home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ono što su mnogi priželjkivali još od septembra prošle godine, kada je prelepi kupe Peugeot 308 RC Z prvi put kao koncept predstavljen javnosti na salonu automobila u Frankfurtu, postaće realnost već sledeće godine. Naime, generalni direktor Peogeota Jean-Philippe Collin je na salonu automobila u Lisabonu i zvanično potvrdio da će konačna serijska verzija ovog automobila biti izložena na jesen 2009. godine na salonu u Frankfurtu, a da će njegova prodaja startovati početkom 2010. godine. Kao što mu i samo ime kaže, 308 RC Z je napravljen na bazi standardnog Peugeota 308 ali se odlikuje daleko privlačnijim dizajnom, koja podseća i na Audijev TT. Koliko god da je obični 308 hatchback bio kritikovan zbog prevelike sličnosti sa prethodnikom 307 i manjim modelom 207, toliko je 308 RC Z Concept oduševio svojim dizajnom, koji nalikuje na zver, spremnu da skoči svakog trenutka. Dizajn bi ukratko mogao da se opiše kao moćan, dinamičan i beskompromisan. Osim već poznate prednje "njuške" francuskog lava, pažnju privlače veliki lukovi blatobrana, 19-inčni alu točkovi (gume Michelin Pilot Sport PS2 245/40 R19), zanimljivo oblikovan i nizak krov (zato ovo i jeste 2+2 coupe sa pomoćnim zadnjim sedištima), originalna zadnja (LED) svetla i dvostruki (centralni) završetak izduvnog sistema. Unutrašnjost nije toliko originalna kao spoljašnjost, mada je upotrebom aluminijuma, hroma i kože dobijen čist i elegantan dizajn interijera. Naime, 308 RC Z zadržava isti prednji panel kao i serijski 308, sem nekoliko sitnica u vidu sata postavljenog umesto centralnog otvora za ventilaciju ili doterane centralne konzole. Najviše pažnje u stvari zaslužuju nova sportska sedišta, koja su naravno obložena kožom. 308 RC Z ima isto međuosovinsko rastojanje i dužinu kao i klasični 308, dok širina iznosi 1840 mm (+25 mm), a visina samo 1320 mm. Zahvaljujući obilatoj upotrebi aluminijuma i karbona (zadnje staklo je od polikarbonata), 308 RC Z je težak samo 1200 kg, što mu omogućava maksimalnu brzinu od 235 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje tačno 7 sekundi. Pri tom, prosečna potrošnja iznosi 6,7 litara na 100 km, a emisija CO2 160 g/km. Motor je zajednički proizvod BMW-a i grupacije PSA, odnosno to je 1,6 litarski turbo benzinac, koji umesto serijskih 129kW/175KS, ovde razvija 160kW/218KS i 280Nm obrtnog momenta (sa overboostom ta vrednost se penje na 300Nm). Serijska verzija će verovatno imati daleko širu paleta pogonskih agregata, a nemački AutoBild je nedavno najavio da bi cena ovog Peugeota trebalo da iznosi oko 23.000 evra.





Posle Audija TT FT-550 Twin Turbo sa snagom od 550KS, iz tjuning kuće HPA Motorsports stiže još jači TT. Naime, uz pomoć dva Garrettova turbo punjača, novih interkulera, reprogramirane elektronike motora i novog izduvnog sistema, snaga serijskog Audijevog 3,2 litarskog V6 motora je povećana na 565 konja (u paru sa S tronic menjačem). To je dovoljno da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 3,5 sekunde, a do 100 milja na sat (skoro 161 km/h) mu treba 8,4 sekunde. Kao i ranije, HPA Audi TT je ofarban u narandžastu boju kakvu koristi i Lamborghini Gallardo, a tu je opet još jedan Lamborghinijev "detalj" - vrata, koja se otvaraju u vis i koja ovaj Audi još više približavaju italijanskom superautomobilu. HPA je spolja dodao još 19 inčne felne sa Dunlop SP Sport Maxx gumama 255/35 i sportski izduvni sistem. Ono što se ne vidi na prvi pogled jesu pojačane kočnice kao i KW sportsko ogibljenje. HPA Motorsports za svoj rad na ovom Audiju naplaćuje oko 60.000 dolara.

