
Klub Renault 4 Serbia organizuje okupljanje vlasnika i ljubitelja "četvorki" u Novom Sadu, u nedelju 30. septembra 2007. godine, sa početkom u 9:30 na parkingu (pored fontane) ispred glavnog ulaza u supermarket Rodić koji se nalazi pored auto-puta Novi Sad - Subotica. Ukratko o okupljanju: početak u 9:30, doček učesnika do 11:00, nakon toga sledi defile kroz grad do Mišeluka, kako bismo pogledali trke. Oko 15:00 nakon završetka trke, provozaćemo se po stazi, potom sledi povratak u grad na još jedan defile, sa mogućim stajanjem, kako bi nas što više prolaznika primetilo i konačno povratak u Rodić na nedeljni ručak. Tu će biti i proglašenje pobednika raznih igara u kojima ćete učestvovati.
Prijave za okupljanje možete ostaviti ovde. Vidimo se na okupljanju.
Klub Renault 4 Serbia
Citroen je najavio novu verziju svog modela C2 VTS, i to sa 1,6 litarskim
HDi dizel agregatom, što je prvi put da pod haubom sportskog C2 VTS modela kuca
dizelsko srce. Motor razvija 81kW/110KS i 260Nm obrtnog momenta (pri samo 2000
o/min.), a sa njim C2 1,6HDi VTS postiže maksimalnih 193 km/h, dok ubrzanje do
100 km/h traje 9,4 sekunde. Snaga se preko 5-stepenog manuelnog menjača prenosi
na prednje točkove. Uz sportski imidž i skromnu potrošnju, ovaj C2 se odlikuje i
malom emisijom CO2, koja iznosi 119 g/km. Od standardne opreme treba pomenuti klima
uređaj, alarm, četiri vazdušna jastuka, ABS, EBD (elektronska distribucija
kočione sile), ESP (elektronska kontrola stabilnosti) i 16-inčne
"Cheetah" aluminijumske felne. Novi C2 1,6HDi VTS u Velikoj Britaniji
tokom septembra sa promotivnim popustom treba platiti 10.995 funti, dok redovna
cena iznosi 13.400 funti.

Renault je na upravo završenom salonu automobila u Frankfurtu publici prikazao i koncept novog 3,0 litarskog V6 dCi turbo-dizel motora, razvijenog u saradnji sa Nissanom. Motor je namenjen većim i ekskluzivnijim modelima Renault-Nissan alijanse, štu u Renaultovom slučaju znači modelima Vel Satis i Espace, a dobiće ga i nova Laguna. Novi dCi agregat će biti ponuđen u dve verzije, slabijoj sa 170kW/231KS i jačoj sa 195kW/265KS. Slabija varijanta raspolaže sa maksimalnim obrtnim momentom od 450Nm, a snažiji sa 550Nm (u rasponu od 1750 do 3500 o/min.), a zanimljivo je da crveno polje počinje tek na 5200 o/min. Ovaj agregat se inače bazira na već proverenom 2,0 dCi agregatu, sa kojim čak deli i 25 % svih delova, a odlikuju ga kompaktne dimenzije i DPF filter čestica čađi.

Sa montažnih traka General Motorsovog postrojenja "Arsenal" u Sankt Peterburgu, sišla je prva Opel Antara napravljena u Rusiji, a kako se očekuje, tokom 2008. godine u najvećoj zemlji sveta biće napravljeno oko 2500 primeraka ovog SUV modela. Iz ovog postrojenja izlaziće dve verzije Antare: sa 2,4 i 3,2 litarskim motorima i 140, odnosno 227KS. U istoj fabrici se inače od prošle godine sklapa i Antarin brat blizanac - Chevrolet Captiva. Ovde treba napomenuti da General Motors gradi i novu fabriku u mestu Shushary, u kojoj će 900 radnika od kraja 2008. proizvoditi oko 70.000 vozila godišnje. Što se tiče pozicije Opela u Rusiji, o tome najbolje govore brojke o prodaji za prvih osam meseci ove godine. Naime, u ovom periodu Opel je Rusima prodao 40.000 automobila ili 278 % (!) više nego u istom periodu prošle godine. Danas je Opel najbrže rastući strani brend u Rusiji, a imajući u vidu da je Rusija postala peto po veličini auto tržište u Evropi, ova činjenica i te kako dobija na značaju. Budući da je prodaja SUV-ova u Rusiji u stalnom porastu (trenutno zauzimaju 19 % tržišta), u GM-u su uvereni u veliki uspeh Opel Antare na ruskom tržištu.

