home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sa Mazdom 2 smo već imali priliku da se družimo na njenoj međunarodnoj prezentaciji, ali pravom testu smo je podvrgli tek nedavno, a gde drugo, nego na zakrčenim i razrovanim ulicama Beograda

 (Dalje)



Kako piše Mojauto, „Fijat“ je za svoj novi automobil upotrebio nama dobro poznato ime - „tipo“. Istina, ovo nije prvi put da se Italijani vraćaju četvoroslovnoj oznaci, ali nama je najviše u sećanje urezan model koji se sklapao od 1988 do 1995 godine. „Tipo“ je tada bio hečbek, dok je danas pred nama kompaktna limuzina sa četvora vrata, dugačka 4,54 metara. Po tome, novi „tipo“ je praktično naslednik modela „linea“ koji se takođe proizvodio u fabrici u turskom Tofašu.

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, i vrapci na grani znaju da su današnje „škode“ zapravo zamaskirani i jeftiniji „folksvageni“. Da li je niska cena samo posledica proizvodnje u Češkoj ili je na „škodama“ još nešto zakinuto, utvrđujemo na primeru „škode fabije karavan

 (Dalje)

Ekipa Auto magazin portala je imala priliku da prvi put isproba dugo očekivanu novu generaciju hatchback modela Megane. Novi Megane je lakši, štedjiviji, ima bogatiju opremu i nudi više prostora za putnike.

 (Dalje)

Punih pet godina nakon lansiranja, pomalo zaboravljeni Ford C-Max vraća se na scenu osveženog lica, uz izmenjenu unutrašnjost i sa novim pogonskim jedinicama

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, sa jedne strane, legende se ispredaju o kvalitetu i pouzdanosti „folksvagen pasata“ pete generacije, dok sa druge mnogi smatraju da je precenjen. Istina je, naravno, negde na sredini, a jedino što je sigurno je da nećete naći primerak koji je malo prešao

 (Dalje)

Redakcija „Auto Magazina“ imala je priliku da se nekoliko dana druži sa novim mercedesovim adutom u kategoriji lakih komercijalnih vozila

 (Dalje)

GLK više ne postoji u ponudi proizvođača sa trokrakom zvezdom u znaku. Njegov naslednik je dobio novo ime - GLC. Ali, nije samo ime novo. Nova je kompletna platforma i tehnologija, koja ovaj atraktivan model lansira u sami vrh klase SUV modela srednje veličine. Mercedes-Benz GLC isprobali smo na srpskim putevima, a ovo su naši utisci.

 (Dalje)

Iako pripadaju istom segmentu, modeli koji su se našli na našem uporednom testu se prilično razlikuju. Globalizacija, ipak, nije iskorenila kreativnost i različitost, a jedino što ovi automobili dele jeste to da ciljaju na mlađe kupce

 (Dalje)

Utisak je da se Audi toliko zaigrao sa novom generacijom „A4“ da je stvorio bolji automobil nego što je očekivao. Vizuelne promene u odnosu na prethodnika nisu velike, snaga limuzine se krije pod karoserijom.

 (Dalje)

Zahvaljujući skladno izvajanoj silueti, nova “mazda 6” čini se na drumu još dužom nego što jeste. Tajna je u primeni mnogo nagrađivanog dizajna “Kodo”, što prevedeno s japanskog znači “Duša pokreta”.

 (Dalje)

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu

Rođen 1995. godine, Megane je nasledio prilično uspešni Renault 19. Ta prva generacija nije imala većih stilskih ambicija. Ipak, bila je revolucionarna po brojnim izvedbama karoserije (hečbek, sedan, karavan, kupe i kabriolet), računajući i famozni monospas Scenic. Izabran za auto godine 2003.

 (Dalje)

Iako deli platformu s manjim bratom, za volanom je robusniji, dok povišeno sedenje obezbeđuje odličnu preglednost i pregršt mesta u kabini

Mini-krosover je multipraktik na ulici. Zato je „Pežo i ušao u trku sa modelom 2008. Ukratko, to je podignuti 208, s kojim i deli platformu, međutim naoružan je odličnom ponudom prostora, otmenim enterijerom i dobrim 1,2 trocilindričnim agregatom veoma solidne snage.

 (Dalje)

Aktuelna verzija “sida” je već nekoliko godina na tržištu i dobro je poznata domaćem kupcu, nedavno je ovaj model doživeo i blagi redizajn tako da je potpuno spreman za drugo poluvreme tržišne utakmice u segmentu koji je jedan od najzamršenijih. Bar kad je Evropa u pitanju.

 (Dalje)

Sa novom generacijom Astre, Opel ujedno obeležava i 80 godina proizvodnje kompaktnih vozila

 (Dalje)