 



Već posle promocije Audija A3 Cabriolet (održane krajem prošle godine) postalo je jasno kako će izgledati redizajnirana verzija aktuelnog Audija A3, tako da njegov izgled ne predstavlja neko veliko iznenađenje. Za restilizovani izgled se može slobodno reći da prati već poznati korporativni stil nemačke fabrike, tačnije stil novog Audija A4 i kupea A5. Drugim rečima, redizajnirani A3 dobija oštriji izgled prednjeg kraja, čemu doprinose pre svega karakteristična Audijeva "single-frame" maska hladnjaka, modifikovani branik i doterana svetla. Promene na boku automobila nisu brojne (izdvajaju se retrovizori sa žmigavcima, nove kvake na vratima i atraktivniji točkovi), a pozadi je obnovljeni A3 dobio modifikovana svetla i branik. Kao rezultat ovih promena, Audi A3 u verziji sa troja vrata je sada duži za 2,5 cm (dugačak je 4,24 metra), dok je A3 Sportback ostao na 4,29 metra dužine. Unapređena unutrašnjost se može kratko opisati kao sportsko elegantna, sa atraktivnim dizajnom, vrhunskim materijalima, odličnom ergonomijom, a tu su i bogatiji paketi opreme. Zapremina prtljažnika inače iznosi 350 litara kod trovratnog A3, odnosno 370 litara kod Sportbacka (sa oborenim zadnjim sedištima, korisna zapremina prtljažnika raste na 1080 litara kod verzije sa troja varta, a na 1100 litara kod Sportbacka). Što se pogonskih agregata tiče, redizajnirani A3 će se opremeti sa širokom paletom benzinskih i dizel agragata. Benzinci su 1.6 (75kW/102KS), 1.4 TFSI (92kW/125KS), 1.8 TFSI (118kW/160KS), 2.0 TFSI (147kW/200KS), 3.2 (184kW/250KS) i za sportski S3 model 2.0 TFSI agregat sa 195kW/265KS. Ponuda dizelaša obuhvata sledeće motore : 1.9 TDI sa 77 kW/105KS, 2.0 TDI od 103 kW/140KS i 2.0 TDI sa 125kW/170KS. Benzinac 1.6 se može dobiti i u verziji sa pogonom na etanol E85 gorivo, a dizelaš sa 105 konja u 1.9 TDI e modelu troši samo 4,5 litara dizela na 100 km. Skoro svi modeli se standardno opremaju šestostepenim manuelnim menjačima, sem 1.6 i 1.9 TDI, koji su opremljeni petostepenim ručnim menjačem i Audija A3 3.2, koji je dostupan sa S tronic transmisijom sa duplim kvačilom. S tronic je sada kao opcija dostupan u kombinaciji sa svim motorima (šestostepeni S tronic u modelima sa 6 cilindara, 2.0 TFSI i svim dizelašima, a sedmostepeni u verzijama 1.6, 1.4 TFSI i 1.8 TFSI). Quattro pogon na sva četiri točka se dobija uz modele 1,8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2 (standardno) i obe 2.0 TDI dizel verzije. Tu je i sistem kontrole vešanja Audi Magnetic Ride, koji vozaču dozvoljava da izabere između dva programa : "Normal" i "Sport". Sportski Audi S3 je od sada dostupan i kao Sportback verzija sa petora vrata, za čiji pogon je zadužen 2.0 TFSI motor sa 195 kW/265KS i 350Nm (u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem). Audi S3 Sportback (na četvrtoj slici) od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,8 sekundi (trovratni S3 5,7 sec), dok je maksimalna brzina elektronski limitirana na 250 km/h. U odnosu na standradne modele Audija A3, sportski S3 modeli se razlikuju po atraktivnijem aerodinamičkom paketu (branici, spojleri, pragovi, zadnji krovni spojler, agresivniji prednji gril, retrovizori u aluminijum look-u), za 25 mm spuštenim sportskim ogibljenjem, aluminijumskim točkovima od 18 inča, sportskim sedištima, aluminijumskim pedalama...Inače, nedavno je posle skoro pet godina proizvodnje, Audijevu fabriku u nemačkom Ingolštatu napustio jubilarni, milioniti primerak Audija A3 druge generacije, a od lansiranja prvog A3 1996. godine, ukupno je napravljeno nešto više od 1,9 miliona komada ovog modela. Proizvodnja druge generacije je počela u junu 2003. godine, 2004. ponudu je proširio A3 Sportback, a ove godine i A3 Cabriolet, koji se pravi u našem komšiluku – u Mađarskoj. Prodaja obnovljenog Audija A3 počinje ovog leta, po ceni koja u Zapadnoj Evropi startuje od 20.350 evra.