Odgovor Subaru Imprezi WRX STi stiže u vidu novog i nestrpljivo očekivanog Mitsubishija EVO X, koji će svetsku premijeru (kao i pomenuta Impreza WRX STi uostalom) imati na predstojećem salonu automobila u Tokiju (traje od 27.10. do 11.11.) U Japanu će se EVO X prodavati u dve varijante; kao GSR (bazna verzija) i MR, a obe će raspolagati sa 2,0 litarskim 4-cilindričnim MIVEC4 turbo motorom od 220kW/295KS i 407Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi tačno 5 sekundi. Osnovni GSR bi trebao da košta oko 30.000 američkih dolara, dok će MR (ima novi SST sekvencijalni menjač sa duplim kvačilom) imati cenu od blizu 40.000 dolara. Kao što vidi na ovim zvaničnim slikama (konačno je dostupna i oficijelna slika unutrašnjosti), serijska verzija desete evolucije ovog modela se ne razlikuje od prototipova Concept X i Prototype X, predstavljenih na salonima u Tokiju 2005. i u Detroitu 2007. godine. Dakle, ovde nema iznenađenja, dizajn je agresivan i nagoveštava šta se krije ispod limenog oklopa (naročito se ističe namrgođen prednji kraj, otvori za vazduh na haubi motora i prednjim blatobranima, kao i veliko zadnje krilo). U Japanu će se ovaj sportski sedan i dalje zvati Lancer Evolution X, za razliku od običnog porodičnog Lancera, koji se u toj zemlji plasira kao Galant Fortis. Novi EVO X raspolaže Mitsubishijevim S-AWC (Super All Wheel Control) sistemom za kontrolu trakcije i novom generacijom integralnog AWD (All Wheel Drive) pogona, koji zajedno poboljšavaju upravljanje, kontrolu i stabilnost automobila. Nov je i već pomenuti automatizovani manuelni menjač sa 6-stepeni (Sport Shift Transmission) i duplim kvačilom, koji po fabričkim tvrdnjama nudi brže "šaltovanje" i manju potrošnju u odnosu na prethodni konvencionalni ručni menjač.

Novi CLR X530 predstavlja odgovor tjuning kuće Lumma Design na slične prerade ovog BMW-ovog SAV (Sports Activity Vehicle) modela od strane nemačkih kompanija Hamann i AC Schnitzer, koji su u poslednjih mesec dana privukli prilično veliku pažnju javnosti. Lummin CLR X530 karakteriše agresivan aerodinamički kit (modifikovan prednji branik sa integrisanim spojlerom i velikim otvorima za vazduh, široki pragovi, revidirani zadnji branik sa četiri završetka novog sportskog izduvnog sistema, zadnji krovni spojler, proširenja blatobrana i nova hauba motora), ogibljenje spušteno za 40 mm, točkovi Racing 1, Racing 2 i Racing 3 (veličine 22 inča i sa Toyo ili Yokohama gumama), doterana unutrašnjost, kao i pojačani 4,8 litarski motor. Ovaj V8 agregat je revidiranom elektronskom kontrolnom jedinicom motora dobio dodatnih 21kW/28KS, pa sada umesto standardnih 261kW/355KS i 475Nm obrtnog momenta, razvija 289kW/383KS i 510Nm, dok je i najveća brzina porasla za 15 km/h (sada 255 km/h). Međutim, tu nije kraj jer Lumma Design za salon tjunera u Essenu sprema još snažniju varijantu ovog agregata, koji će raspolagati sa svih 530 konja.

