
Analizu poslodavaca je sproveo Trendence Professionals Barometer…
BMW Group je ponovo bio na vrhu lestvice u 2024. kao najbolji poslodavac – trinaesti put zaredom. Vodeća studija u ocenjivanju privlačnosti poslodavca, anketa Trendence ispitala je 15.000 zaposlenih sa univerzitetskim obrazovanjem u Nemačkoj da bi utvrdila najbolje poslodavce za profesionalce.

Industrija električnih vozila (EV) često se predstavlja kao ključni saveznik u borbi protiv klimatskih promena i dekarbonizacije transporta. Međutim, kako se tržište EV-a širi, postaje očigledno da sama elektrifikacija vozila nije dovoljna. Da bi električna vozila u potpunosti opravdala svoj status ekološki prihvatljive alternative, potrebno je unaprediti svaki segment njihove proizvodnje, upotrebe i zbrinjavanja.
Test u Hagu: Toyota Proace Max

Tojota je ozbiljna u nameri da svoja dostavna vozila učini raznovrsnijim, uz kvalitetniju podršku kupcima. Posle Proace i Proace City modela, gamu je kompletirao Proace Max.

Stručnjaci u S&P Global Mobilityju (finansijske analize i predikcije) predviđaju da će prodaja električnih vozila narasti na 15,1 milion primeraka sledeće godine, čime će njihov tržišni udeo porasti na 16,7 posto globalne prodaje automobila. Mada finalne brojke još nisu objavljene za 2024. godinu, procene govore o prodaji od 11,6 miliona električnih vozila, što im daje 13,2 posto tržišnog udela.
Suzuki Ignis Elegance 2WD AT po akcijskoj ceni od 19.990 evra za isporuku sa lagera

Ignis Hybrid u najvišem Elegance paketu opreme, uparen sa prednjim pogonom i automatskim menjačem dostupan je za isporuku sa lagera po ceni od 19.990 evra.
Uskoro i najsnažniji Gordon Murray T.33

Gordon Murray Automotive se priprema za predstavljanje najsnažnije i ujedno finalne verzije svog superautomobila T.33.

Kineski proizvođač baterija CATL je razvio novu platofrmu za električne automobile koja može da izdrži udarce pri brzinama do 120 km/h bez opasnosti od požara.

Došlo je do curenja podataka u VW softverskoj filijali Cariad. Podaci o kretanju 800.000 električnih VW automobila u Evropi, kao i podaci o kontaktima vlasnika navodno su nezaštićeni na internetu, piše Spiegel a prenosi Fenix Magazin.