Izvor : www.blic.co.yu

Moda spajanja karakteristika više klasa automobila nije mimoišla ni „Mazdu“. Model CX-7 pripada grupi takozvanih krosovera, koji dizajnom podsećaju na terence, ali su po voznim karakteristikama bliži sportski orijentisanim karavanima. Pogon na sva četiri točka i povećan klirens (rastojanje od tla) dobro dođu na makadamu ili putevima prepunim "udarnih rupa", a sve drugo prepušteno je klasičnim of-roud vozilima.

„Mazdina“ ambicija, pri tom, bila je da CX-7 od direktne konkurencije odvoji izrazito sportskim karakteristikama. Mišićava karoserija, točkovi od 18 inča i dvostruki izduv u zadnjem delu najavljuju puno toga. Prava pretnja, međutim, stiže kada pokrenete turbo motor od 2,3 litra - maksimalne snage 260 konja. Četvorocilindrični benzinac s direktnim ubrizgavanjem goriva, inače, stari je znanac jer smo već imali priliku da ga upoznamo u MPS verzijama „šestice“ i „trojke“.

PRAVI SPORTISTA

Uprkos aktivnom pogonu na sva četiri točka, veoma ambiciozno kreiranom sistemu oslanjanja (napred: trougaona ramena, nazad višestruke veze) i primeni moćne elektronike - ili jednostavnije rečeno, lakom i preciznom upravljanju - već nakon nekoliko kilometara konstatovali smo da ovaj automobil nije za svakog. Startuje „kao oparen“, ubrzanja vas lepe za sedište, a sve to prati i zdrav, sportski zvuk koji samo dodatno doliva „ulje na vatru“. Manje ambicioznim vozačima smetaće evidentna „turbo rupa“ na nižim obrtajima, zbog čega će morati češće da upotrebljavaju šestostepeni menjač. S druge stane, kratki i precizni hodovi ručice očaraće sve koji vole da nagaze papučicu gasa.
Elektronski nadzor omogućava prilagođavanje pogona trenutnim uslovima na putu, pa se tako može voziti samo s prednjim ili na sva četiri točka (do 50 odsto snage na zadnjoj osovini). Sve se odvija potpuno automatski i ne zahteva bilo kakvo dodatno angažovanje vozača, kome u kritičnim situacijama pomažu i dinamička kontrola i nadzor proklizavanja, kao i kočni aparat visokog kapaciteta sa samoventilirajućim diskovima na svim točkovima!
Sjajne performanse plaćaju se, kao i uvek, visokom potrošnjom goriva. Prosek u ekstremnim situacijama ume da skoči i na 18,5 litara bezolovnog benzina na 100 kilometara pređenog puta, ali tako nešto je naprosto neminovnost kod sportskih automobila. Nevolja je što se manje ambicioznim vozačima ne nudi alternativa, pa ovu „mazdu“ (za sada) možete kupiti samo s benzinskim turbo motorom ili na nju jednostavno zaboraviti.

