
Pokrenuti proizvodnju automobila nije lako. Tu je niz logističkih problema, ali i finansijskih. Američki proizvođač električnih automobila Rivian gubi 33 hiljade dolara na svakom vozilu koji proda.

Da bi posedovao automobil u Singapuru, potencijalni kupac mora da licitira za sertifikat koji sada košta 106.000 dolara, što je, recimo, ekvivalentno ceni četiri automobila Toyota Camri u SAD, pošto je oporavak posle pandemije podigao cenu sistema kvota za vozila u gradu-državi na istorijski maksimum.
‘Električni automobili su gomila besmislica koje nameće Evropska unija. To je čisti poklon Kinezima‘

Još krajem prošle godine italijanski ministar saobraćaja Matteo Salvini je kritikovao planiranu zabranu Evropske unije za nove automobile s motorima s unutrašnjim sagorevanjem od 2035. godine.

Tesla nije na kraju održao događaj isporuke za svoj Cybertruck u trećem kvartalu 2023. kao što se nadao izvršni direktor Elon Musk. „Očekujemo da ćemo imati događaj povodom isporuke, odličan događaj verovatno u trećem kvartalu“, rekao je Musk u aprilskom pozivu kompanije o zaradi. „Primopredaja Cybertruck-a… nadamo se da će biti krajem trećeg kvartala ove godine“, dodao je kasnije u pozivu.

Kia je novi K3 pre nekoliko meseci prvo predstavila u sedan verziji, a sada stiže i K3 u hatchback formi sa 5 vrata.

Šta se krije iza izveštaja o neuobičajeno velikom broju povreda na radu u Teslinom pogonu u Brandenburgu? Kompanija za sada ne daje odgovore, a sindikati i Ministarstvo rada su alarmirani.
Popravku želeli da mu naplate 39.000 evra. Pogledajte kako je sredio oštećenje

Detailing je danas sve popularniji, što uključuje i manja oštećenja laka. Kod većih oštećenja još uvek je najčešća klasična popravka kod limara i lakirera.