Porsche je kupcima, koji uvek traže nešto više, ponudio tzv. Powerkit, odnosno fabrički tjuning paket za povećanje snage motora modela 911 Carerra S. Redni šestocilindraš u ovom modelu umesto standardnih 257kW/350KS, sada raspolaže sa 276kW/376KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,6 sekunde, a sprint do 200 km/h traje 14,9 sekundi. Naravno, veća je i maksimalna brzina, koja sada iznosi tačno 300 km/h. Porscheov Powerkit podrazumeva i novi sportski izduvni sistem, koji je osim za povećanje snage motora, zaslužan i za još "življi" zvuk ove "Jedanaestice".

Američki Roush Performance je lansirao novu verziju Fordovog Mustanga, nazvanu Roush 428R Mustang, koji će biti ponuđen kupcima u oktobru ove godine ali u limitiranoj seriji od samo 200 primeraka (svaki primerak će naravno imati sertifikat o autentičnosti). Ovim modelom Roush Performance samo nastavlja niz, koji je prošle godine započeo model Roush 427R, a 2009. će stići i verzija Roush 429R (Roush 427R ostaje u programu i u 2008. godini, a predstavlja najpopularniji Mustang, koji je Roush ikada ponudio tržištu). V8 motor sa kompresorom razvija 435KS i 542Nm obrtnog momenta, a nudi se u kombinaciji ili sa 5-stepenim manuelnim menjačem ili automatskom transmisijom. Tu su i doterano ogibljenje (između ostalog novi amortizeri i opruge), jače kočnice, novi izduvni sistem, atraktivniji aero body kit (modifikovani branici, napadniji prednji spojler, zadnje krilo, otvor na haubi), petokraki 18-inčni točkovi sa odgovarajućim setom guma i jedinstvena 428R grafika na karoseriji. Unutrašnjost je obogaćena, između ostalog, kožnim sportskim sedištima, aluminijumskim pedalama i ekskluzivnim patosnicama.
Francuski proizvođač je proteklog vikenda na trkačkoj stazi Magny-Cours (prilikom održavanja "World Series" takmičenja) lansirao novu "World Series by Renault" verziju svog sportskog Clia RS, koji se odlikuje poboljšanim performansama i voznim osobinama. To je postignuto pre svega promenjenim prenosnim odnosima u petom i šestom stepenu manuelnog TL4 menjača, kao i smanjenom težinom (iz standardne opreme su izbačeni klima uređaj, el. retrovizori i keycard sistem). Clio Renault Sport "World Series by Renault" pokreće 2,0 litarski motor sa 145kW/200KS pri 7250 o/min. i 215Nm obrtnog momenta pri 5550 o/min., što znači da specifična snaga iznosi 100KS i 108Nm po litri zapremine motora. Od 0 do 100 km/h ovaj Clio stiže za 6,9 sekundi, četvrt milje (402 metra) prelazi za 15 sekundi, dok mu maksimalna brzina iznosi 223 km/h (standardni Clio RS može 215 km/h). Prosečna potrošnja je po fabričkim podacima 8,4 litra na 100 km. Clio Renault Sport "World Series by Renault" se isporučuje sa pet različitih boja (Glacier White, Dynamo Blue, Toro Red, Profond Black i Monaco Blue), već poznatim aerodinamičkim paketom (spojleri, pragovi, zadnji difuzor, prednji blatobrani sa otvorima za vazduh), 17-inčnim mat crnim točkovima sa Continental Sport Contact 3 gumama (dimenzija 215/45 R 17), kao i "World Series by Renault" dekorativnim elementima. Ostale opcije obuhvataju vazdušne zavese, klima uređaj, svetla za maglu napred, Recaro sedišta i tzv. Cup šasiju (kraće i tvrđe opruge). Za ovaj Clio u Francuskoj treba platiti 21.900 evra.