LUKSUZAN ENTERIJER

Paket „revolušn“ ne nudi ništa revolucionarno kako ime govori, ali je zato njegov sadržaj izuzetno bogat. U vozilo se ulazi bez upotrebe ključa. „Smart kard“ sistem omogućava i startovanje motora okretanjem tastera postavljenog uz upravljač, a sve što je neophodno da učinite sastoji se u tome da vam je kartica u džepu ili torbici. Sedišta su obložena kožom, kao i trokraki upravljač s „klavirsko“ crnim ukrasima i komandama info i audio sistema na gornjim polugama. Posebno zadovoljstvo predstavlja „Bouz“ s devet zvučnika, iz kojih grme takvi basovi da podrhtavaju sedišta. Tu je i sistem za programiranje putne brzine (tempomat), pa dodatno grejanje prednjih fotelja, alarm, automatsko aktiviranje svetala i brisača, kao i niz drugih pikanterija - osim senzora za parkiranje za koje se mora doplatiti iako je ovo CX-7 s najreprezentativnijim paketom opreme na tržištu.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

motor četvorocilindrični, zapremina 2.261 ccm, maks. snaga 191 kW (260 KS) pri 5.500 o/min., maks. obr. moment 380 Nm pri 3.000 o/min., pogon integralni, menjač šestostepeni, dužina 4.675 mm,  širina 1.870 mm, visina 1.645 mm, međuos. rastojanje 2.750 mm, masa 1.770 kg, prtljažnik 455/1.348 litara, rezervoar 69 litara, pneumatici 235/60 R18, maks. brzina 210 km/h, ubrzanje 0-100 km/h 8,0 sekundi, potrošnja 10,2 l/100 km, gorivo bezolovni benzin.

CENA I OPREMA TEST VOZILA

Mazda CX-7 Revolution: ABS, EBD, EBA, DSC, TCS, frontalni i bočni erbegovi, vazdušne zavese napred i nazad, imobilizator, „smart kard“ za startovanje motora i ulazak u vozilo bez ključa, servo-upravljač (podesiv po visini i dužini stuba), putni računar, električne komande za prozore, audio-sistem „Bose“ 6XCD/MP3 s devet zvučnika i komandama na upravljaču, tempomat, deljiva zadnja klupa u odnosu 60:40 odsto, tonirana termoizolaciona stakla (zadnja dodatno zatamnjena), automatski klima-uređaj, kožne obloge upravljača i ručice menjača, kožna sedišta s električnim komandama za vozačko i dodatnim grejanjem napred, 2X ISOFIX nazad, električno podešavanje i grejanje spoljnih ogledala, prednja i zadnja automatsko aktiviranje svetala i uređaj za pranje, kišni senzor, svetla za maglu, laki naplaci, rezervni točak manjih dimenzija, alarm s nadzorom unutrašnjosti... Cena test vozila s uračunatim PDV-om je 36.799 evra.

Autor : Aleksandar Andrić



Toyota je juče saopštila da je u prvom kvartalu ove godine prodala ukupno 2,41 miliona vozila, što predstavlja rast od 2,7 % u odnosu na isti period prošle godine, kada je plasirano 2,35 miliona jedinica (u ove brojke su uključeni i Daihatsu i Hino Motors, koji se nalaze u Toyotinom vlasništvu). S druge strane, američki General Motors je objavio da je u prva tri meseca prodao 2,25 miliona svojih vozila ili za 0,6% manje nego u istom periodu 2007. godine. GM je u prvom kvartalu u Severnoj Americi zabeležio pad prodaje od 10%, dok na tržištu Latinske Amerike, Afrike i Bliskog Istoka ima rast od skoro 20 odsto, u Azijsko-Pacifičkom regionu rast iznosi 6%, a u Evropi 3% (na Starom kontinentu je naime prodato rekordnih 572.000 vozila).  



