zvezda jednostavno ne bledi i još uvek predstavlja inspiraciju za automobile koji tek dolaze

 (Dalje)

Porscheov legendarni 911 nedavno je podvrgnut tehničkom unapređenju, a najveću zabrinutost kod tradicionalista izazvala je ugradnja turbine u sve verzije kultnog modela... Tokom testa, pokušali smo da utvrdimo da li su ove strepnje zaista opravdane!?

 (Dalje)

„Pežo 308“ je sigurno u top tri polovna automobila među vozačima koji traže porodičan i praktičan model, sa izdržljivim motorom i, naravno, povoljnom cenom. Japanski i nemački rivali su, u zavisnosti od godišta, u proseku 1.000-1.500 evra skuplji od francuskog kompaktnog „lava“ kojem posao najčešće kvare „reno megan“ ili brat blizanac iz PSA grupe, „sitroen C4“.

 (Dalje)