Poštovani,
OpelClubSerbia (OPCS) Vas poziva da u nedelju 07.10.2007 godine dođete da zajedno sa nama, članovima OPCS-a, učestvujete na godišnjem skupu našeg kluba, ali i da obeležimo dvogodišnjicu postojanja kluba. Ovom prilikom ćemo Vam predstaviti nas kao klub, pokazati šta smo do sada uradili, prezentovati naš promo materijal, organizovati „neobična i zanimljiva takmičenja“, podeliti simbolične nagrade... Nastavak druženja će biti u restoranu FK „Polet“, gde je OPCS već dogovorio određeni meni za goste našeg skupa.
1. skupljanje članova i pozvanih gostiju na parkingu hale „Pionir“ od 13:30
do 14h (naravno da će se kašnjenje tolerisati, akademskih 15 minuta)
2. neobavezno druženje, prezentovanje disciplina takmičenja kao i
popisivanje takmičara, predstavljanje promotivnog materijala,
takmičenja, proglašenja pobednika, dodela nagrada...od 14 do 16h
3. Polazak ka restoranu FK „Polet“ koji se nalazi 4 Km od parkinga hale
„Pionir“ 16:30
4. Oko 17h se planira da se zasedne u restoran, a nakon toga se druženje može
svrstati pod slobodne aktivnosti...
Na parkingu će se skupljati novac za obezbeđen meni u restoranu. Da bi se moglo
rezervisati dovoljno mesta u restoranu potrebno je da se prijavite najkasnije
do 01.10.2007 godine, na našu email adresu
opelklubsrbija@gmail.com ili na
tel +381 64 4 33 6666. Potrebno je da napišete svoje ime i prezime i broj osoba koje će biti u restoranu. Dobro nam
došli i vidimo se.

Zastupnik Porschea za Veliku Britaniju nudi novu, Sport Edition verziju Porsche Boxstera i Boxstera S, koji se odlikuju Porscheovim PASM elektronski kontrolisanim aktivnim vešanjem i SportDesign stajling paketom. Takođe, Boxster je umesto 5-stepenog manuelnog menjača dobio manuelnu transmisiju sa 6 stepeni prenosa, koja je inače standard za model Boxster S (taj Boxster S se nudi i sa opcionom Tiptronic S transmisijom). Poenta cele Sport Edition serije jeste pružiti još veće uživanje u vožnji, a u kombinaciji sa atraktivnijim vizuelnim nastupom, odnosno poboljšanom aerodinamikom i dinamičnijim look-om. Za privlačniji stajling eksterijera brine se modifikovani prednji branik sa krilcima, revidirani zadnji kraj sa difuzorom i podešavajuće zadnje krilo. Boxster Sport Edition pokreće 6-cilindrični, 2,7 litarski bokser motor sa 180kW/245KS i 273Nm obrtnog momenta (u rasponu od 4600 do 6000 o/min.), a Boxster S Sport Edition 3,4 litarski agregat sa 217kW/295KS i 340Nm. Cena za Boxster Sport Edition iznosi 36.450 funti, a za Boxster S Sport Edition 43.110 funti.

Lotus je objavio detalje o svojoj najnovijoj specijalnoj verziji modela Exige S, nazvanoj Club Racer, koja će biti proizvedena u limitiranom broju od samo 25 komada po ceni od 39.950 funti. Exige S Club Racer, sem Sky-blu plave boje i crnih trkačkih traka (podsećanje na Lotusovu trkačku eru šezdesetih godina prošlog veka), karakterišu i točkovi crne boje i veliko zadnje krilo, kao i crna koža u unutrašnjosti sa efektom karbon fibera. Kao i ranije, poenta modela Exige je uživanje u "fenomenalnim performansama i upravljivosti", za šta su zaslužni kako aerodinamički paket, tako i 1,8 litarski motor sa kompresorom i interkulerom, koji razvija 218KS prti 7800 o/min. i 215Nm obrtnog momenta pri 5500 o/min (ali je 80 % momenta dostupno već pri 2000 o/min.).

