home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Korak po korak, segment po segment, uz provereni recept “kvalitet po pristupačnoj ceni”, i rumunska “Dačija” pod okriljem francuskog giganta “Renoa” polako širi paletu svojih vozila.

 (Dalje)



Iako pripadnik C-segmenta, raspolaže veoma dobrim performansama. Stabilnost i kočenje su u samom vrhu klase, dok je potrošnja neverovatno mala

 (Dalje)

Krosoveri i SUV modeli postaju sve popularniji među kupcima a reno je među prvima prilagodio neke svoje modele ovakvom trendu. "Senik" je još u prvoj generaciji imao 4x4 verziju, dok je u trećoj u ponudi "iks-mod" varijanta sa kojom je teško zaglaviti se

 (Dalje)

Nije velika novost da modeli Škode mogu da se pohvale svim onim ključnim karakteristikama koje VW grupu stavljaju u sam vrh svetske industrije. Naravno, prisutni su i neki kompromisi koji ne utiču previše na komfor, ali su bitni za osetno niže cene u odnosu na ostale brendove kao što su Folksvagen i Audi.

 (Dalje)

Bavarsko proročanstvo!

Zaviriti u sutrašnjicu automobilske industrije nikada nije bio lak posao. BMW poslednjih godina to pokušava “brušenjem” sve popularnije “i” game modela, a najnoviji i8, kao da jasno definiše pravac razvoja sportskih automobila

 (Dalje)

Novi, odnosno, restilizovani Auris izašao je na “bojno polje” u C segmentu ovih dana, i to Belgiji, u blizini mesta Waterloo, gde se pre tačno 200 godina, odigrala čuvena bitka. Tako, simbolično, sada japanski proizvođač nastavlja svoju borbu za još veći tržišni udeo u Evropi...

 (Dalje)

Jedan rezervoar EKOnomy dizel goriva bio je dovoljan da luksuzna Volkswagenova limuzina prođe svim auto-putevima Srbije, i to u oba pravca

Koliko ono kilometara auto-puteva ima Srbija?! Mislim, onih pravih auto-puteva, po svetskim standardima… Ehhh! Pa, prema podacima JP “Putevi Srbije”, državnih puteva I A reda, što je naš zvaničan naziv za auto-put, imamo u ukupnoj dužini od 667,36 km. Da li je to malo ili mnogo, za jednu evropsku zemlju na početku 2015. godine, neću da komentarišem, ali je u svakom slučaju dovoljno za jedan nešto drugačiji izazov!

 (Dalje)

Test Novosti: “Fijat 500X 1.6 MJT2” novi adut torinskog giganta. Ima dve različite verzije sa dve “različite duše”, kako to vole da kažu Italijani. Jedna je više “velegradska”, dok je druga idealna za terenske uslove

 (Dalje)

Minhen - Pastuvi su se okupili na Minhenskom aerodromu. Čekaju nas dva rasna primerka - kabriolet i još ljući "mustang V8", oba sa manuelnim menjačem! Nekoliko krugova u "toples" verziji sa spuštenim krovom bilo je dosta, a onda smo se usmerili ka "siledžiji" koji broji 421 konjsku snagu pod radnim nazivom "fastbek".

 (Dalje)

Spretan: Dosledan kockastim linijama, „renegejd“ izaziva oduševljenje na ulicama. Spretan je u gradu, ali i raspolaže naprednim pogonom 4x4

 (Dalje)

Kada se 2012. pojavio na tržištu, CX-5 je bio prvi model Mazde kod kojeg je primenjena nova tehnologija i strategija, a sada, sa najnovijim izmenama, on ponovo ukazuje na put kojim kreće ova japanska marka

 (Dalje)

Infiniti je premijum brend koji je Nisan relativno skoro plasirao na tržište Evrope. U poslednjih godinu dana u potpunosti su promenili odnos prema tržištu Evrope i zaokružili su gamu modela. Imali smo prilike da provozamo njihove glavne atribute.

 (Dalje)

"Škoda oktavija" je auto koji je uvek bar za "broj" veća od konkurencije. Ubedljivo najviše prostora u kabini i prtljažniku uz najbolji inženjering i pristojne cene su stavke koje je već dve decenije čine jednom od najboljih kupovina

 (Dalje)

Elektronska kontrola stabilnosti odlično je podešena i dozvoljava vožnju do krajnjih granica zakona fizike

Za volanom smo „adama roksa S“, izgledao je veći na fotografijama, ali ovo je ipak platforma „korse“

 (Dalje)

Ukoliko mislite da vam nešto što je automobilska modna ikona ne odgovara jer ima “samo dva sedišta”, nemački automobilski gigant “Dajmler” je ponudio “isto to” ali sa četiri sedišta - “smart for for”

 (Dalje)