home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Saab” je od svog prvog modela 92001 iz 1947. godine insistirao na originalnom identitetu koji je zadržao do danas, i pored dve decenije u rukama “Dženeral motorsa”. Tradicija, kvalitet i bezbednost, a ne masovno “štancovanje” su vodilje koje će pratiti i novi vlasnik “Saaba”, holandski “Spajker”, čiji je plan da godišnje proda oko 80.000 automobila.

 (Dalje)




Udruženje „Audi klub Srbijа“ je osnovаno u аvgustu 2010. godine sа stаlnim sedištem u Novom Sаdu. Idejа o formirаnju udruženjа pokrenutа je dve godine rаnije kаdа je nekoliko ljubiteljа Audijevih аutomobilа orgаnizovаlа prvo neformаlno druženje u Novom Sаdu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs

Davne 1939. godine, osnivač “Tojota motor korporacije” Kičiro Tojoda je okupljenim saradnicima rekao: - Od ovog trenutka želim da se ujedinimo i zajedničkim snagama pronađemo način da stvorimo superiorna vozila!

“Tojota” je od tog momenta krenula sopstvenim putem - do broja 1. Najvećeg proizvođača motornih vozila na svetu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

Rejting „Micubišijevih“ terenaca u Srbiji (i ostatku sveta) na visokom je nivou. Imidž je devedesetih godina gradio „pajero“, nemilosrdni osvajač loših podloga. Japanska fabrika nema nameru da kvari dobar glas. Iz tog razloga i u ovom lakom terencu postoji birač pogona. Snaga može da ide preko prednjih točkova, tu je automatska raspodela ili zaključavanje osovina na režim 50:50. Lepa tradicija pogona 4x4, koju još ne praktikuje sva konkurencija iz klase.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Kompozitor Antonio Vivaldi je tako nazvao svoj koncert za violinu i orkestar, Italijani picu, a Nemci su termin „četiri godišnja doba“ upotrebili u marketinške svrhe, odnosno da u tri reči predstave novu „Mercedesovu“ E klasu kabriolet. Da ne bude zabune, ne radi se o modelu koji nije postojao u „Mercedesovoj“ ponudi, već se umesto „CLK kabrio“, kao na prethodne dve generacije, danas koristi jasnija oznaka E kabriolet.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs

“Novosti” na prezentaciji novih aduta “Forda” modela “C-maks” i “grand C-Maks” u francuskoj Provansi

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Minivanovi nikada ne bi pobedili na izboru za „mis automobil“, već bi zauvek ostali u grupi simpatičnih, pametnih takmičara čija lepota dolazi iznutra. Zbog toga su višenamenska vozila (MPV) dugo bila noćna mora za dizajnere koji su ih iz osvete odrađivali jednom rukom. Napred i nazad branici i svetla, u sredini kocka, i gotovo. Slika o minivanovima i danas bi sigurno ostala nepromenjena, da sve veći broj kupaca nije poželeo da sedi za volanom prostranog i bezbednog porodičnog automobila koji ne liči na sudaraljke iz lunaparkova.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Ime je isto. “Ševrolet spark”. Sve ostalo su u “Ševroletu”, promenili. Novi “spark” je porastao, bolji je, opremljeniji, ekonomičniji i atraktivniji.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Otrov je ponovo spakovan u maloj boci!

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Francuski “lav” je dozvolio svojim dizajnerima i inženjerima da se razmahnu i rezultat je, zvanično najlepši automobil na svetu, i to u izboru nemačkih dizajnera, koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Kada smo prvi put videli novu “opel astru”, a prethodno već “inspirisani” prethodnim izdankom kuće iz Raselshajma “opel insignijom”, ponovo smo bili u dilemi: kako je uopšte “Opel” dospeo u takve finansijske neprilike kada ima ovakve modele?

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

„Seat“ se još početkom 21. veka povukao iz segmenta malih karavana nakon što se model „kordoba vario“ nije proslavio u oštroj konkurenciji.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Lep! Na prvi (i svaki drugi) pogled! Tu dileme nema. "Sitroen" je opet, nekako uspeo da prevaziđe sam sebe i da opet napravi automobil za kojim će se svi okretati. A srećnici za volanom uživati.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Izuzetne vozne osobine bile su i ostale zaštitni znak „forda mondea“ čija je četvrta generacija redizajnirana i krajem avgusta predstavljena na Salonu u Moskvi. Samo nekoliko dana posle svetske premijere imali smo priliku da u Minhena proverimo šta je to novo i vredno pažnje u „mondeu“, odnosno drugačije od nikada jače konkurencije u srednjoj klasi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

Trendset klasa dobila je snažnog igrača. Za ulicu Strahinjića bana iz „Sitroena“ stiže nova senzacija, zove se DS3.

 (Dalje)