home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Bio je prvi! Kada su automobili još pravljeni u dve-tri verzije lima, Tojota je napravila revoluciju i hrabro izašla sa prvim automobilom koji nije birao puteve. Posle njega sledili su svi ostali

 (Dalje)



Svemirski enterijer, odlična upravljivost i niska potrošnja veliki su argument, ali visoka cena i dalje je veliki problem

 (Dalje)

Kada razmišljate o automobilu koji će se idealno uklopiti, predlažemo vam da pogledate ponudu klasičnih modela. Recimo, "golf 7 varijant" ima pretljažnik od 605 litara, veći od bilo kojeg SUV modela

 (Dalje)

Reno ne odustaje od avangarde. Novi "espas" ima cilj da proširi krug kupaca u odnosu na onaj koji je imao stari model. Šta više, Reno je ozbiljno zašao u premijum segment uvođenjem velikog krosovera poznatog imena

 (Dalje)

Najbolja reklama nekog brenda su njihovi korisnici. Tek što smo izvezli novi “suzuki s-kros” iz salona i počeli test vožnju, primetili smo čežnjive poglede vozača starijih “suzukija”.

 (Dalje)

Vetar u kosi, lepa muzika i lagana vožnja omiljenim putem mogu vas opustiti i udaljiti od svakodnevnih problema više nego bilo koji lek. Na žalost, pravih kabrioleta je sve manje na tržištu, pa je "opel kaskada" stigla kao pravo osveženje

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Mitsubishi Triton je pikap kome nije potrebno veće predstavljanje

Još od svog debija 1978. godine, ovaj pikap (koji se takođe na mnogim tržištima prodaje i pod L200 oznakom) je prodat u preko tri miliona primeraka i stekao je imidž pouzdanog vozila na duže relacije. Na tržište sada stiže i njegova peta generacija, koja se prvo pojavila u prodaji u Aziji i Australiji, a zatim i na evropskom tržištu.

 (Dalje)

Redom prva pa druga, sada i treća generacija iskoristile su sve najbolje od „pasata“, da bismo ove godine ugledali treće koleno Škodine perjanice. Sada već samosvojan, različit, a opet duboko u duši nemačkog porekla i kvaliteta, ovaj automobil konačno je autentičan.

 (Dalje)


Najteže je stvoriti nešto što će se dopasti svima. “CX-3″ je auto koji će podjednako voleti konzervativniji tip klijenata i oni drugi koji se radije opredeljuju za nove ideje i nesvakidašnji, smeo dizajn.

 (Dalje)

Odoh u višu klasu, poručuje „VW polo“! Tako glasi slogan kampanje povodom četiri decenije prvog „folksvagen pola“. Bilo je i očekivano, jer ovaj mališan 40 godina kuca na vrata „golf klase“, svog starijeg brata. Prvi „polo“ rođen je 1975, s motorom od 0,9 litara, četiri cilindra i 40 konjskih snaga. Ostalo je legenda!

 (Dalje)

Kontinutetom od pet decenija, model 911 je zaslužio globalnu slavu i postao vanvremenski sportski klasik. Testirali smo najnoviju, a po mnogima i najatraktivniju verziju - moćnu Carreru GTS, koja markantnom crnom pojavom i snagom od 430 „konja“ predstavlja potvrdu evolucije nemačkog inženjeringa

 (Dalje)

Ako si mlada, samosvesna, urbana, fensi osoba, da ne kažemo hipster, koja obavezno ima malu belu (ili crnu) pudlu, onda će te ovaj auto definitivno jako mnogo zanimati.

 (Dalje)

Avtovaz je osvežio izgled svog čuvenog terenskog modela, a istovremeno ga učinio komfornijim ubacivanjem klima uređaja i unapređenim sistemom vešanja

 (Dalje)

Na testu “Novosti”, posredstvom kompanije “Dipem” iz Čačka, imali smo najnoviji “Mazdin” model - “mazdu 6” u karoserijskoj, karavanskoj izvedbi, koju nazivaju još i “sport vagon”, samo “vagon” ili “kombi”.

 (Dalje)

Popularni X-Trail je u poslednjoj inkarnaciji izgubio tradicionalni uglast dizajn, a njega su zamenile moderne, zaobljene linije, karakteristične za savremene krosovere. Tokom ovog testa pokušali smo da otkrijemo da li je, pored oštrih linija, izgubio “oštrinu” i kada su off-road uslovi vožnje u pitanju

 (Dalje)