Edo Competition je juče promovisao novi "edo Ferrari 630 Scuderia aerodynamics package" za Ferrari 599 GTB Fiorano, koji je inače još u novembru prošle godine prošao kroz opsežan tjuning tretman u ovoj nemačkoj kompaniji (poznatoj po izuzetnim obradama ionako odličnih automobila kao što su Lamborghini Murcielago LP640 i Lamborghini Gallardo, Maserati MC12, Porsche 911 Turbo, Audi R8 i Ford GT).

Edo Competition svoj Ferrari 599 GTB Fiorano nudi u dve verzije : kao 599 GTB sa 6,0 litarskim V12 agregatom, snage 478kW/650KS i kao 630 GTB, koji iz 6,3 litarske mašine izvlači svih 551kW/750KS (za poređenje, fabrički Ferrari 599 GTB Fiorano ima 456kW/620KS). Edo Competition je trkačko ogibljenje za svoj F599 GTB razvio zajedno sa firmom KW, i to naravno na trkačkoj stazi, a treba reći da je napred spušteno za 20, a pozadi za 40 mm. Paket promena zaokružuju i sportski izduvni sistem (čiji intenzitet zvuka može da se podešava) i 20-inčni točkovi sa Pirelli gumama, dimenzija 245/35R20 napred, odnosno 305/35R20 nazad.  

Novi "edo Ferrari 630 Scuderia aerodynamics package" sadrži novi prednji branik sa spojlerom i tri velika otvora za vazduh, pragove, zadnji difuzor i spojler na poklopcu prtljažnika. Ceo paket je inače izrađen od karbon fibera, čime je težina automobila smanjena za 50 kg.



Suzuki je predstavio SX4t Crossover Concept, odnosno studiju sportskog SX4, koji je nastao u saradnji sa kalifornijskom kompanijom Road Race Motorsports. Uz pomoć Road Race turbo paketa, 2,0 litarski DOHC motor sada razvija 221KS i 282Nm obrtnog momenta, čija se snaga prenosi na sva četiri točka. Prema Suzukiju, to bi trebalo da bude dovoljno da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje manje od sedam sekundi. U paketu su još i Road Race GRIP opruge, Rota petokraki točkovi od 17 inča, hauba od karbon fibera, karoserija u dve boje, Rockford Fosgate audio sistem, nova sportska sedišta, sportski volan (iz Suzukija Swift), novi set SWT pedala...



U Volkswagenu su pripremili još jednu specijalnu ediciju Nove Bube, ovog puta u čast 40-godišnjice proizvođača maketa automobila Hot Wheels. New Beetle Hot Wheels 40th Anniversary Edition će inače biti dostupan samo kupcima u Meksiku (gde se i proizvodi), mada će i njima biti ponuđena limitirana serija od svega 240 primeraka. Ova specijalna Buba se od standardnih modela razlikuje po novim petokrakim aluminijumskim točkovima, Hot Wheels oznakama na karoseriji, zadnjem spojleru, crvenim retrovizorima, kožnim sedištima (u kombinaciji crne i crvene boje, prošivene crvenim koncem), posebnim patosnicama, aluminijumskim pedalama, prednjim naslonima za glavu sa utisnutim Hot Wheels logom i posebnom pločicom sa serijskim brojem. 



Kalifornijska tjuning firma D3, specijalizovana za obradu Cadillacovih modela, od sada za aktuelni Cadillac CTS nudi novi aero body kit, zvanično nazvan Performance Exterior Package. Osim saćastog prednjeg grila od nerđajućeg čelika, novi D3 paket podrazumeva i doterani branik sa dodatnim otvorima za vazduh, novi prednji spojler, pragove, zadnji krovni spojler, difuzor pozadi, spojler na poklopcu prtljažnika i kao tačku na i - nove aluminijumske točkove u crnoj boji.



