home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na skeneru "Novosti" nova “mazda 2”: novi automobil iz Hirošime dokazuje da emocije mogu da se utkaju i u “par metara lima”. Primenjene brojne inovativne tehnologije

 (Dalje)



Prilikom obnove svog SUV modela "CR-V", Honda je puno pažnje posvetila obnovi tehnike. Na testu se našla varijanta sa jačim bi-turbo dizel motor od 160 KS, pogonom na svim točkovima i pretposlednjim paketom opreme

 (Dalje)

Prvi utisak je da je “reno kađar” novi adut francuskog giganta u C segmentu - krosovera, “kadar svuda stići i na strašnom mestu postojati”...

 (Dalje)

Jedinstvo različitosti

Iako se gotovo identičnim argumentima bore za naklonost kupaca, FIAT 500X i Jeep Renegade se obraćaju različitoj kategoriji vozača. Stilom i filozofijom bitno su različiti - Renegade je kompaktni krosover koji snažno podseća na izvorni Jeep Willys dok je 500X simpatičan urbani „šarmer“. Pogađate, oba modela imaju snažne argumente!

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Pre pet godina Dodge Viper ACR (American Club Racing) je šokirao javnost i oborio rekord za serijske automobile na čuvenoj nemačkoj stazi Nirburgring. Sa vremenom od sedam minuta i 12 sekundi, Viper ACR je iza sebe ostavio mnogo poznatije i skuplje rivale, kao što su Lexus LFA Nurburgring Package, Porsche 911 GT2 RS, Maserati MC12, Pagani Zonda, Ferrari Enzo i mnoge druge.

 (Dalje)

Dizajnirana u Francuskoj, inženjerski razvijena u Belgiji i izrađena u Velikoj Britaniji, dakle kompletno stvorena u Evropi, Toyota Avensis se u tri generacije, od prvog predstavljanja krajem 1997. godine, pojavila na putevima Starog kontinenta u preko 1.711.800 primeraka.

 (Dalje)

Korak po korak, segment po segment, uz provereni recept “kvalitet po pristupačnoj ceni”, i rumunska “Dačija” pod okriljem francuskog giganta “Renoa” polako širi paletu svojih vozila.

 (Dalje)

Iako pripadnik C-segmenta, raspolaže veoma dobrim performansama. Stabilnost i kočenje su u samom vrhu klase, dok je potrošnja neverovatno mala

 (Dalje)

Krosoveri i SUV modeli postaju sve popularniji među kupcima a reno je među prvima prilagodio neke svoje modele ovakvom trendu. "Senik" je još u prvoj generaciji imao 4x4 verziju, dok je u trećoj u ponudi "iks-mod" varijanta sa kojom je teško zaglaviti se

 (Dalje)

Nije velika novost da modeli Škode mogu da se pohvale svim onim ključnim karakteristikama koje VW grupu stavljaju u sam vrh svetske industrije. Naravno, prisutni su i neki kompromisi koji ne utiču previše na komfor, ali su bitni za osetno niže cene u odnosu na ostale brendove kao što su Folksvagen i Audi.

 (Dalje)

Bavarsko proročanstvo!

Zaviriti u sutrašnjicu automobilske industrije nikada nije bio lak posao. BMW poslednjih godina to pokušava “brušenjem” sve popularnije “i” game modela, a najnoviji i8, kao da jasno definiše pravac razvoja sportskih automobila

 (Dalje)

Novi, odnosno, restilizovani Auris izašao je na “bojno polje” u C segmentu ovih dana, i to Belgiji, u blizini mesta Waterloo, gde se pre tačno 200 godina, odigrala čuvena bitka. Tako, simbolično, sada japanski proizvođač nastavlja svoju borbu za još veći tržišni udeo u Evropi...

 (Dalje)

Jedan rezervoar EKOnomy dizel goriva bio je dovoljan da luksuzna Volkswagenova limuzina prođe svim auto-putevima Srbije, i to u oba pravca

Koliko ono kilometara auto-puteva ima Srbija?! Mislim, onih pravih auto-puteva, po svetskim standardima… Ehhh! Pa, prema podacima JP “Putevi Srbije”, državnih puteva I A reda, što je naš zvaničan naziv za auto-put, imamo u ukupnoj dužini od 667,36 km. Da li je to malo ili mnogo, za jednu evropsku zemlju na početku 2015. godine, neću da komentarišem, ali je u svakom slučaju dovoljno za jedan nešto drugačiji izazov!

 (Dalje)

Test Novosti: “Fijat 500X 1.6 MJT2” novi adut torinskog giganta. Ima dve različite verzije sa dve “različite duše”, kako to vole da kažu Italijani. Jedna je više “velegradska”, dok je druga idealna za terenske uslove

 (Dalje)

Minhen - Pastuvi su se okupili na Minhenskom aerodromu. Čekaju nas dva rasna primerka - kabriolet i još ljući "mustang V8", oba sa manuelnim menjačem! Nekoliko krugova u "toples" verziji sa spuštenim krovom bilo je dosta, a onda smo se usmerili ka "siledžiji" koji broji 421 konjsku snagu pod radnim nazivom "fastbek".

 (Dalje)