home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše Mojauto, „Tojota“ je pre 22 godine predstavila potpuno novi automobil: 3,72 metara kratki „rav4“ - mešavinu terenca i klasičnog automobila. Mali, lagan, živahan, praktičan i zabavan za vožnju, bio je to prvi pravi SUV model. Sada, sa redizajnom četvrte generacije, Japanci su predstavili možda i najveću inovaciju u istoriji: „rav4“ za evropsko tržište je dobio hibridni pogon, u kombinaciji sa 4x4 pogonom.

 (Dalje)



Osim što je iskoristio priliku da se oslobodi prezimena Citroen, restilizovani DS4 "razmnožio" se u dve verzije; klasični hečbek, odnosno Crossback, sa elementima jednog Crossovera

 (Dalje)

O petoj generaciji Renaultovog porodičnog modela Espace smo već pisali... Svima je odavno već poznato da je karakter ovog automobila značajno promenjen, odnosno da je od čistokrvnog monovolumena transformisan u krosover, te smo ovaj put pokušali da utvrdimo kako se to odražava na njegovu upotrebljivost tokom dužih vožnji

 (Dalje)

Pored verzije sa petoro vrata, osvežena Kia Picanto postoji i u "Coupe" varijanti sa nekoliko atraktivnih sportskih atributa

Reći da je Kia u punoj formi, kako na Starom kontinentu, tako i na ostalim svetskim tržištima, verovatno je svima poznato. No kako bi se zadržao željeni ritam, čitava gama je nedavno osvežena, računajući i mali Picanto.

 (Dalje)

Stara narodna izreka u slučaju Dačije dobija sasvim novu dimenziju. "Logan MCV" je svakako najjeftiniji i jedan od najštedljivijih karavana u klasi a i šire. Dakle, mnogo prostora i niska potrošnja po povoljnoj ceni

 (Dalje)

Ljudi koji žele neki od najskupljih i najglamuroznijih kupea se često okreću Mercedesu. Na primer, S-klasa kupe, predstavljena prošle godine, lagano izlazi na crtu i jednom Bentliju. Ali ako nemate 150.000 evra da zadovoljite svoj hir, C-klasa kupe je auto za vas. On će vam ponuditi šmek S-klase kupe u mnogo pristupačnijem paketu. Kako sve to izgleda u praksi, proverili smo tokom par dana provedenih sa ovim vozilom.

 (Dalje)

Sa Mazdom 2 smo već imali priliku da se družimo na njenoj međunarodnoj prezentaciji, ali pravom testu smo je podvrgli tek nedavno, a gde drugo, nego na zakrčenim i razrovanim ulicama Beograda

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, „Fijat“ je za svoj novi automobil upotrebio nama dobro poznato ime - „tipo“. Istina, ovo nije prvi put da se Italijani vraćaju četvoroslovnoj oznaci, ali nama je najviše u sećanje urezan model koji se sklapao od 1988 do 1995 godine. „Tipo“ je tada bio hečbek, dok je danas pred nama kompaktna limuzina sa četvora vrata, dugačka 4,54 metara. Po tome, novi „tipo“ je praktično naslednik modela „linea“ koji se takođe proizvodio u fabrici u turskom Tofašu.

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, i vrapci na grani znaju da su današnje „škode“ zapravo zamaskirani i jeftiniji „folksvageni“. Da li je niska cena samo posledica proizvodnje u Češkoj ili je na „škodama“ još nešto zakinuto, utvrđujemo na primeru „škode fabije karavan

 (Dalje)

Ekipa Auto magazin portala je imala priliku da prvi put isproba dugo očekivanu novu generaciju hatchback modela Megane. Novi Megane je lakši, štedjiviji, ima bogatiju opremu i nudi više prostora za putnike.

 (Dalje)

Punih pet godina nakon lansiranja, pomalo zaboravljeni Ford C-Max vraća se na scenu osveženog lica, uz izmenjenu unutrašnjost i sa novim pogonskim jedinicama

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, sa jedne strane, legende se ispredaju o kvalitetu i pouzdanosti „folksvagen pasata“ pete generacije, dok sa druge mnogi smatraju da je precenjen. Istina je, naravno, negde na sredini, a jedino što je sigurno je da nećete naći primerak koji je malo prešao

 (Dalje)

Redakcija „Auto Magazina“ imala je priliku da se nekoliko dana druži sa novim mercedesovim adutom u kategoriji lakih komercijalnih vozila

 (Dalje)

GLK više ne postoji u ponudi proizvođača sa trokrakom zvezdom u znaku. Njegov naslednik je dobio novo ime - GLC. Ali, nije samo ime novo. Nova je kompletna platforma i tehnologija, koja ovaj atraktivan model lansira u sami vrh klase SUV modela srednje veličine. Mercedes-Benz GLC isprobali smo na srpskim putevima, a ovo su naši utisci.

 (Dalje)

Iako pripadaju istom segmentu, modeli koji su se našli na našem uporednom testu se prilično razlikuju. Globalizacija, ipak, nije iskorenila kreativnost i različitost, a jedino što ovi automobili dele jeste to da ciljaju na mlađe kupce

 (Dalje)