U pripremi Fiat 500 Hybrid

24 Apr 2008 - 00:26 Vesti Link

Italijanski Fiat priprema model 500 na hibridni pogon (kombinacija novog dvocilindričnog benzinca od 900 kubika i elektro-motora), koji će karakterisati izuzetno niska potrošnja goriva i emisija CO2. Hibridni Fiat 500 će raspolagati i Stop&Start sistemom i menjačem sa duplim kvačilom, a verovatno i gumama sa manjim otporom kotrljanja, što će na kraju doprineti da emisija CO2 bude manja od 90 g/km, a potrošnja samo 2,94 litra na 100 km. Ovde i podsećanje da je Fiat još u septembru prošle godine na salonu automobila u Frankfurtu izložio studiju sa imenom Panda Aria, koju je pokretao upravo dvocilidrični motor zapremine 900 kubika i snagom od 60kW/80KS. Taj motor je inače za 20 procenata lakši i zauzima 25% manje mesta u motorskom prostoru u poređenju sa 4-cilidričnim agregatom iste snage.



Izvor : www.novosti.co.yu

Delegacija „Fijata“ danas će posetiti „Zastavu“ i sa poslovodstvom razgovarati o predstojećoj privatizaciji Fabrike automobila. Italijani, kako nezvanično saznaju Večernje Novosti, već imaju razrađene planove o budućoj saradnji, prema kojima bi se u krugu fabrike gradio novi pogon i, između ostalog, proizvodio redizajnirani „fića“.
Saradnja „Zastave“ i „Fijata“ i posle privatizacije skoro da je izvesna, jer se na novoj traci italijanskog proizvođača „komau“ proizvodi „punto“ namenjen balkanskom i ruskom tržištu, a da li će poslovno-tehnička saradnja prerasti u nešto veće znaće se tek posle raspisivanja tendera.
Da su Italijani zainteresovani za „Zastavu“ nedavno je obelodanio ministar finansija Mirko Cvetković, ali je dodao da saradnju uslovljavaju potpisivanjem Ugovora o stabilizaciji, jer proizvedene automobile u Kragujevcu žele da izvoze i na evropsko tržište.
Zvaničnici „Zastave“ kažu da nisu ovlašćeni da saopštavaju detalje o toku privatizacije, ali su nam potvrdili da se više preduzeća interesuje za taj proces. Kažu da su pogoni „Zastave“ sada u potpunosti kompatibilni sa „Fijatovim“ i da bi se bez većih problema u Kragujevcu moglo proizvoditi više modela ovog proizvođača.
Prema rečima Zorana Radojevića, generalnog direktora grupe „Zastava vozila“ završene su sve pripreme za privatizaciju fabrike, a delegacije se najviše interesuju za tehničke mogućnosti, koje su sada na svetskom nivou.

- Kapaciteti su osposobljeni za proizvodnju do 300.000 vozila godišnje, što je osnovni preduslov svih potencijalnih kupaca. Pored toga, broj radnika je sveden na svetske standarde, tako da smo atraktivni za sve proizvođače automobila na svetu koji su zainteresovani za balkansko i evropsko tržište.

PET I PO DECENIJA SARADNJE
SARADNJA „Zastave“ i italijanskog „Fijata“ traje već pet i po decenija. Za to vreme kragujevačka fabrika automobila je tržištu isporučila oko četiri miliona vozila, uglavnom modela ovog italijanskog proizvođača. Od tog broja „Zastava“ je izvezla oko 700.000 automobila na sve kontinente sveta. Samo u 1989. godini „Zastava“ je proizvela 223.000 vozila.

SPISAK
SVE je duži spisak zainteresovanih kupaca za „Zastavu“. Prema dosadašnjim najavama tendersku dokumentaciju za kupovinu srpske fabrike mogli bi da otkupe nemački „Volksvagen“, „Fau“ iz Kine, italijanski „Fijat“, indijski „Tata motors“, „Pežo sitroen“ i ruski „Vaz auto“.



VIDEO : Mercedes GLK

23 Apr 2008 - 12:56 Noviteti Link

Više o Mercedesu GLK možete pročitati OVDE



Nije tajna da Audi već neko vreme radi na najekstremnijoj verziji prošle godine predstavljenog kupea A5/S5. Novi model će dobiti oznaku RS5, a njegov mogući izgled možete videti na ovim renderinzima, koji su se u proteklih nekoliko dana pojavili na internetu.

