Svaki četvrti automobil registrovan u Srbiji je proizveden u Zastavi

Preuzeto sa : 24sata.rs
Od 1,5 miliona registrovanih automobila u Srbiji pravna lica poseduju 114.722, dok je u vlasništvu građana 1,47 miliona. Među njima su najbrojniji „Zastavini” modeli, od kojih je registrovan svaki četvrti ili oko 360.000 vozila. Slede 209.184 „Folksvagena”, zatim 193.704 „Opela” i 128.646 „Fijata”.

Stari VW Polo se i dalje prodaje u Južnoj Americi, a sada je doživeo i manje doterivanje.

U Jaguaru ozbiljno razmatraju opciju povratka u prestižno takmičenje 24 sata Le Mana sa koga su se povukli pre punih dvadeset godina.
Automobili u Srbiji stari u proseku više od 14 godina

Preuzeto sa : Novosti.rs
Na drumovima naše zemlje „caruju“ automobili stari u proseku više od 14 godina. Kupovna moć uslovljava spori oporavak voznog parka u Srbiji. Sadašnjim tempom kupovine novih vozila, vozačima u Srbiji će za obnovu voznog parka biti potrebno punih 40 godina!

Preuzeto sa : NSautomobili.com
Magyar Suzuki Corporation Ltd, sa sedištem u Esztergomu, je u četvrtak 14. jula proslavio značajan jubilej - dvomilionito vozilo koje je sišlo sa proizvodne trake. Suzukijeva investicija u Mađarskoj je počela sa radom još 1991. godine, kada je položen kamet temeljac za novu fabriku.

Preuzeto sa : Politika.rs
Šta se dešava ako otputujete na letovanje u Grčku, pa vam auto „čukne” Francuz? A šta da radite ako je u drugom automobilu bio Grk? Procedura se u ova dva primera razlikuje, ali je u oba slučaja peripetija oko naplate osiguranja mnogo manja ako pozovete policiju, nego ako pokušate da se nagodite oko krivice, čak i u slučaju minimalne štete.

Volkswagen je 15. jula u Puebla fabrici u Meksiku i zvanično startovao sa proizvodnjom nove Bube, koji je premijerno predstavljena u aprilu ove godine na Salonima u Šangaju i Njujorku.

Još jedna pobeda Honde u šampionatu 2011. Ovog puta nije u pitanju Stoner, koji je završio treći, već njegov klupski kolega Deni Pedroza.
Oštećenja saobraćajnica, zbog kojih je moguće izgubiti i kontrolu nad vozilom, ponekad je lako prevideti, ali nekako sumnjamo da vozač ovog Ford Explorera nije uočio pružni prelaz

Ekonomska kriza koja drma Italiju neće uticati na poslovanje „Fijata, Banke Inteze, Unikredit banke, „Benetona“ i ostalih italijanskih kompanija koje su već u Srbiji.