
Rezultati novog istraživanja pokazuju da Amerikanci nemaju puno poverenja u tradicionalne američke i evropske marke i radije ostaju verni japanskim vozilima, najviše Toyoti.

Pred nemačkom automobilskom industrijom su izazovna vremena. Pošto menadžment Volkswagena želi da ukine bonuse za sve radnike i smanji plate, postavlja se pitanje koje beneficije isplaćuje kompanija.

Suzuki je danas u Milanu predstavio električni SUV model eVitara, čija proizvodnja će početi u Suzuki Motor Gujaratu u Indiji na proleće 2025. Očekuje se da će prodaja na više tržišta, uključujući Evropu i Japan, početi na leto 2025.

Autoindustrija Severne Koreje je velika nepoznanica. Uglavnom, smatra se da funkcioniše s kineskim gotovim delovima koji se negde u Koreji sastavljaju. Nešto automobila se uvozi i s omraženog Zapada.

Kompanije Joby Aviation i Toyota su obavili javnu demonstraciju eVTOL letelice za četiri osobe, koja je upriličena u podnožju planine Fudži u Japanu.

Evropska komisija odlučila je, posle višemesečne istrage, pregovora sa kineskom stranom, da ipak uvede carine na uvoz električnih vozila proizvedenih u Kini. Ova odluka je doneta uprkos velikim pritiscima pojedinih velikih evropskih proizvođača vozila koji smatraju da će “ulazak u carinski rat biti poguban za njihovo poslovanje i plasman automobila na kinesko tržište”.

Akcije kineskih proizvođača električnih vozila skočile su nakon što su te kompanije, uključujući BYD, objavile rekordne isporuke u oktobru, pošto vladine subvencije daju široki rast ovom sektoru.
Ovaj rđavi komad zgužvanog lima je plaćen 23.000 evra

Ono što vidite na ovim fotografijama je deo Ferrarija 275 GTS, koji je između 1964. i 1966. proizveden u tačno 200 primeraka. Ovaj deo koji bi kao otpadno gvožđe mogli da prodate za najviše stotinjak evra, sada je na aukciji "The Junkyard: The Rudi Klein Collection" našao novog kupca za impresivnih 23.000 evra!