Zadatak novog RS5 je da se uhvati u koštac sa konkurencijom poput novog BMW-a M3 (ima 420KS), Mercedesa C63 AMG (457KS) i Lexus-a IS-F sa  423 konja.

Osim agresivnijeg i moćnijeg izgleda (serijski sa 19-inčnim točkovima), sportskog interijera i Quattro pogona, Audi RS5 će prema ranijim najavama raspolagati sa 4,2 litarskim V8 motorom od oko 450KS, dok najnovije glasine kažu da će RS5 možda dobiti i 5,2 litarski V10 agregat iz Lamborghinija Gallardo (ovaj potonji u Gallardu LP560-4 razvija svih 412kW/560KS). Drugih podataka za sada nema, više će se znati na jesen kada bi RS5 trebalo da bude zvanično predstavljen.

         



Great Wall Feelfine

Među novitetima kineske kompanije Great Wall (možda najpoznatiji po proizvodnji kopije aktuelne Fiatove Pande) izdvaja se novi mikroven zanimljivog imena Feelfine. Radi se o praktičnom automobilu sa petora vrata i pet sedišta, čiji dizajn podseća na rešenja viđena na Toyoti Ractis i Renaultu Modus. Za pogon je zadužen Great Wallov 1,5 litarski četvorocilindrični benzinski motor sa 80kW/109KS i 145Nm obrtnog momenta. Podatak o ubrzanju od 0 do 100 km/h nije objavljen, dok maksimalna brzina iznosi 174 km/h. Feelfine je inače dugačak 4085 mm, širok 1636 mm, a visok 1711mm.

GAC Guanqi Cabrio-Coupe concept

GAC (Guangzhou Automobile Company), sem hibridnog modela AHEV, u Pekingu premijerno prikazuje i zanimljiv prototip Guanqi Cabrio-Coupe, odnosno automobil sa trenutno veoma popularnim tvrdim sklapajućim krovom. Kako je to već običaj kod velikog broja kineskih koncept vozila, ni za Guanqi Cabrio-Coupe nema konkretnijih podataka, ali slike dovoljno govore.

Beijing B40  

Beijing Automotive predstavlja dopadljivi koncept kompaktnog terenskog vozila Beijing B40, za čiji izgled je inspiracija pronađena u Jeepu Wrangler, a malo i u Land Roverovom Freelanderu 2. Unutrašnjost karakterišu kožna sedišta, navigacioni sistem i upravljač veoma sličan onima iz Opelovih automobila. Kao i za pomenuti GAC Guanqi Cabrio-Coupe, tako ni za Beijing B40 praktično nema nikakvih detalja, sem da se pod haubom nalazi benzinski motor.

Beijing 700R concept

Još zanimljiviji automobil na Beijingovom izložbenom prostoru jeste studija sportskog modela, kratko nazvanog 700R. Ni za ovaj koncept čistih i atraktivnih linija sa nekoliko interesantnih detalja nema konkretnijih informacija.



Nedugo posle aero body paketa za Lamborghini Murcielago, iz japanske tjuning kuće Premier4509 stiže sličan kit za unapređenje aerodinamike i izgleda i za drugi Lamborghinijev model - Gallardo. Paket podrazumeva novi prednji branik, izraženije pragove, modifikovani zadnji branik i novi zadnji spojler (ovi elementi su inače ručno napravljeni od karbon fibera i fiberglasa). Paket zaokružuju nove izduvne cevi i atraktivni crni točkovi. Za podsećanje, Premier4509 je japanska kompanija specijalizovana za proizvodnju aerodinamičkih paketa, točkova i modifikovanje interijera sportskih i ekskluzivnih automobila. Kao što je to bio slučaj i sa Lamborghinijem Murcielago, tako će i ovaj aero body paket za Gallardo biti ponuđen samo limitiranom broju kupaca (pa će svaki Premier4509 Lamborghini Gallardo dobiti i posebnu pločicu sa serijskim brojem).