home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi svetski trend elektro-mobilnosti širi se pout virusa. Na tržištu imamo elektro-autobuse, dostavna vozila, SUV, putničke automobila i skutere. Pred nama je verovatno najveći električni kamion na svetu.

 (Dalje)



Akrapovič Mercedes-AMG GT

26 Sep 2017 - 18:10 Tuning Link

Slovenački Akrapovič je ponudio sportski, visoko efikasni izduvni sistem i za Mercedes-AMG GT.

 (Dalje)

*Poslovanje kompanije Bosch u pogledu mobilnosti povećava prodaju za 7 procenata u 2017.
*Direktor kompanije Bosch Dener: „Ne pravimo samo bolje automobile, već i stalno razmišljamo i razvijamo tehnologiju mobilnosti. Bosch je u dobroj formi za sadašnju i buduću mobilnost.”
*Proboj elektromobilnosti na tržište se nastavlja i dobija na brzini.

 (Dalje)

Renault Selection je novi prodajni program za prodaju polovnih automobila koji  pokreće Renault.

 (Dalje)

Liberty Walk Ford Mustang

26 Sep 2017 - 15:46 Tuning Link


* Motor je 3.0L šestocilindrični turbo-dizelaš sa 140 kW/190KS i 441 Nm, u paru sa automatskim menjačem, uz pogon na sva četiri točka

 (Dalje)



Kineski internet pretraživač Baidu, poznat i po svojim ulaganjima u veštačku inteligenciju, najavljuje novo ulaganje koje se ovaj put tiče autonomnih vozila.

 (Dalje)

Velikim imenima automobilske industrije prete novčane kazne čiji će se iznosi meriti milijardama!

 (Dalje)

Jedan od najvećih snabdevača u automobilskoj industriji na raspolaganju ima veliku flotu test automobila. Neki od njih imaju dva volana. Pitate se zašto.

 (Dalje)

Beograd/Šabac, 26. septembar 2017. - Japanska kompanija YAZAKI, vodeći svetski proizvođač kablova za auto industriju, zvanično je otvorila fabriku 26. septembra 2017. godine u Šapcu. U ovom trenutku, YAZAKI fabrika predstavlja jednu od najvećih grinfild investicija u Srbiji. Glavna delatnost japanske kompanije je proizvodnja elektronskih komponenti za kamione OEM, koji će se izvoziti na evropsko tržište.

 (Dalje)

Serija 8, novi krunski dragulj BMW-a, praviće se u matičnoj zemlji ove kompanije.

 (Dalje)

Toyota je zaključila da uobičajeni vidovi reklame, poput plakata, oglasa po novinama i reklama na TV-u i Internetu, nisu dovoljno atraktivni kako bi predstavili mogućnosti modela Toyota 86.

 (Dalje)