I maleni Smart ForTwo je prošao kozmetički tretman kod nemačke tjuning kuće Cobra Technology & Lifestyle, koja je poznata pre svega po doterivanju terenskih modela. Tako je ovaj gradski automobil(čić) opremljen atraktivnim stilskim elementima, poput bul bara napred (košta 474 evra), novih pragova (prečnika 48 mm i sa cenom od 506 evra) i dodatne zaštite zadnjeg branika (317 evra). Naravno, ovi elementi (svi od nerđajućeg čelika) zadovoljavaju sve propise EU o bezbednosti pešaka, a mogu se montirati i na Coupe i na Cabrio verziju Smarta. Za dinamičniji izgled u odnosu na standardni model, brinu se i novi atraktivniji aluminijumski točkovi, a za sve ove elemente Cobra Technology & Lifestyle daje i garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.

Kako je većina prodatih SUV automobila u Evropi opremljena savremenim dizel agregatima, tako će i Mazda od sredine sledeće godine u Evropi proširiti paletu motora u svom atraktivnom SUV modelu CX-7 novim turbo-dizelašem, nastalim u kooperaciji Forda (vlasnika Mazde) i francuske PSA grupacije (Peugeot i Citroen). Radi se o 2,2 litarskom agregatu, koji se, između ostalog, već ugrađuje u SUV modele Peugeot 4007 i Citroen C-Crosser. Motor razvija 115kW/156KS i 380Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min., a ima turbinu promenljive geometrije i filter čestica čađi. Dosad se inače ovaj Mazdin SUV (kod nas košta od 33.599 evra sa PDV-om pa na više) prodavao samo u verziji sa 4-cilindričnim 2,3 litarskim turbo benzincem od 190kW/258KS i 350Nm, uparen sa menuelnim 6-stepenim manuelnim menjačem.
Naručeno 1300 Opel Astri Classic II

Izvor : www.tanjug.co.yu
Za poslednjih mesec i po dana u Srbiji je naručeno više od 1300 automobila
Opel Astra Classic II, kažu u preduzeću Zastava AGeM. Direktor tog preduzeća
Zoran Stošić je rekao da je od početka avgusta kupcima isporučeno oko 700 Opel Astri
Classic II, dok će preostalih 600 vozila biti predato u toku ovog meseca. Naglašavajući
da je interesovanje kupaca najveće u Beogradu i Novom Sadu, a potom iz
centralne i drugih delova Srbije, Stošić je kazao da se uporedo sa Opel Astrom Classic
II u manjem procentu uvozi i prodaje noviji model tog automobila Opel Astra H.
"Trend dobre prodaje ovog automobila, započet početkom avgusta, nastavlja
se, što znači da je naše tržište i te kako zainteresovano za Astru Classic
II", rekao je Stošić i dodao da će za montažu tog modela u Kragujevcu,
koja će početi krajem iduće godine, deo sredstava biti obezbeđen i od prodaje tog
vozila na tržištu Srbije. Stošić nije mogao da precizira iznos provizije koju
Zastava dobija prodajom tog Opelovog automobila, koji se uvozi bez carine, jer
je to poslovna tajna. On je kazao i da će se montažne linije i oprema za
sklapanje karoserije Zastave 10 koristiti u velikoj meri za montažu automobila
sa oznakom Opel, koji će u Kragujevac stizati u delovima i sklopovima. Inače, ugovorom između General Motorsa i
Zastava automobila, koji važi do 2012. godine, predviđena je proizvodnja 30.500
Opelovih vozila, i to tako što će sa traka u kragujevačkoj fabrici prvo
silaziti Astra Classic II, a potom i drugi modeli.