home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U „Hjundaiju“, očigledno, imaju manje poverenjа u sebe nego što ga imaju kupci automobila korejskog brenda koji je poslednjih godina u samom vrhu pouzdanosti. Mislimo na igru imenima, pre svih popularnog „tusona“, kojem je posle više nego uspešnog prelaska na oznaku „ix35“ vraćen originalni identitet. Kao da su u „Hjundaiju“ želeli da novim-starim imenom naglase da je nova generacija u svakom pogledu bolja (drugačija) od prethodne.

 (Dalje)



Neko je spomenuo odnos uloženog i dobijenog?

Nekada je Logan, kao „rodonačelnik“ nove generacije Dacijinih automobila, bio opisivan kao kuća od jeftinog materijala, neopremljena i „sirotinjska“ iznutra. Daleko od toga da je Dacia postala premijum marka, ali su se stvari prilično promenile sa modelom Duster.

 (Dalje)

Nisan je napravio još jedan auto u koji ćete se zaljubiti ali tek na drugi pogled. Nije preterano privlačan na oko ali je zato izuzetno praktičan i koristan u svakom pogledu. Ako bi smo merili stepen upotrebne vrednosti, „nout“ bi dobio najbolje ocene

 (Dalje)

Peugeot je decenijama poznat po proizvodnji udobnih porodičnih automobila. Model 308, naročito u prostranoj SW verziji, nameće se kao idealan predstavnik ove klase

 (Dalje)

Nakon modela Evoque, koji je najavio preokret u imidžu brenda Land Rover, na red je došao i terenac dinamičnog izgleda – Discovery! Proverili smo da li savremeniji dizajn znači i promenjenu filozofiju...

 (Dalje)

Priča o „Hjundaiju“ na srpskom tržištu u poslednjih godinu ipo je bila kao vožnja rolerkousterom. Naime, jedan od najpopularnijih brendova kod nas je u prvih devet meseci ove godine prodao tek nešto više od 200 automobila, što je, u poređenju, tek deseti deo rezultata iz 2013. godine. Došlo je i do promene distributera tako da sada o korejskoj proizvođaču u Srbiji brine kompanija „Adrijatik motors“.

 (Dalje)

Muški i ženski pogled na automobile se vrlo često razlikuju. Dok muškarci više pažnje posvećuju tehničkim detaljima, ženama je bitnija estetska strana. Da li je tako i u slučaju "adama roks"?

 (Dalje)

U slučaju da tražite auto za prestiž, putnu limuzinu, porodični auto, pa čak i SUV jer živite u područiju u kojem ima puno snega i loših puteva, predlažemo vam da razmislite o automobilu koji vam predstavljamo, o novoj "mazdi 6 karavan" sa pogonom na svim točkovima, automatskim menjačem i turbo dizel motorom od 2,2 litra.

 (Dalje)

Da li se istorija ponavlja? Odgovor smo pokušali da pružimo susretom generacija u GTI klasi, spojivši nostalgični model 205 GTI sa najsavremenijim izdanjem u Peugeotovom katalogu - atraktivnim 208 GTI sa 200 “konja”. Automobili su podelili naše emocije, otkrijte i zbog čega!

 (Dalje)

Radni vikend je u toku! Testiramo novi Mitsubishi L200, pikap koji izaziva veliko interesovanje.

Nakon dva testna dana, prvi utisci su pretežno pozitivni ali i podeljeni. Pohvaljujemo izuzetnu pokretljivost, izdašan 2.4 DI-D turbo dizel aagregat koji nudi čak 181 KS i 430 Nm obrtnog momenta.

 (Dalje)

Renault Kadjar stigao je na naše puteve. To je potpuno novi model, koji je razvijen na tehničkoj bazi uspešnog modela Qashqai. Tokom višednevnog testa, isprobali smo Kadjar na srpskim putevima i pokušali da damo odgovor na pitanje - da li konkurencija ima čega da se boji? Posle prvog testa, čini nam se da itekako ima.

 (Dalje)

Kada je 1988. godine prvi put predstavljena javnosti, “suzuki vitara” je izazvala i pravu malu revoluciju na automobilskom tržištu. Začet je takozvani SUV koncept (sport utility vehicle - sportskih vozila za uživanje), a “gradski terenci” sposobni da vam priušte udobnu ali i nezaboravnu “ofroud” avanturu postali su jedan od najprodavanijih segmenata na auto-tržištu.

 (Dalje)

"BMW serije 1" je i dalje jedini model u klasi sa zadnjim pogonom. Nedavno je redizajniran, a da nije reč o jednostavnim izmenama u dizajnu govori i činjenica da su promenjeni gotovo svi motori.

 (Dalje)

Najatraktivniji Boxster u ponudi kompanije Porsche, verzija GTS, uz nešto agresivniji “vizuelni” nastup, nudi i 330 “konja” koji su zaduženi za “adrenalinsku groznicu”

 (Dalje)

„Ford” se potrudio da na novom „fokusu” pojača efekat fejsliftinga, odnosno da sa manjim optičkim izmenama na dizajnu učini da automobil izgleda potpuno drugačije. Gledano sa prednje strane, „fokus” je dobio novu šestougaonu masku hladnjaka (sada zajedničku za sve „Fordove” modele) koja dosta podseća na rešenje sa „Aston Martina”.

 (Dalje)