
Toyota ima za cilj da proizvodi najmanje 2,5 miliona vozila godišnje u Kini do 2030., saznaje Reuters, a to je revizija koja će joj omogućiti približavanje kineske prodaje i proizvodnih operacija i omogućiti lokalnim rukovodiocima slobodnije ruke u razvoju.

Još nije ni predstavljen brend kako treba, a Leapmotor i Stellantis se već suočavaju sa ozbiljnim problemima. San o preplavljivanju evropskog tržišta jeftinim električnim automobilima nestaje nakon što je Leapmotor obustavio svoja ulaganja u fabriku Tychy. Poljska je u velikoj meri kriva za tu odluku, a u sve je uključena i Kina.

Francuska želi subvencije za električne automobile na evropskom nivou da bi podržala automobilsku industriju. U intervjuu za nemačke novine Handelsblatt, francuski ministar industrije Marc Ferracci predlaže paket mera za jačanje potražnje za električnim automobilima evropskih proizvođača u kratkom roku.

Nemački proizvođač automobila Folksvagen povukao je 114.478 vozila u Sjedinjenim Američkim Državama zbog problema sa vazdušnim jastucima koji bi pod određenim okolnostima mogli da predstavljaju opasnost za vozače, objavila je američka Nacionalna administracija za bezbednost saobraćaja na putevima (NHTSA).

Maroko je nakon Kine najveći automobilski izvoznik u Evropsku uniju. Kao navodi EUobserver, u 2023. godini Maroko je proizveo 700.000 vozila, a na evropsko tržište ih je izvezao 536.000.

Westcott Designs je na SEMA sajmu u Las Vegasu bio jedan od mnogih koji su prikazali modifikovane verzije nove generacije Toyotinog Land Cruisera.

Akcije „Tesle" porasle su u petak za više od deset odsto, čime je tržišna vrednost proizvođača električnih vozila prešla bilion dolara, preneo je Si-En-Bi-Si.